Kotsneigingen

Komeetman

Belezen gebruiker
Hallo

Ongeveer 2 maanden geleden heb ik na een avond flink zuipen (maar dan ook flink zuipen) een joint gerookt en ben ik (zoals te verwachten) flink over mijn nek gegaan.

Sindsdien, moet ik echt iedere maal kotsen/heb ik kotsneigingen als ik een joint rook als ik minimum 2 pintjes gedronken heb (en 2 pintjes is niet veel voor mij).

Dit vind ik echt superirritant en wil van dit probleem afkomen (omdat ik het in het verleden niet had).

Iemand die hier ervaringen mee heeft en eventueel een oplossing gevonden heeft? (niet drinken is ook een oplossing, maar die doe ik liever niet :beer: )

Northawke

Wijs gebruiker
Ik denk dat het psychosomatisch is. Ik heb hetzelfde probleem met pillen sinds ik een keertje teveel ephedra genomen had. Gewoon gematigd beginnen. Eerst een klein beetje drinken en blowen en dan gewoon vanzelf weer opbouwen.

raging_bull

Bewuste gebruiker
Ik heb heel erg veel moeten kotsen van blowen. In het begin rookte ik alleen wiet, dat klapt hard aan en daar moest ik toch wel regelmatig van kotsen.

Toen ben ik hasj gaan roken en toen werd het wel een stuk minder. Bij mij werkt het zo. Als ik een joint aan het roken ben begin ik op een gegeven moment na de helft te denken dat ik hem niet op kan, en begin ik me aan de smaak te iriteren.

Als ik me daar niet overheen zet en toch door rook ga ik kotsen. heel raar is het, ik ben er van overtuigt dat het tussen mijn oren zit, maar toch doe je er weinig aan.. Ik heb momenten gehad dat ik moest kotsen en nog niet eens stoned was ofzo..

raizeredge

Wijs gebruiker
paar jaar terug kon ik zuipen en smoken als een gek nergens las van je wel knetter wazig maar verder niet toen een periode gehad dat ik er ziek van van werd en nu gaat het weer toppie :beer: cheers

Osi`

Bewuste gebruiker
Heb het soms ook gehad, maar da's omdak toen teveel gegeten heb. Mss zit er nog gas in uw maaginhoud die jij nog moet lossen? Wilt wel eens mensen doen laten kotsen enzo. Kheb zelf nog niet gekotst terwijl ik aan't smoren ben. Maar khad er wel ff last van.
Khou gewoon m'n peuk ff opzij tot het terug beter is (na de nodige boertjes!) en dan kan ik naar hartelust weer lekker verder sucken!

Purple haze

Bewuste gebruiker
Blowen en veel zuipen is dom!! Je kan beter eerst een joint nemen en daarna een paar biertjes weg ketsen.

nicolai

Wijs gebruiker
is zonde van je wiet...alcohol breekt de werkzame stof af.

maar andersom werkt voor mij ook niet. wordt ik wel misselijk vaak. daarom drink ik ook gewoon echt nooit als ik blow of heb geblowed.

en over dat kotsen...sjah, gewoon overheen zetten. komt vast wel goed.

CyberMonkey

Experimenterende gebruiker
Onlangs ook nog tegengekomen... Had net mijn eerste paddotrip achter de rug en wilde wel nog een jointje roken. Een kort blaadje gevuld met wat tabak en een deftige knop weed, en redelijk snel op gerookt.
En dat had ik na zo'n vijf minuten wel geweten :openmouth: Mijn maat had hetzelfde gedaan en is gaan kotsen (waarna hij vreemd genoeg meteen weer in orde is, vind ik wel raar want de thc zit in je bloed en niet in je maag...) maar ik heb me wat verzet wat resulteerde in een uur lang in mijn zeteltje liggen doodgaan en belachelijk veel zweten. Dunno of dat enkel door de weed komt of ook door de nicotine (rook zeer weinig), maar erg plezant was het alleszins niet... De volgende keer het jointje maar gewoon laten uitgaan als ik voel dat ik genoeg heb :)

Jaimie

Belezen gebruiker
Soms moet ik kokhalzen als ik trek aan een joint of een siggaret, heb dit niet altijd maar toch

Hype

Bewuste gebruiker
Niet drinken bij wiet zou ik zeggen, zonde v/h effect. Enige keren dat ik heb moeten kotsen bij blowen was terwijl ik teveel had gedronken. Alcohol is slecht voor je, wiet niet =D

let come

Belezen gebruiker
meestal drink ik niet zoveel alcohol bij een jointje, water vind ik dan soms gewoon veel lekkerder :P (maar een pint of 3 hoort er gewoon bij :wink: )

maar ik heb soms ook wel moeten kotsen van wiet, maar dat was alleen als ik niets gedronken had en als ik het zelf "stimuleerde" om de draaierigheid die ik had weg te krijgen.
Heel raar eigenlijk maar het helpt tegen het draaien en daarna voelde ik me dan stukken beter en kon meer genieten van de wiet :)

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Jaimie zei:
Soms moet ik kokhalzen als ik trek aan een joint of een siggaret, heb dit niet altijd maar toch

Dat heb ik ook wel eens, vooral met een joint als ie al bijna op is en nogal goor smaakt.

Freezing

Bewuste gebruiker
Zit meestal in je hoofd, als je teugt en denkt boh vet goor word het ook goor en krijg je kotsneigingen. Als je teugt en denkt aan chille dingen ( zoals TAART :grin: ) dan heb je dat niet of nauwelijks

Bovenaan