• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Kratom Focus

fenny

Newbie
Hallo iedereen,
wie heeft er ervaring met Kartom Focus? Ik zoek een drug die mijn focus en concentratie verhoogd voor studie en werk. Lange dagen en daarnaast nog in de avond een studie. En wat zijn de bijwerkingen? Ik lees dat Kartom verslavend is, is dat ook bij Kartom Focus zo? Een beetje extra energie komt mij ook wel van pas. Graag hoor ik jullie ervaringen en eventuele tips.
Alvast bedankt voor het meedenken.
Warme groet,
Fenny

jam

Bewuste gebruiker
Ik denk niet dat kratom hiervoor erg geschikt is, het is vooral een ontspannend middel en bevordert eerder slaap als energie naar mijn ervaring. De witte soorten zouden iets meer energie geven, maar dit is naar mijn aanvoelen nog altijd niet zoals gewoon caffeïne uit koffie of thee.

fenny

Newbie
Wat zou jij dan adviseren Casrus. Ik ben opzoek naar iets wat mijn concentratie verhoogd ivm werk en daarnaast een studie en ik wil graag wat meer energie. Hoor te graag van je, ik ben nog zoekende en vrij onbekend met alles.

Casrus

DF-koning
Koffie...

Anderen die hier meer ervaring mee hebben zullen je waarschuwen dat als je die middelen structureel gebruikt je er meer last dan resultaat van zult hebben.

Je wilt een stimulant gebruiken, bijvoorbeeld pep (illegaal), of een RC.

fenny

Newbie
heb 1x speed gekocht maar daar is voor mij zo moeilijk aan te komen. Wat is toch RC iedereen heeft t over RC. Sorry blond hé

fenny

Newbie
Dank je Laramonjour, ik zal me er eens in verdiepen. Had nog nooit van 4f ritalin gehoord, wel van ritalin alleen natuurlijk maar niet van de 4f

Jane Margolis

Wijs gebruiker
Dank je Laramonjour, ik zal me er eens in verdiepen. Had nog nooit van 4f ritalin gehoord, wel van ritalin alleen natuurlijk maar niet van de 4f
4f ritalin is dan ook weer een RC en dus legaal te bestellen. Doe wel echt goed je research voor je iets besluit te bestellen.

Veel succes met je studie 👍

Bovenaan