kruidentuintje

teonanacatl

Belezen gebruiker
hallo medepsychonauten,
ik ben van plan om in het voorjaar van 2007 een kruidentuintje
aan te leggen in mn tuin, heeft er iemand nog wat tips...laat het me zker weten.alvast bedankt; hieronder vindt je de soorten die ik wil kweken.

efedra sinica(azie)
amerikaanse efedra
Hawaiian baby woodrose(Lsa)
morning glory(Lsa)
reed cannary grass(dmt)
salvia divinorum
papaver somniferum

XpRnz

Experimenterende gebruiker
Groeit dat spul allemaal wel lekker in dit klimaat?
Het idee vind ik wel erg tof iig, zijn allemaal erg intressante plantjes, met idem effecten.

Static Search

Belezen gebruiker
ben je bekend met het effect van ephedra? ik vind het maar saai..en lsa is mss leuk als je een extract maakt waarvan je niet misselijk wordt..verder heb ik geen ervaring met het groeien van die plantjes

teonanacatl

Belezen gebruiker
weet je ik heb echt totaal nog geen ervaring met het groeien van eerder vermelde plantjes maar weet wel dat het goed te kweken valt in ons klimaat. en efedra kan echt wel leuk zijn hoor als je eens een game avondje wil houden >>>>weed/hasj + efedra >>>very sweet.

teonanacatl

Belezen gebruiker
ja heb al een keertje de morning glory zaadjes opgegeten en ook eens een keer druids fantasy genomen
was echt nog wel een plezante ervaring moet ik zeggen

pepito

Bewuste gebruiker
Ha tuinman. Ervaring met kweek van HBWR, werkt t beste binnen of kas. Morning Glory lukt altijd, Efedra opbrengst zeeer beperkt hou daar rekening mee.
Tip: alsem (mooi,sterke welriekende plant) en tagetes lucida. (mexicaans afrikaantje, leuk om te experimenteren).
Verder kweek ik zelf buiten paddo's binnen peyote en san pedro, salvia en kanna (sceletium).

Usha

Belezen gebruiker
Damiaan, Valeriaan, Hysop, hop, kattekruid, slaapmutsje,...

Deze passen goed in ons klimaat.
Zelf heb ik een plekje vrij voor de slaapbolletjes :)

Bovenaan