kratom

lsdlicious

Bewuste gebruiker
Tripreporter
hoi allemaal

zoals de titel al zegt zou ik graag is kratom gebruiken maar heb totaal geen ervaring of het wel lekker spul is en khad al begrepen dat er verschillende soorten zijn en zou het ook op feestjes kunnen gebruiken hoop snel op antwoord

grtzzz

lsdlicious

Bewuste gebruiker
Tripreporter
euhm jah ik zou graag willen weten hoeveel ik moet nemen ervan ?
wat de effecten juist zijn ?
en of ik het ook op feestjs kan gebruiken of dat het meer voor thuis rustig in de zetel te nemen is ?
en dan mijn laatste vraag is dat ik overal waar ik kijk afbeeldingen van kratom tegen kom dat groen is dat het bladeren zijn enz, maar nu ben ik mij 10 gram gaan halen en dat zijn zo eerder zwarte stukken zo een beetje als hash is dit normaal of is dit een soort of geplette kratom of zoiets ?

grtzz

De effecten van kratom zijn licht stimulerend en tegelijkertijd geeft het een opiaat-achtige high. Vooral in lichte doseringen erg energiek, terwijl in hogere doseringen het lome en dromerige high-makende effect van kratom de boventoon voert. Inderdaad zijn er verscheidene soorten waarbij de witte vooral energiek zijn en de groene en rode soorten meer een vermenging van stimulerende en opiaat-achtige effecten waar kratom bekend om staat. Ik gebruik het zelf graag op feestjes voor wat extra positieve energie en dromerige high. Soms met een beetje alcohol maar ook vaak in plaats daarvan. De zwarte hash-achtige kratom waar jij het over hebt is een extract. De bladeren zijn dan lang in water gekookt en er daarna uit gezeefd. Het afkooksel wordt dan ingekookt zodat alle vocht vrijwel verdampt en slechts de water-oplosbare stoffen overblijven. Dit kan zo gegeten worden of opgelost worden in warm water en gedronken. De makkelijkste manier om kratom te gebruiken vind ik zelf echter het fijnvermalen bladpoeder met een beetje water weg te slikken: geen last van de bittere smaak, geen lange bereidingstijd en de meest efficiënte methode.

Smoken

Bewuste gebruiker
Begint kratom dan in de maag (of darmen) z'n werk te doen, of gebeurd dit in het mondslijmvlies, want dan lijkt me thee of heeeel langzaam eten handiger.

kratom wordt op zich ook wel in het wangslijmvlies opgenomen, maar ook zeer goed in de buik. het is zonde om de bitterheid van kratom te verduren aangezien het toch goed en snel wordt opgenomen in de buik. al is de traditionele methode thee trekken, dus ieder zijn voorkeur. maar ik heb zelf zeer goede ervaringen met het wegslikken van het poeder.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik heb het één keer geprobeerd en dat was echt een dikke tegenvaller :(

Bovenaan