• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

kort 2c-b report

B

Newbie
Drug: 2c-b
Hoeveelheid: 33mg
Lichamelijke status: chagrijnig 1 dag later
Personen: één 2cb, één speed
Weer: s'nachts, het vroor -8

Ik had me voorbereid zaterdag voor het eerst 2cb te doen. Had al wat ervaring met trippen, ben 1 keer bad gegaan op THC (overdosis). Voordat ik begon sprak ik mijn informant nog even voor wat laatste tips. Hij kwam met het slechte nieuws dat ik niet moest nemen na te hebben gegeten, en dus had ik 3 keuzes: 1 week uitstellen, kotsen, of rectaal toebrengen.

Ik heb voor dat laatste gekozen. Nogal.. onaangenaam, enigzins genant etc. Wél grensverleggend, heb wat geleerd wat je niet ziet in de internetfilmpjes. Ik stop doorgaans nooit wat tussen m'n billetjes.

Het was al avond, ik was uitgeslapen en fit. Mijn maat nam zn speed (bommetje) en we gingen naar het park. Het sloeg al vrij snel in bij mij.

Das best mooi snachts, omdat je sowieso al moeite hebt met voorwerpen onderscheiden gaat het met wat hallucineren heel makkelijk vervormen. Je ziet overal mensen en dingen lopen in de verte. De schaduwen van boomtakken zonder bladeren zijn wat angstaanjagend, maar neit intimiderend.

Ik keek omhoog naar de hemel en toevallig was het die nacht oud&nieuw, wist ik helemaal niet. Eén grote disco daarboven.

Ik begon ook weer te filosoferen. Muziekje opgezet, niet gehuild maar het was tamelijk emotioneel. Mijn maat was ergens op een bankje para patience aan het spelen als een gekke, helemaal opgefokt omdat ie het maar niet haalde. Ik vroeg hem of ie al wat voelde maar nee nog niks.

De grap was dat ik een valetijnskaart had gekregen anoniem getekend. Ik heb tijdens mijn trip wel 10 keer beslist hoe hier op te reageren, iedere keer weer anders, en elke keer is ie in gedachten ook uitgevoerd.

We gingen terug want het was toch wel koud. Mijn maat racete als een jacko naar de fietsen miiieeww. Eenmaal weer op adem en op de fiets trapten we ook flink door.

We hadden wel een paar uur in het park gezeten dus was ik al over mijn piek heen. Toen we aankwamen was ik al vrij nuchter voor mijn gevoel, zogenaamde na-trip, maar heerlijk vind ik dat. Er was warmte, muziek met goede bas, en een relaxte stoel.

Na wat biertjes zijn we uit geweest. Heb daar weinig meer meegekregen van mijn trip, was inmiddels wel over (5 tot 8 uur later). Mijn maat stond te zweten en water te drinken en heeft daarna thuis ook slecht geslapen. Toch vond ie het vet, al had ik dat niet aan hem gezien. Hij kon wel racen.

Al met al een lekkere ervaring. Ik vond het erg veel lijken op lsd, alleen werkt het korter, en heb ik met LSD nog wel eens wat veel genomen dus heb het idee dat LSD intenser is. Minder mind-fuck en wel goeie hallucinaties. Wel fijn dat het wat korter duurt, ik slaap persoonlijk pas 14 uur na het begin van de werking van LSD, en dat is kut. Ik heb goed geslapen op 2cb.

Wel jammer dat het zo duur is! Deze dosis had ik echter gratis gekregen.

volgende keer DMT, verwacht ik wel wat van. Dan nog speed en GHB en heb het dan wel gehad geloof ik.

Nog vragen dan hoor ik het. Groetjes thuis!

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Je bent een held .....

Kort maar kachtig rapportje .... ook dat moet groeien, zoals alles moet groeien. Ben wel trots op je dat je je niet schaamt !!

2C-B is kostbaar ja .... de inkoopsprijs bepaalt altijd de de verkoop waarde.
30 trips uit 240 eu is altijd nog 8 eu per trip!!
Das niet duur paddos zijn echt duur !!

:hearteyes:

shokora

Wijs gebruiker
Nice report, moet dat toch echt eens zien te krijgen dat 2-CB.

Btw, het was oud & nieuw maar je kreeg toch een anonieme valentijnskaart?! :confused:

Delirium

Badass junkie
shokora zei:
Btw, het was oud & nieuw maar je kreeg toch een anonieme valentijnskaart?! :confused:

Viel me ook al op :P Maar ik denk dat 'ie Chinees Nieuwjaar bedoelde, of in zijn trip leek het oud & nieuw, dat de visuals op vuurwerk leken ofzo :)

Leuk reportje, maar had wel uitgebreider gemogen, je hebt niet zo heel veel over je tript verteld eigenlijk!

Wootr

Newbie
Die vriend heeft zich uitstekend vermaakt. Het voelde als de eerste keer XTC/MDMA. Bomvol energie en iedereen om me heen me was vrolijk (ikzelf natuurlijk ook). Ook zat ik vol met zelfvertrouwen (vergelijkbaar met coke).

Wootr

Newbie
Delirium zei:
shokora zei:

Viel me ook al op :P Maar ik denk dat 'ie Chinees Nieuwjaar bedoelde, of in zijn trip leek het oud & nieuw, dat de visuals op vuurwerk leken ofzo :)

B doelt er inderdaad op dat het leek alsof er vuurwerk in de lucht was :wink:

Bazuintje

Newbie
2C-B

Hee man!
volgens mij heb jij wel hard gespaced, ik vind het wel een mooi report.
Ik kan aan veel dingen komen maar aan 2C-B niet :cry:
Ik zou het zeker ook wel willen doen
En DMT wacht ik nog even mee maar heb er veel over gelezen ook wel ayahuasca genoemd :mrgreen:
Veel mensen WILLEN wel een hallucinerende drug proberen maar zijn vaak bang voor de risico's.
Maar aan je report te zien en ik zie dat je DMT en GHB nog een keer wil proberen, zie ik echt dat jij je grens wil verleggen.
GHB raad ik zelf af omdat 2 vriendinnen van mij en degene die het had geregeld, ook GHB (ook bekend als hydroxybutaanzuur) hebben gedaan die 2 vriendinnen zakte in mekaar en de gozer die het geregeld had kreeg een hartstilstand.
Is nog wel optijd gereanimeerd door de EHBO.
Daarom liever af te raden :wave: :wave:

exact

Belezen gebruiker
Re: 2C-B

Bazuintje zei:
En DMT wacht ik nog even mee maar heb er veel over gelezen ook wel ayahuasca genoemd

het kan dat ik me vergis, maar dmt is geen ayahuasca en andersom ook niet :rolleyes:

azgaza

Badass junkie

exact zei:
Bazuintje zei:
En DMT wacht ik nog even mee maar heb er veel over gelezen ook wel ayahuasca genoemd

het kan dat ik me vergis, maar dmt is geen ayahuasca en andersom ook niet :rolleyes:

Ayahuasca is oraal ingenomen DMT met een mao-remmer, meestal letterlijk gemaakt van planten zodat er vaak nog wat andere stoffen bij zitten. Ayahuasca duurt veel langer, verder is het dezelfde stof die de werking veroorzaakt.

3970

Wijs gebruiker

LOL!! Goed man, je eerste keer 2c-b en dan meteen pluggen!! Chapeau!! Ik neem 2c-b niet meer anders dan rectaal, en mijn vrouw ook niet. Ten eerste omdat ik dat een prettigere ervaring vind dan oraal, en dan vooral qua bodyload. En, het kost best wel iets, en rectaal heb je maar 1/3 tot 1/2 nodig van de orale dosis voor hetzelfde effect.

Verder inderdaad een kort maar krachtig report, 2c-b is echt een drug die ik iedereen aanraad, al is het maar om het eens meegemaakt te hebben! :hearteyes:

Hemi

Everio

Bewuste gebruiker
Ik kan dit trip report totaal niet asocieren met mijn 2c-b ervaringen, en onderhand heb ik er al heeeel wat gehad...

2c-b vind ik totaal niet mind fuck, ik kan nog perfect helder denken alleen je zicht verandert zo erg he (A) haha

Als je dit al goed vind? Doe het dan eens thuis en ga eens relax op je bed liggen met goede muziek op. Je kan alles doen wat je wilt.

Muren vervormen... ze naar buiten laten komen en weer terug naar binnen (10 tallen centimeters) op je ademhaling. Je kan zover gaan als je wilt, dingen laten bewegen op je hartritme, ademhaling of noem maar op.

Wat ik zo opneem uit jou report heb je niet eens het tipje van de sluier ontdenkt met 2c-b. Hoe vaker je het doet, hoe minder je nodig hebt voor hetzelfde effect te krijgen.

2c-b is magisch!

3970

Wijs gebruiker
Everio zei:
Ik kan dit trip report totaal niet asocieren met mijn 2c-b ervaringen, en onderhand heb ik er al heeeel wat gehad...

2c-b vind ik totaal niet mind fuck, ik kan nog perfect helder denken alleen je zicht verandert zo erg he (A) haha

Volgens mij begrijp je hem verkeerd....hij vond 2c-b veel minder mindfuck hebben dan LSD...

en btw; 2c-b kan toch echt wel wat mindfuck met zich mee brengen. Mijn vrouw kan er bijv best angstig op worden, ze denkt dat ze overal mensen ziet/voelt, en dat er telkens mensen achter haar staan, of over haar heen hangen als ze haar ogen dicht heeft...
En één van mijn angstigste ervaringen ooit; thuisgekomen van een feestje waar 3 van ons 4 XTC hadden gebruikt, wilde ik na de BOB te zijn geweest ook nog een beetje mee trippen. 2c-b geplugd, maar tegen de tijd dat het werkte lagen de anderen te snurken.. :cry: Nouja, dan maar naar bed..... :openmouth: En dat was dus een vergissing! Ik ga nooit meer met 2c-b op, op een stille slaapkamer liggen, in het donker, waar af en toe iemand zich omdraait in het logeerbed :( Echte mindfuck, lang geleden dat ik zo angstig ben geweest...

Hemi

exact

Belezen gebruiker

azgaza zei:
exact zei:
Bazuintje zei:

Ayahuasca is oraal ingenomen DMT met een mao-remmer, meestal letterlijk gemaakt van planten zodat er vaak nog wat andere stoffen bij zitten. Ayahuasca duurt veel langer, verder is het dezelfde stof die de werking veroorzaakt.

aha dus zozitdat :grin:

Bovenaan