Kun je Lsd & Truffels combineren?

Herbalisme

Bewuste gebruiker
Al een tijdje heb ik afgesproken om met een grote groep vrienden lekker gezellig te trippen in het bos.
Maar ben toevallig op Foorcore (Acid- en Hardcorefeest te Antwerpen) een bende Fransmannen tegen het lijf gelopen die me vertelden dat ze 1 van de sterkste Lsd-soorten bij zich hadden die er momenteel te vinden waren.
Hierbij had ik toch wel m'n twijfels maar besloot toch een zegeltje te kopen, het icoontje van het zegeltje is een Superman. ( Ook al doet het icoontje er niets toe )
Nu heb ik natuurlijk het probleem dat ik met de drang zit het zegeltje op m'n tong te leggen en de heerlijke Lsd-chemicaliën naar binnen te transporteren.
Dus nu heb ik besloten om Lsd te nemen in plaats van truffels, maar toch ben ik bang dat het zegeltje niet zal werken en dan kan ik niet trippen.
Dus wil ik indien mogelijk de Lsd combineren met truffels, is dit mogelijk, iemand hier ervaring mee?

Met vriendelijke groet,
Herbalisme

Herbalisme

Bewuste gebruiker
Zoari zei:
Heey!

Ik mag er mischien niet veel van weten maar ik kan natuurlijk wel helpen!
Weet niet of het je van pas komt maar deze trip-report ziet er echt...trippend uit! :grin:

http://drugsforum.info/tripreports-psyc ... t4340.html
Erg bedankt!
Ben zowiezo van plan om het te combineren maar ik zou graag horen van iemand die er al erg mee ervaren is wat ik mag verwachten, veel van m'n vrienden raden het af maar ik zie het probleem niet in.

Greets,
Herbalisme

Herbalisme

Bewuste gebruiker
Heb gisteren de combi uitgetest en het is super meegevallen, het is een fantastische ervaring :grin:

Greets,
Herbalisme

dernael

Bewuste gebruiker
Deze combinatie staat nog op mijn to-do lijst :)

Goed te horen dat je een goede ervaring hebt gehad.

Groetjes,
Dernael. :stoned:

dernael

Bewuste gebruiker
Herbalisme zei:
Heb gisteren de combi uitgetest en het is super meegevallen, het is een fantastische ervaring :grin:

Greets,
Herbalisme

Zou je wat willen vertellen over jouw ervaring met de combo? Ik ben hier erg nieuwsgierig naar, aangezien de mogelijkheid zich voor mij aanbied om ook deze combinatie een keer te proberen binnenkort.
Ik zou graag willen weten in welke dosis je beide middeltjes hebt genomen, of je het tegelijk hebt ingenomen of juist niet en in hoeverre de combinatie iets toegevoegd heeft aan je trip.

Hopelijk wil je dit met mij (en de rest hier op DF) delen! :rock:

Groetjes,
Dernael. :stoned:

Bovenaan