ik moet ook toegeven dat lsd hard verschilt in kwaliteit van batch tot batch. of van postzegel tot vloeibare
het visueelste en spiritueelste ooit gegaan van 1 druppel van 300 microgram.
(de lucht was 1 carrousel van keiiiiiiii gedetailleerde fractals. 1ste en laatste keer dak echte fractals heb gezien op pakt 75 keer getript te hebben)
heb eens 8 hoffmans gedaan en dit kwam nog niet eens in de buurt van die 1ne druppel....
heb nu druppels van 100 microgram, 2 druppels en alles alles alles golft en ademt zot hard.
heb al +- 75 keer getript en nu pas me die druppels denk ik....
WHAAAAAAAT THEEEE F°°°°°°CK IS DIT. WHAAAAAAAA, DIT IS ECHTE LSD025!!!!!!!!!
zotharde psychedelische visuals, men zichtveld is precies ne vijver waar 100den rotsblokken in worden gegooid en elke golf/deining vertoont een waaier aan kleuren. en onvoorstelbare mindfucks waarvan da ge weken later nog altijd elke dag aan terug denkt.
elke keer als ik aan die vloeibare denk heb ik zoiet van dit is pas psychedelica
dit spul kan ik absoluut niet vergelijken met 1der welke blotter die ik ooit al heb gedaan.
behalve dan de allereerste keer, eerst goe gaan op den md en dan 1ne blanco/witte blotter,
ma da was zot op zijn eigen manier en andere visuals.
er zijn vele substitutes voor lsd...
bv. ALD-52(1-acetyl-d-lysergic acid diethlamide) even actief
ALA-10(1-acetyl-d-lysergic acid ethylamine) 1/10 actief
LAE-32(d- lysergic acid ethylamide) actief tussen 500 en 1400 microgram
DAM-57(d-lysergic acid dimethilamide) actief tussen 500 en 1400 microgram
MLD-41
MLA-74
ALLYLAD
BULAD
EHLAD
PROLAD
nu ik die vloeibare heb gedaan vraag ik me echt af waarom ik nog nooit zo hard ben gegaan van blotter....
lsd is lsd maar toch is er een grooooooooooooot verschil in kwaliteit.