Kratom verslaving

Takeiteasy

Belezen gebruiker

Dag 34

Nog steeds last van darmkrampen.
Moet echt goed opletten, wat ik eet.
Tussen de middag kippensoep op, die best pittig was.Verging van de pijn.De stoelgang is gelukkig wel weer normaal, maar alles wat langs mijn darmen gaat, geeft kramp.Toch maar weer de yogurt met muesli, als lunch.Voel me nog steeds, als een kip zonder kop.Een grote chaos in mijn hoofd.Veel spanningen en veel onrust.Ik kom nergens toe, lijkt het, maar ga daar toch tegenin.
Vanavond ga ik, sinds lange tijd, weer zwemmen.Heb wat opgeruimd in huis, met mijn chaotische hoofd.
Nu ga ik maar op m'n boodschappenfiets wat boodschappen doen.Moet ook nog met de hond wandelen, maar ik kan niet alles tegelijk.Heb een Labrador van 8 maanden, die nog erg wild is.Die moet ik ook nog onder controle zien te krijgen, zodat het echt ontspannende wandelingen gaan worden.Nu springt ze tegen iedereen op. Hmm..ik denk toch, dat ik eerst maar ga wandelen.Echt zo besluiteloos
Met andere woorden, ik doe mijn best, maar ben nog niet, waar ik wil zijn..

Takeiteasy

Belezen gebruiker
Dag 35

Om moedeloos van te worden,vreselijke buikkrampen die helemaal doortrekken naar mijn rug.
De koffie was blijkbaar geen goed idee.Begin me inmiddels erg ongerust te maken, over blijvende schade aan mijn lever en ingewanden.Soort in paniek hierdoor.Nu heb ik ook privé wel veel spanningen, dat ook niet ten goede komt, aan mijn klachten, veel stress dus.
Was ik er maar nooit aan begonnen, aan die verdovende rommel.
Gisteren een flink eind gelopen, maar dat was ook niet echt ontspannend met een jonge labrador.Komt ook bij, dat ik mijn sleutels ben kwijtgeraakt onderweg.
Weer stress en een huilbui.
De hond ontschoot me even, wat kan gebeuren, met een jonge hond.
Ik er hollend achteraan, hond is enthousiast, maar totaal geen begrip voor terwijl ik bij het losloopgebiedgebied liep.Boze mensen en waarom? Kan weinig hebben aan mijn hoofd en voel me moedeloos.Zit nu met een kersenpitkussen in mijn rug, om de rug en buikpijn te verzachten.Durf amper nog iets te eten. Toch straks maar de yoghurt met muesli proberen, als de buikpijn is gezakt.
Wat een ellende.

_shikantaza

Badass junkie
Dag 35

Om moedeloos van te worden,vreselijke buikkrampen die helemaal doortrekken naar mijn rug.
De koffie was blijkbaar geen goed idee.Begin me inmiddels erg ongerust te maken, over blijvende schade aan mijn lever en ingewanden.Soort in paniek hierdoor.Nu heb ik ook privé wel veel spanningen, dat ook niet ten goede komt, aan mijn klachten, veel stress dus.
Was ik er maar nooit aan begonnen, aan die verdovende rommel.
Gisteren een flink eind gelopen, maar dat was ook niet echt ontspannend met een jonge labrador.Komt ook bij, dat ik mijn sleutels ben kwijtgeraakt onderweg.
Weer stress en een huilbui.
De hond ontschoot me even, wat kan gebeuren, met een jonge hond.
Ik er hollend achteraan, hond is enthousiast, maar totaal geen begrip voor terwijl ik bij het losloopgebiedgebied liep.Boze mensen en waarom? Kan weinig hebben aan mijn hoofd en voel me moedeloos.Zit nu met een kersenpitkussen in mijn rug, om de rug en buikpijn te verzachten.Durf amper nog iets te eten. Toch straks maar de yoghurt met muesli proberen, als de buikpijn is gezakt.
Wat een ellende.
Kopje niet laten hangen! Opiaten zijn fysiek veilig, lijkt me dat dat voor Kratom ook geldt. Ik zou me eerder zorgen maken als je jarenlang Alcohol had gedronken. Blijf goed voor jezelf zorgen. Ook dit gaat weer voorbij.

Takeiteasy

Belezen gebruiker
Kopje niet laten hangen! Opiaten zijn fysiek veilig, lijkt me dat dat voor Kratom ook geldt. Ik zou me eerder zorgen maken als je jarenlang Alcohol had gedronken. Blijf goed voor jezelf zorgen. Ook dit gaat weer voorbij.
Bedankt voor je fijne, helpende reactie.
De pijn in mijn rug, heb ik altijd.al gehad, voor mijn kratomverslaving.
Een muzikantenkwaal.
Vanavond moet ik weer aan de bak.
Ach, een offdag heeft iedereen wel eens.2 offdagen gehad.
Morgen zien we wel weer verder.
Voorlopig geen koffie uit de dolcegusto, maar gewoon zelf.zetten.

Takeiteasy

Belezen gebruiker
Dag 36 zonder Kratom

Vandaag een betere dag. Heb zelfs wat uit kunnen slapen.
Normaal was ik om 7 uur al wakker.
Heb een slap bakkie koffie gezet en dat viel goed.
Ook een lekker warm bad genomen, waar ik ook lekker van opknapte.
Lekker met het beddengoed bezig, dus vanavond stappen we in een fris bedje.Tussen de middag een bak muesli op, daar zitten veel noten en granen in.Gisteren natuurlijk last van m'n rug, na het repeteren, maar dat ben ik gewend.Vanavond of morgenavond zwemmen.
Fietsen ook weer opgepakt, wel op een Ebike, maar dat mag, als je zestig plus bent.😁.

Takeiteasy

Belezen gebruiker
Dag 37 zonder Kratom,

Mijn darmen blijven nog steeds gevoelig en kreeg toch weer buikpijn en pijn in mijn linkerzij, waar de alvleesklier zit.Dat had ik soms voor mijn kratomgebruik, maar veel minder heftig.Kreeg er weer een paniekaanval door en ben weer bang.Heel bang, dat er iets niet goed zit in mijn darmen.Tussen de middag veel fruit op en daarna een bak muesli.Daar mag je toch geen buikpijn van krijgen, zou je zeggen.
Ben ook nog heel panierig, heel angstig overal voor. Ben echt iemand geworden, die zich om elk pijntje zorgen maakt.Zo ken in mezelf niet.

_shikantaza

Badass junkie
Dag 37 zonder Kratom,

Mijn darmen blijven nog steeds gevoelig en kreeg toch weer buikpijn en pijn in mijn linkerzij, waar de alvleesklier zit.Dat had ik soms voor mijn kratomgebruik, maar veel minder heftig.Kreeg er weer een paniekaanval door en ben weer bang.Heel bang, dat er iets niet goed zit in mijn darmen.Tussen de middag veel fruit op en daarna een bak muesli.Daar mag je toch geen buikpijn van krijgen, zou je zeggen.
Ben ook nog heel panierig, heel angstig overal voor. Ben echt iemand geworden, die zich om elk pijntje zorgen maakt.Zo ken in mezelf niet.
Even bij de huisarts langs?

Takeiteasy

Belezen gebruiker
Inmiddels alweer een tijdje clean, maar soms nog erg depressief.Heb nu sinds 3 dagen mijn oude AD weer terug, waar ik het voorheen, wel goed op deed, nu maar afwachten, of dit echt gaat werken.Combinatie Kratom en AD is ook niet goed geweest natuurlijk. Af en toe nog wel flinke craving en de avonden duren soms erg lang. Ben wel blij, dat ik er vanaf ben. Vooral het zweten, was al vreselijk, toen ik nog in gebruik was. Mijn conditie is gelukkig ook weer goed, alleen, wat ik al zei: erg deprie.

SoulAssassins

Badass junkie
Inmiddels alweer een tijdje clean, maar soms nog erg depressief.Heb nu sinds 3 dagen mijn oude AD weer terug, waar ik het voorheen, wel goed op deed, nu maar afwachten, of dit echt gaat werken.Combinatie Kratom en AD is ook niet goed geweest natuurlijk. Af en toe nog wel flinke craving en de avonden duren soms erg lang. Ben wel blij, dat ik er vanaf ben. Vooral het zweten, was al vreselijk, toen ik nog in gebruik was. Mijn conditie is gelukkig ook weer goed, alleen, wat ik al zei: erg deprie.
AD zou terug kunnen aanslaan maar bij een SSRI ligt dat toch wel complex.
Ik heb zelf ook ervaring gehad met een AD icm Kratom en dat was gunstig ,bij mij is het een SNRI en toch wel een duidelijk verschil qua aanslaan als je de behandeling hervat.

Takeiteasy

Belezen gebruiker
AD zou terug kunnen aanslaan maar bij een SSRI ligt dat toch wel complex.
Ik heb zelf ook ervaring gehad met een AD icm Kratom en dat was gunstig ,bij mij is het een SNRI en toch wel een duidelijk verschil qua aanslaan als je de behandeling hervat.
Ik gebruik nu weer paroxetine. Heb een jaar Sertraline geslikt, maar dat deed niets bij mij. Nu dus weer de overstap naar Paroxetine gemaakt, wat weer even tijd nodig heeft. Momenteel erg wisselende stemmingen.

Takeiteasy

Belezen gebruiker
Inmiddels alweer een tijdje zonder Kratom, maar het valt me nog steeds zwaar. Ben in een depressie geraakt en met name, de avonden, duren heel erg lang. Ook al mijn pijntjes zijn er weer en weet nog steeds met mijn gevoelens geen raad. Ook het verrot wakker worden, is nog niet over. Als ik eenmaal aan de gang ben, gaat het wel, maar ik ben nog lang niet, waar ik wil zijn.
Wat ik niet mis, is het eindeloze zweten.

Takeiteasy

Belezen gebruiker
Even een update. Het gaat gelukkig iedere dag een stukje beter, zowel mentaal, als fysiek. Mijn conditie is weer op pijl, ik zwem weer, heb weer zin in alles. Mijn darmen blijven nog wel gevoelig soms, maar de ochtendbuikpijn is weg. Gevoelige darmen heb ik altijd al gehad, daar is goed mee te leven, om gewoon gezond te eten. Vet eten, durf ik nog niet aan en is eigenlijk nooit goed.Tijdje terug weer eens zo'n vette hap uit de shoarmatent geprobeerd met veel teveel sambal. Dagen last van gehad. Ik kook zelf altijd zoveel mogelijk vetarm. Ben blij dat ik van mijn verslaving af ben. Ik leef weer!!!

Bovenaan