kun je leren drinken ?

htweeoo

Bewuste gebruiker
Waarom ik wil juist snel zat zijn waarom drink je anders.
Nouja jij lijkt het me niet te doen voor de smaak.

Veel in je hoofd weetjewel. Zeg tegen jezelf ik voel niets en geloof erin.
Dat helpt.

jasper

Wijs gebruiker
htweeoo zei:
Waarom ik wil juist snel zat zijn waarom drink je anders.
Nouja jij lijkt het me niet te doen voor de smaak.

Veel in je hoofd weetjewel. Zeg tegen jezelf ik voel niets en geloof erin.
Dat helpt.

onzin, pure onzin.

je wordt minder snel zat wanneer jeje meerdere dagen per week drinkt of minstens 1 keer per week goed doordrinkt. Het heeft allemaal tijd nodig.
als je 3 dagen per week 3 pintjes drinkt merk je vanzelf dat je meer nodig hebt en je wordt ook niet misselijk enzo meer. de kater ga je beter kunnen verdragen.
hoewel dit veel risicos geeft op een verslaving (3 dagen worden snel 7 dagen per week)
beter kan jeje elk weekend dronken drinken. en met dronken is het al genoeg van jeje een beetje lekker in je hoofd te voelen en die typische wauwelkick te krijgen. je hoeft dus niet de liters weg te gaan kappen.
voordeel van deze wijze is dat je veel ervaring opdoet van hoe je dronken wordt en je dus ook je grenzen leert kennen en je jezelf iets of wat onder controle kunt houden en wanneer je echt dronken bent je dus niet (al te veel) dingen ga doen waar je later spijt van hebt.

htweeoo

Bewuste gebruiker
Onzin man denk je echt dat het onzin is. Weetje dat bijna alles in je hoofd zit.
Geef een 14 jarige alcoholvrij bier gaan we ervoor wedden dat hij zal doen alsof hij dronken is.

jasper

Wijs gebruiker
op jou reageer ik niet man.
moet jij maar eens drinken en zeg tegen jezelf ik ben niet dronken en drink eens dat je zegt ik ben dronken. je gaat niets merken. mij ga je heus niets moeten leren over alcohol hoor

Supervlieg

Wijs gebruiker
Leren drinken kan inderdaad. Althans ik heb in de afgelopen 5 jaar van na 6 biertjes teut zijn vehoogd naar 20+ bier. Heeft ook te maken met lichaamsbouw denk ik

jasper

Wijs gebruiker
Supervlieg zei:
Leren drinken kan inderdaad. Althans ik heb in de afgelopen 5 jaar van na 6 biertjes teut zijn vehoogd naar 20+ bier. Heeft ook te maken met lichaamsbouw denk ik

lichaamsbouw ook maar vooral je tollerantie denk ik. toen ik 16 was lag ik letterlijk overtegeven van 7 biertjes en nu kan ik bakken leeg zuipen bij wijze van spreken

Purple haze

Bewuste gebruiker
Supervlieg zei:

Jezus! 20 bier, dan ben ik echt helemaal straal bezopen

dfssdfde

Badass junkie
Purple haze zei:
Supervlieg zei:

Jezus! 20 bier, dan ben ik echt helemaal straal bezopen

je bent student of je bent het niet he :tongueout:

vroeger had ik ook bijna niks nodig, en nu kan ik makkelijk cantussen en 15+ biertjes drinken voor ik zo dronken was als vroeger bij 5

azgaza

Badass junkie
In de tijd dat ik meer dronk kon ik ook wel 10-12 biertjes hebben, hoewel ik dan wel echt dronken was en ik weeg haast niks; na een paar maanden niet drinken is het gelukkig weer terug naar een stuk of 6; scheelt geld!

Funky Monkey

Badass junkie
Als je meer wilt kunnen drinken voor je aangeschoten bent, ben je ongelovelijk dom! Dat betekend dus dat je standaard meer moet zuipen en BETALEN om aangeschoten te worden.

Maar als je echt meer wilt leren drinken, moet je gewoon consiquent jezelf de tering inzuipen en dan gaat je lichaam vanzelf leren dat die alcohol zo snelmogelijk je lichaam uit moet.

crysis

Bewuste gebruiker
ik kan denk ik wel redelijk veel hebben op een goede dag.. maarja soms heb je er van die dagen tussen zitten dat je zo omvalt. ligt net aan de omstandigheden

ik drink mn vrienden er in ieder geval wel onder :P

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
burnevil92 zei:
kun je leren drinken ik bedoel minder rap zat zijn . hoe doe je dat om dat aan te leren ?

gewoon elke week weer net zoveel zuipen tot je nog net weet hoe je naar huis komt. op den duur, raak je aan het gevoel gewend, en kan je er 2 meer bijtanken. Is wel slecht vor je lever...

wees gelukkig met aangeschoten worden na 3 biertjes. dit heeft vele voordelen.

Rapido

Experimenterende gebruiker
met kleine flesjes wodka shmirnoff ofzo trainen hehe
een paar jaar geleden werd ik zwaar misselijk en fucked up na zo eentje
heel af en toe maken we nogis een grote fles open.. pas na de helft ervan op te zuipe, ga ik van goed aangeschoten naar zat :grin:

aangezien bier rond de 5% is en wodka (bijna) 40% kun je snel vooruitgang boeken hahah

TrippyShit

Badass junkie
Ja ik drink ook altijd wodka (soms rum) eerst was ik na 4 vaasjes hardstikke gezellig.. nu drink ik 6wodka's weg.. wodka is wel een goeie daarvoor denk k.. en in de tussentijd ben je lkkr snel en goedkoop aangeschoten/dronken :P

DreamerOfDreams

Bewuste gebruiker
Re:

Nick de Neger zei:
Als je meer wilt kunnen drinken voor je aangeschoten bent, ben je ongelovelijk dom! Dat betekend dus dat je standaard meer moet zuipen en BETALEN om aangeschoten te worden.
²

ik drink niet echt veel, en dit geeft grote voordelen, na tschool toevallig een pint gaan drinken en dan -ja ik overdrijf- lekker spacen op de bus. geniaal gewoon
langs de andere kant kan ik op feestjes wel blijven drinken en merk ik pas hoe zat ik ben eens ik in mn bed lig... :beer:

hou je tolerantie maar zo laag mogelijk

als je dan toch eens meer wilt drinken zal een volle maag ook wel een beetje helpen.

Man_in_the_Box

Bewuste gebruiker
Drinken kun je niet leren, notabene weet iedereen die toe is aan alcohol toch wel hoe je het door moet slikken en dat is toch het belangrijkste met drank lijkt mij.

Het gaat idd meer om tollerantie. Ga maar eens een tijd lang op een regelmatige basis, dus elk weekend en eventueel andere dagen van de week, aan de sterke drank. Je merkt dat je steeds meer kunt verdragen. Maar toch blijft bier dan altijd een tricky bastard, die kan altijd onverwacht reageren, zeker ná sterke drank.

Wromtrax

Bewuste gebruiker
Re:

htweeoo zei:
Onzin man denk je echt dat het onzin is. Weetje dat bijna alles in je hoofd zit.
Geef een 14 jarige alcoholvrij bier gaan we ervoor wedden dat hij zal doen alsof hij dronken is.
dan doet hij alsof en is hij niet aangeschoten. Ik kan nu toch ook niet zeggen '' ik voel me geweldig stuk want ik heb 3 jointjes op''.

Was het maar waar... stuk goedkoper :P

Flameon

Badass junkie
gekkehenkie zei:
Leren drinken?
Neem gewoon 1 groot glas Jäger :hearteyes: ijskoud natuurlijk :hearteyes:

Jakkes, dan draait je hoofd en maag toch 311 keer rond hahaha.
Jagermeister, ben er ooit een paar dagen ziek van geweest :kots:
Van teveel jagermeister in combinatie met wiskey en bier. Tsja die studententijd was niet niks hahaha

DarCness

Experimenterende gebruiker
Ja Tuurlijk Kan je leren drinken !

Je drinkt gewoon door :wink:
En als zoizo zorgt dat je afentoe even naar de wc gaat of even een stukje loopt ..
Dat voel je snel hoe sicker je bent ..
Als je een beetje scheefjes loopt of je ziet alles ineens heel anders .. STOPPEN !
zo niet gewoon door drinken en blijven lopen dan weet je snel waneer je moet stoppen ..:)

Gr . Lindsay En veel suc6 man ! :grin:
:beer:

Vrouwtje_Amsterdam

Bewuste gebruiker
Hm, heb het geprobeerd om te leren drinken maar lukt toch echt niet. Vind het toch echt niet lekker en m'n lichaam mist een enzym om alcohol af te breken (nee dit is echt geen geintje!). Ben echt kneiterlam na 2 drankjes...zwaar aangeschoten na 1... :(

Flameon

Badass junkie
Dat van die enzymen kan inderdaad kloppen. De een heeft een goed "alcohol afbraak systeem" en de ander heeft het niet en kan maar een paar biertjes drinken.
Oostblokkers staan er om bekend dat ze een heel goed alcohol afbraak enzym hebben, dat verklaart ook waarom zij misschien een paar liter wodka kunnen drinken per dag

Man_in_the_Box

Bewuste gebruiker
Flameon zei:
Dat van die enzymen kan inderdaad kloppen. De een heeft een goed "alcohol afbraak systeem" en de ander heeft het niet en kan maar een paar biertjes drinken.
Oostblokkers staan er om bekend dat ze een heel goed alcohol afbraak enzym hebben, dat verklaart ook waarom zij misschien een paar liter wodka kunnen drinken per dag
Mijn voornaam schijnt Russisch te zijn, dat verklaart een hoop :grin: . Maar ook vermoeidheid en je maaginhoud spelen een grote rol volgens mij. Ik kan best wel wat op, maar voor een tijd terug had ik een festivalletje op zondag, vooraf eerst het hele weekend gewerkt en weinig geslapen en op de dag zelf vrij weinig gegeten. Ik had denk ik een biertje of 7 op en was al bijna straalbezopen. Soms kan het gewoon net verkeerd vallen.

MCHZK

Belezen gebruiker
wat bij mij veel uitmaakt is of ik op een nuchtere maag drink of een stevige hamburger ben gaan eten vooraf.. en ook tolerantie doet veel
enkele jaren geleden werd ik van 6 pintjes al behoorlijk dronken , en nu zit ik toch aan iets van een 15 eer ik zat ben
je moet zeker ook verschillende soorten drank combineren , bij mij heeft het m'n maag "resistent" gemaakt. ik kan nu vele soorten alcohol combineren zonder te kotsen , terwijl dit vroeger soms fataal af liep :kots:
festivals doen wonderen om je te leren drinken , believe me :grin:

PuppiiiEyes

Bewuste gebruiker
MCHZK zei:
je moet zeker ook verschillende soorten drank combineren , bij mij heeft het m'n maag "resistent" gemaakt. ik kan nu vele soorten alcohol combineren zonder te kotsen , terwijl dit vroeger soms fataal af liep :kots:

It's al in your mind...
Het enige wat vaak drinken met je maag doet is hem naar de zak doen...

donaldduck

Belezen gebruiker
Een volle maag zorgt alleen voor een vertraagde opname van alcohol, je word er niet minder lam om, met een volle maag is het zelfs risico voller om veel alcohol te drinken en duurt je kater langer.

steven

Newbie
Wat een vraag joh! Wil je zo graag leren drinken, gewoon elke avond flink tanken totdat gewenning optreedt.
Ik kan je wel alvast een adres geven voor een goede Detox kliniek in jouw buurt... :wave:

Bovenaan