Lachgas grolsch cheers.

gtedbro

Bewuste gebruiker
Weet een van jullie of je met je grolsch cheers apparaat ook balonnen met lachgas kunt vullen, volgens mij zijn dit namelijk de zelfde maat patronen. Ik zat te denken, als ik zo'n ding aanschaf, kan ik een lekker biertje tappen en af en toe ook makkelijk een ballonnetje nemen.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb dan niet zo'n tap, maar het lijkt me dat daar een koolzuurgas patroon in moet en die hebben een ander formaat dan lachgas capsule. Beter koop je een no2 cracker op ebay.

gtedbro

Bewuste gebruiker
Ja, ik had misschien ook zelf kunnen kijken of de afmetingen overeen komen, maar bedankt dat je me de moeite hebt bespaard Petrovic en bedankt voor de tip natuurlijk.

cropp

Badass junkie
Petrovic zei:
Ik heb dan niet zo'n tap, maar het lijkt me dat daar een koolzuurgas patroon in moet en die hebben een ander formaat dan lachgas capsule. Beter koop je een no2 cracker op ebay.
ik heb wel zo`n tap, en lachgaspatronen passen als gegoten, ik heb nooit geprobeerd om er een ballon mee te vullen omdat ik gewoon een stalen slagroomspuit heb, maar mijn lachgaspatroon wel gebruikt als drijfgas voor dat bier...

gtedbro

Bewuste gebruiker
Hmm, het is dus wel mogelijk. Moet dan toch maar een keertje gaan kijken om zo'n ding aan te schaffen.

Chris Pontius

Badass junkie
Petrovic zei:

Ik heb die 2 capsules naast elkaar gehouden en ze zijn gewoon hetzelfde hoor :).

Of het werkt weet ik niet, zal vast wel.

Bovenaan