Idkfa

Newbie
Hallo iedereen,

Eerste post op dit forum en ik begin met een vraag.

Ik vind kratom een fijn goedje en wil er eens mee gaan koken. De bedoeling is om er iets van te maken om lekker te ontspannen dus de hogere kant van dosering. Aangezien het smaakt als een bak modder, dacht ik er brownies van te maken aangezien cake de smaak ws niet zal maskeren.

Waarschijnlijk gooi ik er ook wat wiet bij aangezien deze twee kruiden erg goed mixen.

Heeft iemand ervaring met dergelijke creatie en zo ja, heb je tips qua dosering of soort baksel.

Thx =)

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Wiet in dezelfde brownie gooien zou ik wel mee oppassen, wiet is al vrij onvoorspelbaar en in combinatie wordt dat er niet beter op.

jam

Bewuste gebruiker
ik vind dat kratom nogal een vieze smaak heeft en ben er niet zeker van of de brownies de smaak volledig maskeren, maar het valt goed te proberen denk ik.
Als je er wiet bijdoet zou ik hier wel boter van maken, dit heeft dan ook minder invloed op de smaak.
Verder vind ik wiet en kratom ook een fijne combinatie, maar ik heb ze nooit beide oraal genomen tegelijk. Ik vermoed dat het inderdaad moeilijk in te schatten zou zijn welke hoeveelheden het gewenste effect zullen geven.

Bovenaan