Lachgas kater?

boland

Newbie
Afgelopen zondag heb ik aardig wat lachgas gehad (anderhalf uur lang constant zo'n beetje) en maandag had ik er redelijk last van dat alles nog wat tintelde. Ook soms ineens een soort tunneleffect, dat ik het idee had bijna flauw te vallen.
Maandagavond na een paar balonnen gestopt, omdat alles weer enorm ging tintelen.
Dinsdagavodn niets gehad, woensdag was alles wel weer oke.
Gisteravond spacecake gehad en ook aardig wat balonnetjes. Het voelde ENORM chill, die combinatie is echt waus. Echter vandaag niet echt last van getintel, maar wel last van dat ik redelijk licht in mijn hoofd ben soms (tunneleffect).

Zondagavond heb ik wellicht iets te weinig pauzes ingelast, dat heb ik gisteren wel veel meer gedaan. Toch voel ik me nog niet echt fit, nog nooit zo gevoeld door 1 plakje spacecake.

Kan het dus zijn dat je je de gehele volgende dag nog zo licht voelt door lachgas?? Op internet kan ik helemaal niets vinden over de evt kater, en gisteren heb ik niet echt gek gedaan.

boland

Newbie
Delirium zei:
Nee, dat kan écht niet.
Gisteravond wel een balonnetje of 40 gehad he... In 3 uur tijd of zo.

Maar dan nog lijkt het mij ook stug, maar ik kan geen andere reden bedenken. Nog nooit zo gevoeld als nu iig, dat getintel de hele dag maandag was ook niet fijn.

Delirium

Badass junkie
Ok, misschien moet ik mijn sarcasme duidelijker laten blijken

Wat? Je hebt drugs gebruikt, en nu voel je je raar?

DAT IS ECHT NIET NORMAAL JE GAAT NU VAST DOOD

boland

Newbie
Delirium zei:
Ok, misschien moet ik mijn sarcasme duidelijker laten blijken

Wat? Je hebt drugs gebruikt, en nu voel je je raar?

DAT IS ECHT NIET NORMAAL JE GAAT NU VAST DOOD
Je mag ook wel even normaal doen, ik kom hier net.

Ik lees alleen nergens wat nou de kater inhoudt die op de voorlichtingssites genoemd wordt. Dat vind ik vreemd, omdat ik nou niet echt heel gek heb gedaan. Daarom mijn vraag hier, mag ik?

Immo

Badass junkie
Tja je kan van alles wel een kater krijgen als je het extreem veel tot je neemt. Als ik heel de avond chocolade ga eten voel ik me morgen ook kut. Is dit dan ook een kater?

azgaza

Badass junkie
Volgens meerdere bronnen is een lichte lachgas kater best mogelijk en het lijkt me dat dat bij dergelijke mate van gebruik dus zeker wel kan. Gewoon even wat rustiger aan doen en de volgende keer niet zo veel en snel achter elkaar.

boland

Newbie
Zondag ging het inderdaad te gek, maar gisteren probeerde ik daar wel rekening mee te houden. Mja, ook onder invloed van spacecake en dan is het tijdsbesef wel een stuk vager hehe.

maar goed, ik vond het gewoon raar dat ik nergens iets vond over een kater van lachgas.

Bedankt voor de tips. Ga nu even weer proberen, even kijken of ik weer zo space dat ik denk dat ik IN de fles zit :grin:
Top forum trouwens !

@azgaza: Heb je daar ook een linkje of zo van misschien?

Delirium

Badass junkie
boland zei:
Bedankt voor de tips. Ga nu even weer proberen, even kijken of ik weer zo space dat ik denk dat ik IN de fles zit :grin:
Top forum trouwens !

Vooral doen.
Maar niet hier komen huilen als je je uiteindelijk vaag voelt.

boland

Newbie
Delirium zei:
boland zei:
Top forum trouwens !

Vooral doen.
Maar niet hier komen huilen als je je uiteindelijk vaag voelt.
Ik huil nergens? Doe even normaal of zo zeg. Ik wilde gewoon weten of het door het lachgas komt of misschien toch wat anders is. Het is wel logisch dat het door het lachgas komt, maar ik snapte niet dat ik er verder niets over las.
Je weet nieuwe leden wel te motiveren vaker te komen he? :angry:

azgaza

Badass junkie
Ik zou niet weten waar ik dat gelezen had eigenlijk, maar het lijkt me ook gewoon absoluut niet onmogelijk bij hoge dosissen, en veel plezier er mee :)

fungus

Experimenterende gebruiker
Je 'kater' werd veroorzaakt door zuurstoftekort vermoed ik. Kijk ermee uit, ik ben ooit lichtjes blauw geworden van te veel lachgas zo lang mogelijk in te houden, kan je hersenschade geven. Die tintelingen zijn ook typisch voor zuurstoftekort.

boland

Newbie
fungus zei:
Je 'kater' werd veroorzaakt door zuurstoftekort vermoed ik. Kijk ermee uit, ik ben ooit lichtjes blauw geworden van te veel lachgas zo lang mogelijk in te houden, kan je hersenschade geven. Die tintelingen zijn ook typisch voor zuurstoftekort.
Zou inderdaad goed kunnen ja! Bedankt voor de tip.
Probleem als je zo'n 10l fles hebt staan, stoppen moeilijk is... Ben er daarom maar even helemaal mee gestopt, andere drugs bevallen me toch beter :wink:

flapp

Newbie
Er staat mij bij dat bij overmatig gebruik van lachgas er een vitamine-b tekort plaats kan vinden. Het zou daar mee te maken kunnen hebben.

boland

Newbie
flapp zei:
Er staat mij bij dat bij overmatig gebruik van lachgas er een vitamine-b tekort plaats kan vinden. Het zou daar mee te maken kunnen hebben.
Zoiets heb ik ook gelezen ja. Het zal best kunnen, heb me nog wel een tijdje vaag gevuld; momenten overdag dat ik ineens aardig dizzy werd. Normaal nooit last van.

Fles is leeg :)

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
je wordt misselijk als je hebt gegeten voor het inhaleren van lachgas. Lg word ook gebruikt bij operaties, en daar wordt altijd gezegd, dat je er 12 uur van te voren niets kn eten, omdat je dan erg misselijk word, van een droge mond kan je ook hoofdpijn krijgen, drink ook af en toe een glaasje water extra.

Ape

Badass junkie
boland zei:
Zou inderdaad goed kunnen ja! Bedankt voor de tip.
Probleem als je zo'n 10l fles hebt staan, stoppen moeilijk is... Ben er daarom maar even helemaal mee gestopt, andere drugs bevallen me toch beter :wink:
woho 10 liter waar haal je dat:P

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Die kan je via een waterslot, door een mondkapje(met slangetje) laten lopen

Waterslot, is een 5 literkolom, De helft gevuld met water, waar t via de onderkant naar boven loopt, waterpijp idee. maar dan kan je er ook zuurstof mee mengen, zoals in ziekenhuizen gebeurt..

Of gewoon t ballonnetje vullen. Maar als je een systeem met mondkapje kan krijgen is t helemaal relaxet. MAar dan niet met t elastiekje vastmaen, je hebt dan grote kans dat je nokkie gaat, en steeds gas blijft inademen. je wordt dan erg raar wakker, helemaal slap. (narcose)

Skazi

Newbie
Volgens mij kan je er geen kater van krijgen
Misschien moet je even wat minder zooi naar binnen werken en gezond eten
Gaat t vanzelf wel weer over misschien xD

Bovenaan