Kruistolerantie 2CB en LSD

Fyrckant

Bewuste gebruiker
Hallo,

Ik ga binnenkort weer een leuk weekend-tripje of trip-weekendje doen en dat wordt zeker op zaterdagmiddag een flinke hap LSD en op zondag niets of bier en wiet. Maar op vrijdag...ik las dat je prima 2CB kunt doen op vrijdag en dat het dan geen afbreuk doet aan de LSD op zaterdag. Zijn er hier mensen die dat op basis van ervaring kunnen bevestigen of juist ontkennen? Of daar vanuit een chemisch perspectief iets over kunnen roepen?

Dit even los van het vraagstuk of het heel verstandig is, twee dagen achter elkaar. Ik was sowieso niet van plan dan heel veel 2CB te nemen. Afgelopen winter ging het ook prima met op vrijdag 30ug LSD en op zaterdag 180.

thx

verwondering

Bewuste gebruiker
Top Tripreporter
Hoezo moet ik dat weten? Ik heb er zelf geen ervaring mee. Er wordt wel gezegd dat 2C-B relatief weinig kruistolerantie veroorzaakt, maar of dat in de praktijk zo werkt? Geen idee. Theorie en praktijk verschillen nogal eens. Zo kunnen mensen soms twee of meer keer achter elkaar goed en diep trippen terwijl dat theoretisch tolerantietechnisch nauwelijks mogelijk is. Anderzijds kan soms een heel mild truffeltripje drie weken later nog zorgen voor een sterk verminderd tripeffect. Dus nee, je zult het proefondervindelijk moeten uitzoeken.

Fyrckant

Bewuste gebruiker
Dank jullie wel. Ja ik denk dat ik het maar helemaal niet doe, of < 10mg voor de sfeer. Dat kan ik uit ervaring wel compenseren de volgende dag

Bovenaan