Kruistolerantie Truffels/2C-B

LoveSexDreams

Belezen gebruiker
Hallo allemaal,

Ik heb al veel geleerd van dit forum maar nu zit ik met iets waar ik nog niet een heel duidelijk antwoord heb gevonden dus vandaar dat ik nu mn eerste topic plaats.

Ik ben van plan om binnenkort truffels te doen en precies een week later 2C-B te proberen. Truffels heb ik al een keer gedaan maar 2C-B nog nooit. Ik weet dat er kruistolerantie bestaat tussen psychedelica en voor zover ik heb gevonden is die grotendeels weg na een week. Maar ik wil natuurlijk alles uit mn eerste 2C-B ervaring halen dus ik vroeg me af of iemand weet of die kruistolerantie na een week nog echt merkbaar verschil maakt of niet? Kan ik dus prima truffels een week voor 2C-B doen of kan ik de truffels beter skippen om de 2C-B ervaring zo goed mogelijk te laten zijn?

Alvast bedankt!

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Tolerantie voor psychedelica houdt ongeveer 2 weken aan, dus het beste is ten minste 2 weken tussen trips te laten.

Overigens moet je je afvragen of je zo vaak wilt trippen, een goede trip maakt indruk en heeft tijd nodig om verwerkt te worden en dat duurt vaak langer dan een paar weken. Dit laatste geldt wel meer voor truffels dan voor 2C-B, 2C-B maakt aanzienlijk minder indruk aangezien de ervaring een stuk oppervlakkiger is dan truffels.

LoveSexDreams

Belezen gebruiker
Ik realiseer me dit nu ook, vooral daarom ga ik toch maar niet truffels doen voor de 2C-B. Dat doe ik daana wel weer een keer. Bedankt!

Bovenaan