Koud krijgen

Marklar

Belezen gebruiker
Dag lieve mede gebruikers :hearteyes:

Ik heb afgelopen zaterdag wat met mijn vriendin gebruikt. Het was voor haar de eerste keer. Ze voelde zich niet helemaal op haar gemak bij trance energy, en voelde weinig van de positieve eigenschappen van XTC. Ze werd behoorlijk moe en wilde zitten. Ze kreeg vanaf het moment dat die insloeg ook echt koude rillingen. Ik probeerde wat naar voren in de zaal met haar te gaan omdat het daar een stuk warmer is. Ze merkte hier nauwlijks wat van. We hebben toen een tijdje samen gezeten bij een podium. Ze voelde ook heel erg koud aan toen ik haar vast hield. Je kan begrijpen dat ik me flink zorgen maakte. Ik weet nu nog steeds niet hoe dit nou kan, heb er nog nooit wat over gehoord/gelezen. Iemand hier mischien ervaring mee? Of kan me er meer over vertellen?

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik voel me meestal zweterig maar wel redelijk koel. Het is een raar gevoel, want je hebt het warm, maar toch ook koud lijkt het. Ik heb dat eigenlijk altijd bij speed, xtc, mdma en coke gebruik.

Marklar

Belezen gebruiker
Psycho_Chrono zei:
Ik voel me meestal zweterig maar wel redelijk koel. Het is een raar gevoel, want je hebt het warm, maar toch ook koud lijkt het. Ik heb dat eigenlijk altijd bij speed, xtc, mdma en coke gebruik.

Wat je hier beschrijft heb ik zelf ook vaak. Maar dan is het meer in gedachten dat je het koel hebt, terwijl je eigenlijk staat te zweten. Maar ze was ook echt koud, haar armen en rug voelde voor mij ook koud aan.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Marklar zei:
Psycho_Chrono zei:

Wat je hier beschrijft heb ik zelf ook vaak. Maar dan is het meer in gedachten dat je het koel hebt, terwijl je eigenlijk staat te zweten. Maar ze was ook echt koud, haar armen en rug voelde voor mij ook koud aan.

Op zo'n moment voelt iedereen voor mij koud aan omdat mijn handen zo zweterig zijn. Ik weet helaas niet precies wat je vriendin had, is het nu wel weer goed?

Marklar

Belezen gebruiker
Ja het gaat nu wel weer. Ik baal alleen heel erg dat ze dus niet de positieve kanten heeft ervaren, maar nu wel de negatieve effecten ervan. Gister best brak en een beetje down geweest, maar samen brak zijn heeft ook zo ze charmes :) Eigenlijk wel de beste comedown die ik ooit heb gehad, gewoon omdat ik samen met haar was :hearteyes:

gewoon doen joh!

Belezen gebruiker
Met pep krijg ik het altijd helemaal koud terwijl ik me helemaal kapot zweet. Ik ging een keer squashen en ik was echt kletsnat van de zweet terwijl het voelde of het vroor ofzo.

disaster

Bewuste gebruiker
Geen idee wat het geweest kan zijn. Enkele oorzaken kunnen zijn: vermoeidheid, verkeerde pilletje of misschien wel een allergische reactie ofso.

Als ik pure MDMA pillen gebruik wordt ik ook altijd moe. Dit komt omdat ik oververmoeid ben, daarom voor mij meestal pep-pillen :) .

Qocaïne

Badass junkie
Ik heb het altijd warm :hearteyes:

Maar dit is inderdaad niet fijn. Kan me voorstellen dat je feestsfeer dan wel eventje een domper krijgt.

Is het later op de avond wel beter gegaan?
Misschien wat het allemaal iets te hevig. Hoeveel mg?

Play_bunny

Wijs gebruiker
Ik heb het vorig jaar wel een keer gehad op Innercity wat je beschrijft. Was trouwens voor mij toen niet de eerste keer. :)
Ik had het toen ook koud en wilde alleen maar zitten. Of ik koud aanvoelde, dat weet ik niet. Wat het was, ook niet echt een duidelijk idee. Ik heb het maar gehouden op een combinatie oververmoeidheid, verkeerd slaapritme, te veel stress.

ballie15

Belezen gebruiker
Bad

Toen ik de eerste keer dat ik XTC nam bad ging had ik het ook koud...
Bij mij was t pas bij de derde keer slikken goed raak qua LOVE.
Dus nog ff een keertje doorbijten...
De tweede keer had ik namelijk echt ook een beetje "suizen" van warmte en kou door mijn lichaam.

Marklar

Belezen gebruiker
Qocaïne zei:
Is het later op de avond wel beter gegaan?
Misschien wat het allemaal iets te hevig. Hoeveel mg?

Toen we thuis waren ging het wel wat beter ja, maar tijdens het feest was het echt niet leuk voor der. Pillen zijn getest op 88mg. Vond het wel een mooie eerste dosis.

Bedankt voor de reacties. Ik hoop het samen nog een keer te proberen als we gewoon thuis zitten. Lekker ontspannen, en zelf de tempratuur kunnen regelen :P

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ja gewoon nog eens proberen, gaat het weer zo kun je het beter laten.
Misschien een lichte allergische reactie?

-spaceman-

Badass junkie
ik kan het begrijpen op deze manier...

keihard feesten>keihard zweten>xtc slaat in>ff zitten>te weinig lichaamsbeweging>koude rillingen!

dit had ik ook op lowlands, je komt die walmende tent uit met kleddernatte kleding (gaat ook nog 's ijs eten :P , aanrader trouwens een fruit swirl ijsje als je strak staat! heerlijk!) en krijgt het fucking koud...

40FPK3

Newbie
ja dat is normaal, had ik ook. je zweet best wel wat en dan sta je ff niets te doen of op de wc krijg je het ineens koud

minn

Badass junkie
Mijn eerste keer xtc wilde ik ook alleen maar zitten, ik kon haast niets.. 2e keer was dit ook. Alleen de afgelopen keer heb ik het pas echt 100% positief ervaren.
Denk dat dit was omdat ik niet echt wist wat ik er van kon verwachten .. Jouw vriendin voelde zich volgens mij gewoon niet helemaal op dr gemak bij het gevoel, probeer het over een tijdje nog gewoon een keer en dan lekker thuis, lekker warm, lekker saampjes en kijk hoe het dan valt :)

nutsss

Wijs gebruiker
Ik sluit me volkomen bij Minn aan. Bovendien was de dosering niet te hoog dus zeker weten dat het in een wat rustiger setting beter zal gaan. Anders een half pilletje en pas als ze die voelt zitten na een uur of anderhalf denk ik de rest erbij.

Sommige mensen reageren heel heftig op MDMA en hebben aan een kleine dosering genoeg. Overdoseren heeft vaak het gevolg dat je inderdaad alleen maar ergens in jezelf gekeerd wilt zitten en een soort 'space' gevoel krijgt of zelfs een trip krijgt in plaats van de gewenste love/energie combinatie.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik denk inderdaad ook dat het zoiets is als wat nutss zei. In het vervolg dus even een rustigere setting kiezen:)

Marklar

Belezen gebruiker
:)

Heb veel aan alle reacties, en voor mijn vriendin is het ook fijn om te lezen dat anderen zich ook zo voelde of iig iets herkende.

Mischien komt het omdat ik weer wat serotonine in me heb, maar wat is dit toch een heerlijk forum met lieve reacties! :hearteyes: :wave:

Bovenaan