Kratom (bijnemen?)

Yakisob4

Newbie
Hallo,
Ik voel sinds gister voor het eerst iets van kratom.
Wel eens eerder gekocht van kraatje.nl maar niks van gemerkt destijds.
Gister voelde het echter best aangenaam, en zelfs vanochtend toen het donker was, het regende en ik in de trein van Groningen naar Den Haag moest, voelde ik mij bijzonder goed gehumeurd en misschien nog zelfs wel lichtelijk mellow.
Ik heb ongeveer anderhalf uur geleden weer kratom genomen, dit keer meer dan gister en het voelt nu echt enorm relaxed (vaag in het hoofd maar wel vrolijk). Ongeveer een volle eetlepel maeng da.
Nu vroeg ik mij af of het veel zin heeft bij kratom om bij te nemen om het effect te versterken/verlengen?
Of werkt dit alleen maar op de maag?

Fool

Badass junkie
Er zit wel een bepaalde "high-grens" aan kratom waarna enkel de bij-effecten nog toenemen, het is echter lastig te zeggen of je daar al aanzit. In de regel zal het herdoseren wel minder effectief zijn dan de initiële dosering en je ervaring wel langer laten duren. Hieruit zul je je eigen afweging maar moeten maken. :wink:

Zie ook dit topic: https://www.drugs-forum.com/forum/showt ... m+redosing

Yakisob4

Newbie
Fool zei:
Er zit wel een bepaalde "high-grens" aan kratom waarna enkel de bij-effecten nog toenemen, het is echter lastig te zeggen of je daar al aanzit. In de regel zal het herdoseren wel minder effectief zijn dan de initiële dosering en je ervaring wel langer laten duren. Hieruit zul je je eigen afweging maar moeten maken. :wink:

Zie ook dit topic: https://www.drugs-forum.com/forum/showt ... m+redosing
Ik denk dat ik het hier dan maar bij houd :)
Heb dan namelijk niet het idee dat kratom nog veel zwaarder zou kunnen werken aangezien het toch een vrij milde plant is volgens velen.
Het effect is nu eigenlijk al wel heftiger dan ik had verwacht, ook al is het niet heel heftig en zou ik willen dat de piek gewoon 6 uur lang aanhoudt haha.
Fijn spul is het.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Kratom is zeker fijn spul en geeft voor een gemiddelde smartshop kruid nog best een aardig effect. Bij het meeste wat ze er verkopen moet je echt zoeken naar de effecten helaas. Zo heb ik al veel oninteressante experimentjes met smartshop kruiden gehad. Bij een goede kratom dosis weet je wel zeker dat je iets gebruikt hebt. Maargoed, als je het met harddrugs gaat vergelijken is het behoorlijk mild.

Als je denkt dat het misschien nog iets sterker kan, kun je natuurlijk een volgende keer de dosis iets omhoog gooien. Het risico is alleen dat je misselijk wordt als je teveel neemt.

Bovenaan