Kut trip

Dallie

Newbie
en dan bedoel ik geen bad trip, ik heb zaterdag, hawaiiaanse paddo's gekocht, de laatste trip voor een degelijk verbod, ieders een portie, gedroogte nog wel, en ik ben van die paddo's heel wat goeds gewend, echt heel wat goeds, ik heb me hier zo lang naar verkeken, toen het eindelijk zover was, werden we niet meer dan een beetje licht in ons hoofd, nou hier betaal ik geen 15 euro voor, ik ben zeer teleurgesteld gaan slapen, het waren er ook erg weinig deze keer, wat kan ik nu doen?

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
terug naar de smartshop gaan, de betere shops geven je dan vaak korting of een gratis portie..

Sowieso zou ik volgende keer voor de verse gaan als je de keuze hebt, trippen wat fijner :)

azgaza

Badass junkie
Misschien waren ze gewoon verkeerd gedroogd; dat zou wel heel onproffescioneel zijn van de smartshop. Met verse is die kans dat kleiner, dus misschien dat je dat kan proberen. Als verse niet sterker wordt gewoon de dosis opbouwen?

Raoulduke

Belezen gebruiker
Ik ging afgelopen zaterdag voor de 10e keer trippen en het stelde mij ook teleur :(. Misschien is het leukste al achter de rug.

TrippyShit

Badass junkie
ik hoor dit wel vaker over gedroogde paddo's, vrienden van mij ook is overkomen.. Gewoon oplichterij? verkeerd gedroogd? wat is dat nou? ik haal daarom zelf ook nooit gedroogde paddo's..

Moker

Bewuste gebruiker
ik heb dit nu de laatste twee keer paddo,s ook gehad, alleen had ik wel verse. Heb geen idee waarom dat steeds gebeurde maar zal het binnen kort even zeggen tegen smatshop want was wel duur grapje voor een portie schimmel.

phy

Bewuste gebruiker
Ik hoor nu opeens overal 'even een laatste trip halen voor het verbod'. Is er al een datum bekend dan? Voor zover ik weet duurt dat nog een paar maandjes voordat ze hun gulzige ogen op de smartshops richten en met hun vlezige handen de deuren dichttimmeren.

Je moet gewoon teruggaan als je niet tevreden bent over de trip. Probeer je niet af te laten schepen met een korting. Ga voor een gratis portie. Anyhow, hope it works! :beer:

Henkfloyd

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik heb meestal gedroogde hawaiaantjes, en die doen het prima steeds :)
Ga terug voor een nieuwe portie zou ik zeggen, als het weer niks is zou ik naar een andere shop gaan.

Dallie

Newbie
Hij wist zeker dat het héééle goede waren en we werden weer naar huis gestuurd met de raad goed na te denken wat we hebben gedaan vóór de trip wat het effect zou hebben tegengehouden, alsof ik achterlijk ben, niets gegeten, geen suiker, en thee uitgetrokken net als ik altijd heb gedaan :confused:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Een les voor de volgende keer dan, verse paddestoelen kopen en niet meer daar.

Edit: Eten en/of suiker zullen geen trip tegenhouden, hooguit iets verminderen, je bent gewoon belazerd.

phy

Bewuste gebruiker
Een teleurstellende afloop. Wat een arrogantie.

Valt nu weinig meer aan te doen helaas. Inderdaad gewoon niet meer daar naartoe gaan en iedereen vertellen wat een matenaaiers het zijn.

Northawke

Wijs gebruiker
Een vriendin van me had laatst ook al een portie paddo's gehaald die bijna niet werkten. Wel zelf gedroogd, maar ze neemt al meer dan 10 jaar paddo's en had dit nog nooit meegemaakt. Misschien komt er gewoon meer troep op de markt met het aanstaande paddo-verbod? Dus gewoon paddestoeltjes die veel lijken op bepaalde soorten? Zij had trouwens ook Hawaiiaanse. Ligt niet aan de smartshop, want ik haal er al een aantal jaar en had een paar weken van tevoren daar truffels gehaald die supergoed werkten (er staat een tripreport in de desbetreffende sectie).

azgaza

Badass junkie
Het kan best voorkomen dat mensen nu snel allemaal hun laatste portie willen en dat de kweek zich gewoon veel meer moet gaan haasten en dat ze het allemaal wat slordiger doen nu.
En voor de zekerheid adviseer ik iedereen ze te kopen op de dag dat ze genomen gaan worden en ze gewoon vers recht uit het bakje, hoogstens even afspoelen, gewoon op te eten. Dan weet je iniedergeval zeker dat het niet jouw schuld is als ze niet werken.

phy

Bewuste gebruiker
Je weet nooit dallie, een ongelukje zit in een klein hoekje! :wink:
Maar daar ligt het dus ook niet aan.

Ligt niet aan de smartshop, want ik haal er al een aantal jaar en had een paar weken van tevoren daar truffels gehaald die supergoed werkten

Het gaat er niet om of de shop wel of geen troep levert. Als er een portie tussen ligt die niet werkt (en dat komt gewoon voor), dan kan je als zelfrespecterende tripshop niet aankomen met 'wij vinden dat het niet ligt aan ons ligt dus zal het wel aan jou liggen'. Slecht voor je klantenbinding.

erwin krol

Bewuste gebruiker
niet zo slim om te zeggen dat je gedroogde gekocht hebt in een smartshop, daarmee zeg je dat daar iets illegaals te koop is .Die openhartigheid, daar zit niemand op te wachten.

Northawke

Wijs gebruiker
phy zei:
Je weet nooit dallie, een ongelukje zit in een klein hoekje! :wink:
Maar daar ligt het dus ook niet aan.

Ligt niet aan de smartshop, want ik haal er al een aantal jaar en had een paar weken van tevoren daar truffels gehaald die supergoed werkten

Het gaat er niet om of de shop wel of geen troep levert. Als er een portie tussen ligt die niet werkt (en dat komt gewoon voor), dan kan je als zelfrespecterende tripshop niet aankomen met 'wij vinden dat het niet ligt aan ons ligt dus zal het wel aan jou liggen'. Slecht voor je klantenbinding.

Dat is ook een statement die ik net maak en niet die de smartshop gemaakt heeft. Tuurlijk, er kan een keer een slechte portie tussen zitten en als smartshop dien je daar goed op te reageren. Maar als consument vind ik dan dat zo'n smartshop nog steeds een goede smartshop is, ook al gaat het een keer goed.

Bovenaan