Psykaholik
Wijs gebruiker
SpacingBen zei:Kan mij t schelen? Feit blijft dat je beter iemand kan afraden om drugs te gebruiken dan dat je iemand het gevoel geeft dat er weinig/geen risico's aan verbonden zijn...
(ja ik weet het, moet ik zelf ook niet zomaar meer doen...)
Verder heeft het te maken met een gevecht tussen mijn verstand en mijn gevoel...
En nog iets, check deze site eens over Ephedra:
http://www.drugsweb.nl/drugsweb415.asp
Deze site heeft mij (voor ik met ephedra begon) het gevoel gegeven dat het gebruik van Ephedra nauwelijks risico's met zich mee brengt, en daar geloof ik (nu ik er ervaring mee heb) dus helemaal niets meer van! Ze zouden op deze site (die toch echt wel kritisch is over de meeste andere drugs) veel meer de nadruk moeten leggen op de risico's!
Owja, en mijn mening is misschien verkleurd, feit blijft dat ik mensen kapot heb zien gaan aan de speed & XTC... Ik ken verder nauwelijks mensen die het effect van ephedra de moeite waard vinden, laat staan mensen die erdoor in de shit zitten nu!
Jullie vinden het mss dom om elke dag XTC te gebruiken omdat het geen zin heeft, toch ken ik mensen die het in de vakantie 7 dagen achter elkaar hebben gebruikt... En die lui zagen er daarna uit als zombies...
Dat mij (niet altijd even reeele) mening over speed/XTC niet klopt, dat is jammer, maar kwaad kan het zeker niet vind ik!
Ps, jij reageert zo, puur om je gebruik te rechtvaardigen... Net zoals ik het gebruik van natuurproducten wil goedpraten door over zwaardere/verslavendere drugs wat negatiever na te denken, en dus ook wat negatiever te reageren als het om deze drugs gaat...
ik begrijp echt nooit geen ballen van wat jij allemaal zegt maar voor deze ene keer moet ik je toch wel eens gelijk geven.
niet dat ik iets van die ephedra rommel moet hebben maar idd speed en xtc en gewoon drugs in het algemeen is OOK rommel !
en speed is op de koop toe ook nog eens serieus verslavende rommel!
en je hebt zeker gelijk in het feit dat je beter iemand kan afraden voor drugs te gebruiken, dan te zeggen van och het kan eig allemaal nog niet zo veel kwaad.