Koude rillingen door pep

Hallo,

Ik heb gisteren voor het eerst speed gebruikt. Ben een regelmatige gebruiker van xtc (1 keer in de 2/3 maand ongeveer). Eerste keer is mij erg goed bevallen, heb bommetjes gebruikt aangezien ik nog nooit wat heb gesnoven en dat wil ik ook graag zo houden.

Dit beviel mij op zich prima alleen heb ik andere effecten gemerkt dan gebruikelijk. Ik kreeg bijvoorbeeld rilling "aanvallen" waardoor ik het echt super koud had terwijl het ruim 20 graden was. Tevens had ik gewoon trek terwijl ik aan de pep zat. Het was 71% zuivere pep en ik ging er verder heerlijk op.

Ik vraag me alleen af of dit normaal is of dat ik iets verkeerd heb gedaan aangezien ik zoals niemand anders volgens mij gewoon trek kreeg en kon eten, ook de rillingen baren mij een beetje zorgen. Verder werdt ik niet echt energiek en kon ik ook heerlijk relaxed op de bank liggen. Ik zweette wel als een gek! Ik had op dat moment ongeveer 200mg gebruikt in 5 verschillende bommetjes

Ik heb het deze keer thuis gedaan, raden jullie het aan om ook op feesten te doen of zal ik het lekker bij de X houden? Nadeel wat ik bij X ervaar is dat ik aan het eind van de nacht altijd 3 keer harder space dan dan mijn vrienden.

Hebben jullie tevens een aan te raden dosis voor een nachtje? Ik weeg 83 kilo.

Grtz

Laatst bewerkt:

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Het klinkt ernaar dat het teveel voor je was, of dat je er een bepaalde gevoeligheid voor hebt. 200mg is, ondanks het via redoseren gegaan is, geen kleine hoeveelheid als de speed zo zuiver was.
Begon je pas na een bepaalde hoeveelheid te zweten en rillen?
Heb je wel eens last van je maag?
Je omschrijft dat je trekt had, echt zin en makkelijk doorslikken van iets droogs? Of meer een zeurende honger vanuit je maag?

Het klinkt ernaar dat het teveel voor je was, of dat je er een bepaalde gevoeligheid voor hebt. 200mg is, ondanks het via redoseren gegaan is, geen kleine hoeveelheid als de speed zo zuiver was.
Begon je pas na een bepaalde hoeveelheid te zweten en rillen?
Heb je wel eens last van je maag?
Je omschrijft dat je trekt had, echt zin en makkelijk doorslikken van iets droogs? Of meer een zeurende honger vanuit je maag?

Voelde me verder prima, ben er ook echt lekker op gegaan daar niet van. Ik begon eigenlijk direct te zweten toen hij binnen kwam (na 30-45) minuten.
Rillingen kwamen en gingen weer, ene keer heviger dan de andere keer. De rillingen gingen eigenlijk altijd gepaard met een gevoel van kou. Nooit last van mijn maag, ook nooit over hoeven geven van x oid. Trek als in, het gevoel van een lege maag en zin in iets fris. Heb op dat moment een flinke bak druiven opgegeten.

Nu, een dag later begin ik ook wat stuiptrekkingen te krijgen en voelt het alsof mijn spieren elk moment kunnen verkrampen.
Iemand hier ervaring mee?

Grtz

Koekkoek00

Newbie
Zweten is wel normaal, ik heb soms ook wel eens wat koude rillingen dat je dan zo'n mini spasme even krijgt ofzo.. weet ook niet precies hoe dit komt maar moet zeggen dag dit meestal wel pas is als we al langer bezig zijn & er genoeg in zit! Maar hier heb ik me nooit echt aan gestoord verder
ik kan ook altijd gewoon eten, inderdaad dat lege maag gevoel! Is wel altijd gelijk weg als ik gegeten heb en alles gaat er in ookal smaakt het soms wat minder :tongueout:

& op de bank liggen is zeker heerlijk, ligt heel erg aan de omgeving bij mij. Ben ik ergens mee bezig kijg ik wel energie, maar lig/zit ik lekker ergens thuis kan ik ook zo uren blijven zitten en gewoon wat praten roken etc..
Wordt er ook nooit zomaar echt een stuiterbal van eigenlijk..

Heb zelf regelmatig de koude rillingen en kippenvel ook al is het bloedheet. Persoonlijk kan ik er wel van genieten, voelt alsof je klinker in slaat terwijl ik die al tijden niet meer gebruik.

Bas

Wijs gebruiker
Heb zelf regelmatig de koude rillingen en kippenvel ook al is het bloedheet. Persoonlijk kan ik er wel van genieten
Kan me hier ook in vinden, het is op zich gewoon een veelvoorkomende bijwerking, ik zou er niet al te erg van schikken. Je gebruik is zoals je zo aangeeft gewoon normaal, daar ligt het niet aan.

Leuk om meer gabbers te zien. (:

ATGC

Bewuste gebruiker
Vziw werken middelen die op dopamine werken vasoconstrictief, bloed zal zich meer in de kern van het lichaam ophopen. Veel mensen hebben vooral last van koude voeten en handen, waarschijnlijk omdat die de zwakste bloedtoevoer hebben t.o.v. de rest van het lichaam.

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Nu, een dag later begin ik ook wat stuiptrekkingen te krijgen en voelt het alsof mijn spieren elk moment kunnen verkrampen.
Iemand hier ervaring mee?

Ik heb last van kramp (met name benen en voeten) alleen nadat ik de dag ervoor te weinig gedronken heb. Het kan (logisch ook met dat zweten) dus zeker een vochttekort aangeven.

R

Revolutionair

Gast
Koude tintelingen in me nek en achterhoofd elke keer..
Terwijl ik maar 2 lijntjes soms neem op een dag..
Voelt ergens wel lekker.
Voor de rest werkt pep bij mij bijna niet word er wakker van als een goede bak koffie.
Dus vind die bijkomst wel wat hebben.

Bovenaan