Koud!

Vaste klant

Bewuste gebruiker
Hallo iedereen.

Het is misschien echt een domme vraag aangezien jullie dit waarschijnlijk niet voor mij kunnen opknappen maar wie weet:
Ik heb eindelijk LSD zegels weten te bemachtigen (5 van 100 ug) en ik wil binnenkort 1 zegel proberen. Nou heb ik zelf de kut-eigenschap dat ik het HEEL snel koud heb en me niet lekker voel buiten bijvoorbeeld. En in mijn ogen is het nu dus ook alweer flink koud aan het worden. Nou wil ik mijn LSD trip dus wel buiten doen maar wel met de mogelijkheid om naar binnen te kunnen gaan. Maar ik weet niet waar. Dus weten jullie hier een oplossing voor?

Bedankt

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
In de tuin?

Sowieso wordt het volgende week erg lekker weer. Sowieso geen neerslag en ik dacht iets van 20 graden. Zelfs jij zal het dan niet zo snel koud krijgen.

Vaste klant

Bewuste gebruiker
Exceptional Insight zei:
Ehm.. dit is gewoon een wilde gok hoor, dus pin me er niet op vast. Meer kleren aantrekken?

:tearsofjoy: Jaja, klopt wel maar met een ijzer sterke noordenwind die langs mijn neusje blaast krijg ik het nog steeds koud. En om nou met een bivak muts en 7 truien aan naar buiten te gaan terwijl het eigenlijk nog zomer is maar ik het gewoon koud is zie ik ook niet zo zitten.
Maar ik denk dat ik het volgend weekeind ga proberen dan.

azgaza

Badass junkie
Beetje de weersvoorspelling in de gaten houden, zorgen dat je ook ergens in een huis kan trippen waar je gewoon op elk punt in de trip heen kan gaan voor als het echt te koud is?

Aalpoepert

Badass junkie
Als je geen mogelijkheid hebt tot een huis in de buurt, misschien is een kampvuur een optie (dat moet dan ook echt mogelijk zijn!!)
Of misschien heb je een tent, die je op kan zetten, wat knusse dekentjes erin? Dan heb je niet zo'n last van de wind. Je hebt ook van die tentjes voor op het strand, tegen de wind, waar je tegenaan kan zitten.

Neem een hete kruik mee.

Ik zit barstensvol ideeën! ^^

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Oom Klaas zei:

Zo'n verkeerd idee lijkt het me nog niet om met je acid hoofd in een slaapzak te gaan liggen midden in het bos. Moet je wel net de juiste doses voor uitkiezen, maar lijkt me alle sinds een interessante trip. :grin:

OT:
Ik heb afgelopen Januari in het bos getript en dat was wel net iets te koud. Onze oplossing was rennen door het bos. Helaas was mijn dosering iets te hoog voor een lichamelijk actieve trip. Maar veel dikke warme kleren aantrekken moet helpen, en blijven lopen. Al denk ik dat je met een trui en een dun jasje meer dan zat aan hebt voor de temperaturen die er nu zijn. Kom je oorspronkelijk uit de tropen ofzo? :P

sjondebeuker

Experimenterende gebruiker
Toen ik in de winter op shrooms tripte (vind dit redelijk met lsd te vergelijken) Had ik 2vesten aan en trainingsbroek +normalebroek. 2paar sokken en muts mee. Verder had ik niet echt een besef van de temperatuur om me heen. Soms wel een rilling of iets maar vond de temperatuur niet iets om me druk over te maken. Ik zou gewoon genoeg warme kleren meenemn dat je het in iedergeval niet koud krijgt.
Een vuurtje maken kan ook heel relax zijn :hearteyes:

p.s. Voor een vuur moet je wel een uber locatie hebben want om tijdens een trip boswachters of justitie tegen te komen is het minste waar je zin in hebt. Ook de stress dat ze kunnen komen is iritant dus probeer dan wel een top locatie te scoren.

:wave:

Berbatov

Bewuste gebruiker
Grote kans dat dit mis gaat. Wacht gewoon tot je een huis hebt waar je op terug kan vallen. Er zal vast wel een dag komen dat je ouders weg zijn.

paddobenne

regenjas/regenbroek?

thermisch ondergoed?

waar je bij een bank binnenkan om geld uit een geldautomaat te halen is het meestal ook warm(heb daar ook eens opgewarmd toen het sneeuwde en ik echt in de sneeuw wou trippen, ik zat juist gelijk in een warm terrarium:)

warme wijn in een thermoskan? of chocomel(nog lekkerder met lsd op)

groetjes

Acetyllysergic

Jeller zei:
alcohol?
irish coffee ofzo

Slecht idee, van alcohol krijg je het nog kouder(objectief gezien).

Weliswaar ervaren we subjectief hoe zich vanuit de maag een gevoel van warmte door het hele lichaam verspreidt, maar objectief gezien maakt alcohol de bloedvaten aan het lichaamsoppervlak wijder, waardoor er meer bloed langs de buitenkant van het lichaam stroomt en afkoelt. En daardoor daalt de lichaamstemperatuur. Bij grote kou kan alcohol er zelfs de oorzaak van zijn dat men doodvriest.

(Bron: Het Grote Lexicon van Hardnekkige Misverstanden)

Wacky

Badass junkie
Ik snap precies waar je mee zit, ik heb er ook wel al last van gehad tijdens LSD trips rond deze tijd en heb toen een hele tijd in de auto gezeten. Het is snachts echt koud in september ja. Vergis je daar niet in omdat "het zomer is". Vorige week op een festivalletje in belgie was het dusdanig koud dat mijn slaapzak gewoon niet goed genoeg was voor die temperatuur. (en het lag niet aan mij, ik was niet de enige)

Maar idd, veel opties zijn er niet, of je naar binnen kan dat ligt aan waar je gaat trippen en of je een auto of campertje mee hebt. Kan je niet naar binnen, dan zijn er alleen nog grootmoeders adviezen van vroeger toen je ging schaatsen:

-dubbel paar sokken over elkaar
-2 broeken over elkaar (een pyama of legging ofzo onder je normale broek)
-tshirt + longsleeve + trui + jas.

Flaffie

Wijs gebruiker
Ow, ow ow, wat is het toch koud buiten ..
Kom op man het is warm genoeg om in je zwembroek buiten te lopen.

Vaste klant

Bewuste gebruiker
:( Stelt me toch wel teleur dat mensen (op een drugsforum wel te verstaan waar het eigenlijk een MUST is om elkaar te accepteren zoals ze zijn) nog steeds niet kunnen accepteren dat sommige mensen anders zijn. En dat ik het dus gewoon een stuk sneller koud heb en dat een trip aardig kan verpesten. Loop dan ook niet zo te janken dat ik het koud heb in september en accepteer dat. :openmouth:

Mensen die wel normaal reageerde, bedankt.

Flaffie

Wijs gebruiker
Vaste klant zei:
:( Stelt me toch wel teleur dat mensen (op een drugsforum wel te verstaan waar het eigenlijk een MUST is om elkaar te accepteren zoals ze zijn) nog steeds niet kunnen accepteren dat sommige mensen anders zijn. En dat ik het dus gewoon een stuk sneller koud heb en dat een trip aardig kan verpesten. Loop dan ook niet zo te janken dat ik het koud heb in september en accepteer dat. :openmouth:

Hele vreemde reactie.
Makes no sence at all!

Het is buiten 30 graden?!
WTF heb jij dan voor ziekte als dat te koud voor je is? :confused:

En en en het is maar tekst, als je je persoonlijk aangevallen voelt door een tekst wat in mijn ogen toch wel redelijk door de beugel kan moet je misschien maar eens naar de tandarts

Mensen die wel normaal reageerde, bedankt.

Geen dank.

Vaste klant

Bewuste gebruiker
Nou dan is het vandaag 30 graden. Maar ik had het over dagen dat het minder lekker weer was, tuurlijk heb ik het niet koud vandaag. Maar wel als er weer een harde wind komt het misschien weer gaat regenen en ik had het niet over snachts perse maar mocht ik het savonds gaan doen dan ook over de nacht.

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Vaste klant zei:
Nou dan is het vandaag 30 graden. Maar ik had het over dagen dat het minder lekker weer was, tuurlijk heb ik het niet koud vandaag. Maar wel als er weer een harde wind komt het misschien weer gaat regenen en ik had het niet over snachts perse maar mocht ik het savonds gaan doen dan ook over de nacht.

Als er een harde wind staat met regen, dan zou ik het sowieso niet buiten doen. De sfeer van je trip wordt (bij mij in ieder geval) best wel beïnvloed door het weer. Als het kutweer is, zou ik lekker binnen gaan zitten. Je kan dan altijd nog even naar buiten gaan als je dat wilt.

L

Lid 6909

Gast
geloof mij, als jij 100ug LSD neemt weet je niet eens meer hoe je koud schrijft, laat staan hoe het voelt.

have fun! :wave:

Vaste klant

Bewuste gebruiker
ImmortalTech zei:
Vaste klant zei:

Als er een harde wind staat met regen, dan zou ik het sowieso niet buiten doen. De sfeer van je trip wordt (bij mij in ieder geval) best wel beïnvloed door het weer. Als het kutweer is, zou ik lekker binnen gaan zitten. Je kan dan altijd nog even naar buiten gaan als je dat wilt.

Dat is dus wat ik zeg, ik heb geen huis beschikbaar maar hebben jullie misschien ideen waar ik het mogelijk ook kan doen?
en gNuxx ik bedoelde eigenlijk ook meer in de comedown wanneer ik duidelijk te trippy en om al naar huis te gaan maar wel al redelijk nuchter genoeg om te bevatten dat ik het koud heb.

tripkop

Belezen gebruiker
ik heb trippend nu al de drang om al mijn kleren uit te trekken omdat het altijd voelt alsof ze me als een soort harnas hinderen, dus meer kleren zou ik waarschijnlijk niet aanvaarden. :grin:

Wel erg voor de vrienden die op me in moeten praten dat het geen goed idee is om in enkel boxershort naar buiten te lopen. :grin:

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Vaste klant zei:
ImmortalTech zei:
Vaste klant zei:

Dat is dus wat ik zeg, ik heb geen huis beschikbaar maar hebben jullie misschien ideen waar ik het mogelijk ook kan doen?
en gNuxx ik bedoelde eigenlijk ook meer in de comedown wanneer ik duidelijk te trippy en om al naar huis te gaan maar wel al redelijk nuchter genoeg om te bevatten dat ik het koud heb.

Ik zie nergens staan dat je geen huis tot je beschikking hebt.. Aangezien het je eerste trip is, zou ik er wel wat bijzonders van maken. Boek met de mensen waarmee je gaat trippen een lastminute voor een weekend naar een huisje van Roompot. Het kost niks, je hebt een huis tot je beschikking en je kan een park uitzoeken dat aan een natuurgebied ligt zodat je ook lekker buiten kan trippen.

Zo heb ik mn eerste trips gedaan en het waren mijn beste trips. :grin:

Marcell`

Belezen gebruiker
Meer dan 50% van je lichaamswarmte verliest je via je handen en voeten. Dus handschoenen en een paar dikke sokken zijn een must! :)

sjondebeuker

Marcell` zei:
Meer dan 50% van je lichaamswarmte verliest je via je handen en voeten. Dus handschoenen en een paar dikke sokken zijn een must! :)

serieus:|:|???
Ik dacht dat als het koud was je kleine bloedvaten in je handen nog dichter gingen zitten en dat er bijna geen bloed meer stroomde
Hoe kan dan meer als 50% via daar weggaan?
Het is maar een heel klein oppervlakte van je lichaam?

Wacky

Badass junkie
dunno, maar die voeten dat is toch al lang bekend, mijn oma zei altijd al dat je moet zorgen dat je voeten warm zijn, en ze had volkomen gelijk :)

endor

Badass junkie
Hmm , wat ik dan doe is naar een kraakpandje gaan van mijn maat , daar is het altijd lekker warm.
Of gewoon naar het huis van een vriendin van mij , haar moeder heeft er geen problemen mee dat we af en toe eens trippen.

L

Lid 6909

Gast
Marcell` zei:

en je hoofd dan :) daar gaat het meeste weg hoor :wink:

Aalpoepert

Badass junkie
sjondebeuker zei:
Marcell` zei:

serieus:|:|???
Ik dacht dat als het koud was je kleine bloedvaten in je handen nog dichter gingen zitten en dat er bijna geen bloed meer stroomde
Hoe kan dan meer als 50% via daar weggaan?
Het is maar een heel klein oppervlakte van je lichaam?

Het feit dat je over de rest van je lichaam kleren draagt zal ook wel een rol spelen :wave:

Bovenaan