burnevil92
Belezen gebruiker
kun je leren drinken ik bedoel minder rap zat zijn . hoe doe je dat om dat aan te leren ?
amenhtweeoo zei:Snuif een lijntje Coke.
burnevil92 zei:kun je leren drinken ik bedoel minder rap zat zijn . hoe doe je dat om dat aan te leren ?
htweeoo zei:Waarom ik wil juist snel zat zijn waarom drink je anders.
Nouja jij lijkt het me niet te doen voor de smaak.
Veel in je hoofd weetjewel. Zeg tegen jezelf ik voel niets en geloof erin.
Dat helpt.
Supervlieg zei:Leren drinken kan inderdaad. Althans ik heb in de afgelopen 5 jaar van na 6 biertjes teut zijn vehoogd naar 20+ bier. Heeft ook te maken met lichaamsbouw denk ik
Supervlieg zei:Leren drinken kan inderdaad. Althans ik heb in de afgelopen 5 jaar van na 6 biertjes teut zijn vehoogd naar 20+ bier. Heeft ook te maken met lichaamsbouw denk ik
Purple haze zei:Supervlieg zei:Leren drinken kan inderdaad. Althans ik heb in de afgelopen 5 jaar van na 6 biertjes teut zijn vehoogd naar 20+ bier. Heeft ook te maken met lichaamsbouw denk ik
Jezus! 20 bier, dan ben ik echt helemaal straal bezopen
burnevil92 zei:kun je leren drinken ik bedoel minder rap zat zijn . hoe doe je dat om dat aan te leren ?
²Nick de Neger zei:Als je meer wilt kunnen drinken voor je aangeschoten bent, ben je ongelovelijk dom! Dat betekend dus dat je standaard meer moet zuipen en BETALEN om aangeschoten te worden.
dan doet hij alsof en is hij niet aangeschoten. Ik kan nu toch ook niet zeggen '' ik voel me geweldig stuk want ik heb 3 jointjes op''.htweeoo zei:Onzin man denk je echt dat het onzin is. Weetje dat bijna alles in je hoofd zit.
Geef een 14 jarige alcoholvrij bier gaan we ervoor wedden dat hij zal doen alsof hij dronken is.
gekkehenkie zei:Leren drinken?
Neem gewoon 1 groot glas Jägerijskoud natuurlijk
![]()

Mijn voornaam schijnt Russisch te zijn, dat verklaart een hoopFlameon zei:Dat van die enzymen kan inderdaad kloppen. De een heeft een goed "alcohol afbraak systeem" en de ander heeft het niet en kan maar een paar biertjes drinken.
Oostblokkers staan er om bekend dat ze een heel goed alcohol afbraak enzym hebben, dat verklaart ook waarom zij misschien een paar liter wodka kunnen drinken per dag
MCHZK zei:je moet zeker ook verschillende soorten drank combineren , bij mij heeft het m'n maag "resistent" gemaakt. ik kan nu vele soorten alcohol combineren zonder te kotsen , terwijl dit vroeger soms fataal af liep![]()