Kzit in de problemen

Anti-Neocon

Experimenterende gebruiker
Vandaag werd ik chill om 12 uur wakker. Mijn moeder kwam om 12:15 thuis ze zegt tegen mij jah we moeten praten. Dus ik denk gaat waarschijnlijk over mijn rapport enzo, maar ze zegt opeens jah we gaan afspraak maken met de dokter en we laten je pis testen.

Ze heeft blijkbaar met een collega van haar gepraat over mij en die zei tegen haar de kenmerken van het uiterlijk als iemand cannabis heeft gebruikt.

Ik blow nu een jaar, ik begon rustig maar nu tog wel elke dag een blow of 2 en ik weet dat cannabis lang in mijn lichaam blijft maar is 2 weken stoppen met cannabis roken voldoende om te slagen met een pis test?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Niemand hier gaat je daar een precies antwoord op kunnen geven, dat hangt van veel verschillende dingen af. Ga er maar vanuit dat het foute boel is. Als je elke dag blowt en dit al een tijdje doet is de kans klein dat het er na 2 weken al allemaal uit is. Of is dat met bloed zo? Kan iemand mij vertellen of daar verschil in zit?

Pikachu

Wijs gebruiker
Volgens mij blijft het in jouw geval wel een maand tot zes weken aantoonbaar, je bent dus op zich wel de lul. Als ik jou was zou ik het wat afzwakken naar dat je af en toe een jointje rookt.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Eerlijkheid duurt het langst, zeg dat je alleen in het weekend blowt en houd je daar vervolgens ook aan. Ouders kunnen wel boos worden, maar wat dan? Het is niet het einde van de wereld.

Anti-Neocon

Ik probeer de pis test voor zolang mogelijk uit te stellen, beter was het een bluf van haar. Maar als ze er egt mee door wilt gaan dan zeg ik dat ik wel 1 of 2x heb geblowed ofseuw.

Wat info over mijn ouders: streng ( niet extreem) gelovige moslims die denken dat hun pad de egte pad is, dat is met alle gelovige zo.

dat is dus mijn noodplan bekennen dat ik 1 of 2x heb gedaan, beter bluft ze. Ze komt zo thuis dus dan zie ik wel hoe het eraan toe gaat ik hou jullie op de hoogte

cropp

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
Eerlijkheid duurt het langst, zeg dat je alleen in het weekend blowt en houd je daar vervolgens ook aan. Ouders kunnen wel boos worden, maar wat dan? Het is niet het einde van de wereld.

Anti-Neocon

cropp zei:
ExceptionalInsight zei:

jij kent mijn ouders niet ze zien alle drugs als levensvernietigende dingen, ze zullen nooit accepteren dat ik drugs gebruik, nu niet nooit niet

cropp

Badass junkie
Anti-Neocon zei:
cropp zei:
ExceptionalInsight zei:

jij kent mijn ouders niet ze zien alle drugs als levensvernietigende dingen, ze zullen nooit accepteren dat ik drugs gebruik, nu niet nooit niet

ze hebben geen keus of wel?

iraqio

Belezen gebruiker
keep us updated :grin:

also, sigaren.

waarschijnlijk is t gewoon gebluf joh. zo'n test is niet ZO makkelijk aan te vragen lijkt mij..

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Anti-Neocon zei:
ze gaan liever dood dan dat ze mijn drugsgebruik accepteren
Dan accepteren ze het maar niet, het is jouw leven, ze zullen moeten accepteren dat jij je eigen keuzes gaat maken, dat wisten ze voordat ze jouw kregen. Je wekt wel de indruk dat je er eigenlijk nog wat te jong voor bent, dus maak het voorlopig niet te bont. Wat die test betreft, dat is kut, maar het is niet anders, ze gaan je niet vermoorden om de uitslag.

Frank123

Wijs gebruiker
Het schijnt ook dat als je veel water met citroensap drinkt , dat het dan ook ''oplost'' en dat het op een bloedtest niet meer te zien is.. Een vriend van mij heeft dit geprobeert, volgens hem hebben ze niets gevonden ..

Maar als ik jou was, en je wilt het echt niet vertellen , gebruik iemand anders pis.

Ik wens je suc6.

(wil wel graag afloop weten :tearsofjoy: )

Anti-Neocon

ff update

er is geen geziek over drugs ofseuw nu, maar ze willen wel dat ik meer interesse toon aan hun religie, hun weten namelijk niet dat ik een atheist ben :P

ff een tijdje niet laat naar buiten of laat thuis komen en dan hopen dat alles weer oke is :P

cropp

Badass junkie
Anti-Neocon zei:
ff update

er is geen geziek over drugs ofseuw nu, maar ze willen wel dat ik meer interesse toon aan hun religie, hun weten namelijk niet dat ik een atheist ben :P

ff een tijdje niet laat naar buiten of laat thuis komen en dan hopen dat alles weer oke is :P

nu schep je een beeld voor mij van je ouders, ik zou het langzaam brengen, en hier en daar een beetje slijmen. zo zag mijn thuissituatie er 3 jaar geleden uit en nou slingert mijn wiet en vloei en zo lekker door het huis, zonder opmerkingen.

timmaniac

Bewuste gebruiker
Anti-Neocon zei:
ff update

zeg gewoon dat je rastafari bent geworden (iig als je ouders christen zijn), zij geloven ook in de bijbel ( en dat je om god lief te hebben zoveel mogelijk wiet moet roken , maar das een detail) :P

ilyas

Bewuste gebruiker
cropp zei:
nu schep je een beeld voor mij van je ouders, ik zou het langzaam brengen, en hier en daar een beetje slijmen. zo zag mijn thuissituatie er 3 jaar geleden uit en nou slingert mijn wiet en vloei en zo lekker door het huis, zonder opmerkingen.

bij mij gebeurt hetzelfde, vroeger deed ik alles om mijn wiet te verstoppen. af en toe vond mijn moeder het, elke keer was ik eerlijk over mijn gebruik en nu begint ze het te accepteren.
bong, grinder, zakjes,... allemaal op mijn bureau, geen haai die er naar kraait. vroeger, kreeg ik dan straf =(

weedlover

timmaniac zei:
Anti-Neocon zei:
ff update

zeg gewoon dat je rastafari bent geworden (iig als je ouders christen zijn), zij geloven ook in de bijbel ( en dat je om god lief te hebben zoveel mogelijk wiet moet roken , maar das een detail) :P

zijn ouders zijn moslim dus da zal wal ni lukken

grtz

Deep Blue

Bewuste gebruiker
Ik denk dat je het na 2 weken niet meer in je pis terugvind. THC is nl. apolair, en lost dus slecht op in water.

In je haar of je vetweefsel daarentegen, blijft het weken zitten.

grtz.

Anti-Neocon

gisteren deed mijn ma wel wat stoer, maar voorlopig gaat het wel lekker. Moet nog wel een tijdje ff geen domme dingen doen, niet te laat thuis komen, zowiezo niet stoned thuis komen, en niet meer zovaak doordeweeks naar buiten en dan 's avonds laat terug komen.

Volgens mij blufde ze over de pistest, maar het is te vroeg om daar een oordeel over te geven.

en over het aan mijn ouders vertellen dat komt wel later, maar nu is het niet het moment. Pas als ik niet afhankelijk van hun ben kan ik het pas vertellen dat ik drugs gebruik, maar voorlopig ff doorbijten

eXeCuze

Bewuste gebruiker
haha dat herken ik zeer goed, mijn ouders pas vertellen dat ik drugs gebruik als ik het huis uit ben. Nu was ik ongeveer een week terug op stap geweest met een maat van me, en kwam ik thuis en hadden mijn ouders zelf ook aardig wat gezopen.

Mijn pa ging al snel naar bed (die zou het ook echt niet moeten weten) en toen begonnen mijn ma die maat van me en ik wat te zeveren. En voor dat ik het wist floepte ik het eruit :openmouth:

En wat denk je ?......... Ze wist het al ze had al zo een groot vermoeden dat ze het eigenlijk al bijna zeker wist en ze was niet boos ze was noujuist blij dat ik het eerlijk vertelde.

Dus klinkt misschien stom maar eerlijkheid is toch altijd het beste, vaak weten je ouders het al van je.

Anti-Neocon

mijn ouders denken dat ik blow, maar ik heb nog niet de ballen om de waarheid te zeggen

maar over dat pistest het was een bluf :grin:
leuke aan religieuze mensen is als je eenmaal zweert wat heilig is, dan geloven ze het meteen

Antigone

Belezen gebruiker
Anti-Neocon zei:
mijn ouders denken dat ik blow, maar ik heb nog niet de ballen om de waarheid te zeggen

maar over dat pistest het was een bluf :grin:
leuke aan religieuze mensen is als je eenmaal zweert wat heilig is, dan geloven ze het meteen
Daar is helemaal niets leuks aan. Je gedraagt je als een hypocriete drol als je bij allah gaat
zweren of wat voor tekst je dan ook gebruikt alleen om hen te overtuigen, zodat jij er vanaf
bent. Waarschijnlijk zal dat je ouders nog vele malen meer dwars zitten dan je drugsgebruik.

Hoe durf je trouwens?! Jij...jij...ongelovige!! :smoke:

Drientje

DF-koning
Wees gewoon eerlijk. Jouw ouders hebben jou op de wereld gezet en ze zullen moeten accepteren dat God jou een vrije wil heeft gegeven en dat jij zelf keuzes gaat maken. Of je nou Moslim, Christen of Atheïst bent, uiteindelijk worden kleine kinderen groot en zullen ze moeten accepteren dat kinderen andere dingen gaan doen dan zij. Provoceer zou ik zeggen, sta op je strepen en claim je rechten. Je hebt in dit land het recht op een vrije mening dus uit die!

Ik weet niet hoe oud je bent maar als je nog geen 16 of 17 bent zou ik sowieso rustig aan doen met blowen. Als ze 18 bent ben je in dit land niet meer afhankelijk van je ouders en heb je de wet aan jou kant. Veel succes!

Anti-Neocon

ik word over 3 maanden 17 dus ik moet nog een jaartje wachten totdat ik op mezelf kan wonen en gewoon mijn eigen ding doen

cropp

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
Worstenjongen zei:
Boh je bent bijna 17 en dan heb je ram nog 1 tijd dat je thuis moet komen? :openmouth:
Wat?

waarschijnlijk bedoeld deze boer dat het best klote is als je 17 bent en je moet nog om een bepaalde tijd thuis zijn

lijkt mij niet meer dan normaal maar goed

Extisi

Wijs gebruiker
Veel mensen zeggen vaak: "Eerlijkheid duurt het langst."
Helemaal mee eens, maar soms is dat echt niet zo makkelijk in een gezin...
Met sommige bekentenissn kan je heel veel aanrichten.

iraqio

Belezen gebruiker
Afghaan-Gek zei:
zarathustra propageerde cannabis.
praat daar eens over met je ouders.
geef je nou serieus het advies aan een jongne om tegen zijn turkse moslimouders over een perzische profeet te beginnen :confused:

beter niet :mrgreen: you didn't know:P

Drientje

DF-koning
iraqio zei:
Afghaan-Gek zei:
zarathustra propageerde cannabis.
praat daar eens over met je ouders.
geef je nou serieus het advies aan een jongne om tegen zijn turkse moslimouders over een perzische profeet te beginnen :confused:

beter niet :mrgreen: you didn't know:P

Hahha dit is wel een mooi voorbeeld van mixing up your cultures.. :grin:

Bovenaan