Lachgas bestellen

enny330

Experimenterende gebruiker
Ik ben dus van plan lachgas te bestellen van www.slagroompatronen.nl
Kheb dit nog nooit eerder gedaan en ik vind het toch vrij belangrijk dat mijn pakketje dat aan mijn huis geleverd word, verpakt is. Met andere woorden: Ik wil niet dat mijn medebewoners zien dat ik lachgas geleverd krijg aan huis. Heeft iemand ervaring met bestelling van die site?

Er staat "Uw bestelling wordt altijd discreet verstuurd en als retour afzender vindt u op het pakje de naam "Better4life" met bijbehorende gegevens."
Maar ik had het graag ook in een doos gehad, dus niet zo in een plastiek folie gewikkeld ofzo?

Mvg Enny

Beyond Illusion

Belezen gebruiker
Je krijg je pakket je gewoon in een kartonnendoosje bezorgd. Zonder dat erop staat dat het slagroompatronen zijn. Gewoon neutraal pakketje dus.

Ja ik heb het er ook besteld :wave:

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik ook, gisteren nog! Denk dat m'n pa iets heeft van "uhh.. het gaat me vast niks aan.. maar der zijn vage patronen bezorgd.."

Ik van "Oh, die zijn voor mij"

Pa "Neem maar mee dan.." *vage uitdrukking, van "wtf is dat dan weer voor"*

enny330

Oké , als ik via visa wil betalen kom ik op multisafepay uit.
Ik doe wat er gevraagd wordt en volgens de site zijn de gegevens niet correct.
Kheb al 2keer opnieuw gedaan en steeds dezelfde fout, klopt dus voor geen meter.
Kheb alles gedubbelchecked

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Zou maar gauw beginnen met bestellen daar, want ik lees net nog een mailtje in mijn hotmail van slagpatronen.nl , dat ze op zeer korte termijn de prijzen flink omhoog gaan gooien.. :(

Kutcrisis ook!

enny330

Het is dus gelukt. Allemaal in orde

En idd, ik kreeg ook di email van crisis enzo.
Daarom dat ik nu bestel :d

x_VorteX_x

mis is dit een domme vraag maar als je 1 pakje van die patronen koopt, moet je die grote spuit er dan ook bij kopen om te gebruiken? heb nog nooit lachgas gekocht:P wil graag eens proberen.

SperSIZEboon

Badass junkie
pancake zei:
ja die spuit heb je nodig. en bij de macro zijn ze niet meer verkrijgbaar, althans in nijmegen
vaag, de makro is een groothandel waar restauranthouders hun inkopen doen enzo en dan zouden ze dat niet meer hebben?

Hashja

Bewuste gebruiker
van Slagroompatronen.nl zei:
Geachte klant,

Achter de schermen rommelt het al een tijdje aangaande de prijzen van slagroomspuiten en slagroompatronen.
In deze tijd dat prijs van olie op een dieptepunt is, dat staalprijzen op een dieptepunt zijn, dat de vraag naar deze producten ook nog eens sterk is afgenomen zijn de fabrikanten zoals Kayser, Hendi, ISI en nog een aantal meer van mening dat ze PRIJSVERHOGINGEN moeten doorvoeren van maar liefst 15% - 25%!!!

U zult begrijpen dat wij dankzij u en al onze andere klanten een behoorlijk krachtig inkoopvolume hebben bij Kayser en wij ook letterlijk gedreigd hebben dit inkoopvolume van ze af te nemen indien ze prijsverhogingen doorvoeren. Ondanks al onze argumenten over crisistijd, dat prijzen op een diep dal niveau liggen en dat wij ons inkoopvolume bij hun dreigen weg te halen houden ze voet bij stuk daar alle fabrikanten stevige prijsverhogingen door gaan voeren.

De verwachting is dat binnen nu en enkele weken dit gaat gebeuren dus wij willen u als advies geven om in ieder geval
als u weer moet bestellen hier niet te lang mee te wachten zodat u straks waar dan ook een stuk meer betaald per doosje!

Met vriendelijke groeten,

:( Mail van vandaag.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Even een vraag. Zijn die patronen van Kayser dezelfde afmetingen als die van Isi? Ik heb namelijk een Isi bus en niet die van Kayser. Zouden die patronen ook in mijn spuitbus passen?
Toevallig iemand die dit weet? Of toevallig patronen van Isi in een Kayser bus gedaan?
Dan weet ik tenminste dat ik die kan bestellen, de patronen van kayser zijn een stuk goedkoper dan die van Isi.

Angramar Temenos

Badass junkie
dropkick_tamas zei:
Angramar Temenos zei:
Je kan ook een portable cracker gebruiken i.p.v zo'n grote spuit.
Die je bij had op ruigoord? waar kan ik die bestellen?

Bij je locale huisdealer. Trouwens, heb net 50 patronen binnen. Lachgas is best wel lachen. Alleen beetje zonde om zonder LSD te gebruiken, want het enige wat er zonder LSD gebeurt is dat je 1-2 minuten high-ig en vaagjes word (kan het nog het beste omschrijven als een mix tussen benzo's, ketamine en MDMA :confused: ), terwijl in combinatie met LSD je naar ultimate hyperspace word geknald, al met een patroontje.

anoniempje

Bewuste gebruiker
Nou heb ik hier een vraag over, ja heb bij zoeken gekeken kon ik niks over vinden.

hoe gebruik je dat dan ? :confused: je hebt patronen nodig en een slagroomspuit zover ben ik te weten gekomen. kan me hier niks bij voorstellen, en al heb ik helaas veel op drugs gebied meegemaakt en gezien.
maar lachgas dat nog nooit.
ben nu eigenlijk nieuwsgierig worden van hoe en wat?

Hashja

Bewuste gebruiker
anoniempje zei:
Nou heb ik hier een vraag over, ja heb bij zoeken gekeken kon ik niks over vinden.

hoe gebruik je dat dan ? :confused: je hebt patronen nodig en een slagroomspuit zover ben ik te weten gekomen. kan me hier niks bij voorstellen, en al heb ik helaas veel op drugs gebied meegemaakt en gezien.
maar lachgas dat nog nooit.
ben nu eigenlijk nieuwsgierig worden van hoe en wat?

Nou heb ik toevallig vandaag mijn aankoop getest.
De slagroomspuit kun je opendraaien, als je de dop weghaalt kun je er slagroom in de fles doen. Op de dop zit een ventiel, hierop zet je een patroon en draai je deze dicht. voila, slagroom met stevigheid. Zonder de slagroom, alleen lachgas.

Patroon openmaken met een ballon en spijker gaat niet werken, kameraad van me was op een vage avond vastberaden, maar faalde, de ballon bevriest, en knap. Weg lachgas.

:hearteyes: Btw, geniale aankoop geweest, genieten! :hearteyes: :wave:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Als je een doos patronen koopt, en een slagroomkidde

koop dan ook een literfles ongeklopte slagroom. Dan zal niemand vragen stellen

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Zal nog ff keertje vragen.

Zijn de patronen van Kayser het zelfde als van Isi???? :confused:

@ loadrunner, waarom zouden ze je raar aankijken? Tis toch legaal? )dacht ik( :beer:

Hashja

Bewuste gebruiker
DrippTone zei:

@ loadrunner, waarom zouden ze je raar aankijken? Tis toch legaal? )dacht ik( :beer:

Heb zonder problemen patronen van kaiser en van isi gebruikt in een bus van kaiser.
werkt prima.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Drent zei:
DrippTone zei:

Heb zonder problemen patronen van kaiser en van isi gebruikt in een bus van kaiser.
werkt prima.

Oke geniaal, dan weet ik genoeg. Heel erg bedankt! :grin: Dan koop ik mooi ff een doos van kayser 50stk.. :hearteyes:

Smulpaapje

Je kan de patroon ook gewoon openen met een mesje, ballon erop en laten volblazen. Kost misschien wat meer moeite maar is stukken goedkoper :)

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Die slagroom spuit heb ik al, en werkt veel rlxter en veiliger dan ff zo'n patroon open peuteren.
Heb btw niks voor die spuit betaald, was bij de marskramer en die dingen gingen uit het assortiment, die spuit was uit de verpakking dus gingen ze niet meer verkopen. Kreeg em zo mee. :grin:

Angramar Temenos

Badass junkie
DrippTone zei:
Die slagroom spuit heb ik al, en werkt veel rlxter en veiliger dan ff zo'n patroon open peuteren.
Heb btw niks voor die spuit betaald, was bij de marskramer en die dingen gingen uit het assortiment, die spuit was uit de verpakking dus gingen ze niet meer verkopen. Kreeg em zo mee. :grin:

Een cracker werkt ook prima, maar ik ga niet lopen kankeren met een mesje, de jet lachgas die eruit komt is min 120 of zoiets.. Krijg dat tegen je hand en je bent de lul. Vooral als ik zit te trippen en dan lachgas neem, kan je je voorstellen dat ik niet al te perfect meer kijk wat ik doe -.-;.

Hashja

Bewuste gebruiker
Smulpaapje zei:
Je kan de patroon ook gewoon openen met een mesje, ballon erop en laten volblazen. Kost misschien wat meer moeite maar is stukken goedkoper :)

Niet echt, ballon knapt dan omdat het uitzettende gas extreem koud is.
De ballon bevriest, verliest zijn rekkracht en PATS, weg lachgas.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
er kunnen 3 patronen in de slagroombus zonder gevaarlijke situaties(zonder slagroom)

ik vul een pvc buis van ongeveer een meter(formaat afvoerbuis wasbak) met de slagroomspuit, dan aan beide kanten een dekseltje erop. aan 1 kant een dekseltje met gaatje, en aan de andere kant open houden.

hou de buis met het gat omhoog( koud gas blijft beneden in de buis hangen. dekseltje erop. aan de andere kant slagroomspuit wegleggen.

gaan liggen, dan dekseltje eraf halen, en inhaleren. als je echt snel wilt, dan haal je eerst de onderste eraf, en zet je m tegen je lippen. en meteen nadat je de bovenste erafhaalt inhaleren.

(de buis blijft altijd horizontaal)

Bijlagen

• 0000000000000000000000000000000.JPG
    0000000000000000000000000000000.JPG
    17 KB · Weergaven: 8.433

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Als je t helemaal blits wilt doen.

Smulpaapje

Drent zei:
Smulpaapje zei:

Niet echt, ballon knapt dan omdat het uitzettende gas extreem koud is.
De ballon bevriest, verliest zijn rekkracht en PATS, weg lachgas.

En toch is dit de manier waarop ik het altijd doe :)
Heb het eergisteren nog gedaan, ballon blijft gewoon heel. Het enige waar je op moet letten is dat je de ballon er tijdig opzet. En ja, je verliest altijd wel wat gas, maar er blijft genoeg over!

enny330

loadrunner zei:
er kunnen 3 patronen in de slagroombus zonder gevaarlijke situaties(zonder slagroom)

ik vul een pvc buis van ongeveer een meter(formaat afvoerbuis wasbak) met de slagroomspuit, dan aan beide kanten een dekseltje erop. aan 1 kant een dekseltje met gaatje, en aan de andere kant open houden.

hou de buis met het gat omhoog( koud gas blijft beneden in de buis hangen. dekseltje erop. aan de andere kant slagroomspuit wegleggen.

gaan liggen, dan dekseltje eraf halen, en inhaleren. als je echt snel wilt, dan haal je eerst de onderste eraf, en zet je m tegen je lippen. en meteen nadat je de bovenste erafhaalt inhaleren.

(de buis blijft altijd horizontaal)

Ik heb dus exact dezelfde spuit en ik zie niet in waarom mensen met zo een spuitbus (met zo ene fles aan) zo angstig doen. Ik adem direct van die fles uit , veel handiger dan altijd met die ballonen zitten prullen.

Je steekt die capsule in die dop , draait die dop toe, wacht 10 seconden en steekt de volgende capsule erin. Het is onmogelijk om er teveel capsules in te doen naar mijn weten aangezien er een beveiliging opzit zodat er een teveel aan druk kan ontsnappen.

En koud is het niet meer eens het in die fles zit..

*Ahja , en ik heb mn pakje aangekregen, het was een gewone kartonnen doos van 30cm op 30cm *

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
je kan je longen bevriezen, als je rechtstreeks inademt. voel maar eens hoe koud die shit is als je een patroon leegt in de fles.

DreamerOfDreams

Bewuste gebruiker
stellen de huisgenoten geen lastige vragen als ze enthousiast aan je pakje schudden en het unieke geluid van kletterende lachgaspatroontjes horen?

Wij bestellen al heel lang bij www.livebetter.nl. Super snel geleverd, binnen 1 dag in huis in een neutrale verpakking, in tegenstelling tot slagroompatronen.nl waar wij vaak 2 - 3 dagen moesten wachten. Volgens livebetter komt er misschien een kleine prijsverhoging aan, maar dat zal minimaal zijn.

proton

Belezen gebruiker
Wat voor fles kan ik het beste kopen? 0,5 liter of 1 liter?
kunnen er 2 gaspatronen in 0,5 liter?

Onze ervaring is dat je beter een liter fles kan kopen. prijsverschil is niet zo groot en als je meerdere ballonnen achterelkaar maakt bevriest hij niet zo snel. Trouwens goede tip gekregen van de dame bij livebetter, smeer af en toe het ringetje in met een beetje olie (eros / xman oid). Ze heeft er voor ons een klein flesje bijgedaan. Meestal bevriest het ringetje en gaat de spuit lekken. Daarna geen problemen meer gehad. Succes!

Bovenaan