Koppijn

Anna2013

Belezen gebruiker
ik krijg de laatste tijd steeds koppijn v pep, terwijl het wel dezelfde is hebben jullie tips?

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Minder vaak en minder veel gebruiken. Ook goed water drinken. Vaak drinkt men niet genoeg tijdens speed en daar krijg je koppijn van. Eten kan ook helpen.

• Like
Waarderingen: Syl

Sniffle88

Bewuste gebruiker
Krijg zelf koppijn als het teveel versneden is.
Maar trekt na enkele minuten alweer weg.
Wat je het best kunt eten jah wat krijg je weg is meestal meer de vraag. De meeste houden het vaak op iets met yoghurt makkelijk weg te krijgen als je eigenlijk helemaal geen zin hebt om te eten. Stukje fruit erdoor kan nooit kwaad.
Combi met alcohol is niet heel handig je krijgt vaak een droge bek van de speed waardoor je meer gaat drinken en van speed voel je je vaak lekker nuchter al ben je dat niet.

gomega

Belezen gebruiker
Bij mij komt hoofdpijn bij drugs meestal doordat ik te weinig drink en/of eet of door (lichte) oververhitting. Bij stimulanten zoals speed kan het soms ook komen door vasoconstrictie of (nek)spierkrampen.

Guapo Temudgin

Bewuste gebruiker
Als je goed geslapen, gegeten en gedronken hebt dan is het waarschijnlijk de pep.|
Droog je de pep goed voor gebruik? Van aceton krijg je namelijk mal hoofdpijn :P

Oh en aanraders ter consumptie tijdens pep: fruit en heel veel water. Ik vind zelf die knijpfruit toetjes wel lekker in de winkel.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Een paracetamol nemen kan ook helpen misschien bij hoofdpijn. Maar vooral water drinken denk ik.

• Like
Waarderingen: Syl

Guapo Temudgin

Bewuste gebruiker
Ik houd zelf altijd in gedachten:
aan de pep?
hoofdpijn = watertekort / drink wat.
spanningshoofdpijn = verkrampte houding / je moet meer bewegen.
buikpijn = Honger / eet of drink wat.

Het is lastig om te weten wat je lichaam nodig is als je niet kan zien/voelen in wat voor staat hij verkeerd.
Probeer voor en na gebruik GOED te eten. Alle voedingstoffen die je binnenkrijgt terwijl je onder invloed bent kan je lichaam niet of nauwelijks verwerken. Ga nooit te lang door op pep het is dweilen met de kraan open en je komt jezelf gigantisch tegen.

R

Revolutionair

Gast
Water snuiven tussendoor.
Hand onder de kraan en dan licht van je hand af snuiven.

Na een kwatier voel je vaak ook dat weer snot krijgt en je neus moet snuiten.

Even spoelen, schoonhouden best wel logisch eigenlijk.
Smeer maar eens de hele tijd pep op je hand zonder je handen te wassen dan raakt het ook geïrriteerd.
Daar binnen is het dan ook helemaal droog.
Hou het vochtig.
Het werkt echt ken veel mensen die het fijn vinden.

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Droog je de pep goed voor gebruik? Van aceton krijg je namelijk mal hoofdpijn :P

Dit is van levensbelang zelfs. Er zit een stof in natte pep, waar je blind van kan worden. Was het niet manitol?
Laatst hoorde ik ook weer van iemand die te ongeduldig was om te drogen en van natte pep bommetjes maakte. Ongelofelijk. Blijkt maar weer dat veel mensen dit niet weten!

Anna2013

Belezen gebruiker
Dit is van levensbelang zelfs. Er zit een stof in natte pep, waar je blind van kan worden. Was het niet manitol?
Laatst hoorde ik ook weer van iemand die te ongeduldig was om te drogen en van natte pep bommetjes maakte. Ongelofelijk. Blijkt maar weer dat veel mensen dit niet weten!
Laten we het even gezellig houden

Syl

Badass junkie
Speed verhoogt de bloeddruk, wat onder andere hoofdpijn kan veroorzaken.
Ik zelf kreeg door de speed vaak hoofdpijn als ik te veel had genomen en te weinig water dronk.

Anna2013

Belezen gebruiker
Speed verhoogt de bloeddruk, wat onder andere hoofdpijn kan veroorzaken.
Ik zelf kreeg door de speed vaak hoofdpijn als ik te veel had genomen en te weinig water dronk.
Ja drinken is echt belangrijk idd en eten op zijn tijd en niet te lang doorgaan maarja

benzzzy

Badass junkie
Water snuiven tussendoor.
Hand onder de kraan en dan licht van je hand af snuiven.

Na een kwatier voel je vaak ook dat weer snot krijgt en je neus moet snuiten.

Even spoelen, schoonhouden best wel logisch eigenlijk.
Smeer maar eens de hele tijd pep op je hand zonder je handen te wassen dan raakt het ook geïrriteerd.
Daar binnen is het dan ook helemaal droog.
Hou het vochtig.
Het werkt echt ken veel mensen die het fijn vinden.

Of zoon netipod aanschaffen.
Geweldige dingen.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Een maat van me zei zondag nog dat hij bommetjes speedpasta neemt omdat hij denkt dat de pep dan beter werkt lol!

Jammer genoeg kreeg ik het niet uit zijn hoofd gepraat.

Het is heel gemakkelijk hoor, natte speed is niet het eindproduct en bevat nog vluchtige reststoffen die niet psychoactief zijn terwijl die vluchtige reststoffen uit het productieproces nogal slecht en belastend zijn voor je lichaam. Dus wil je die niet binnen krijgen, punt.

Gezelligheid

Experimenterende gebruiker
Je kan ook een zoutoplossing kopen om je neus te spoelen.
Dan spoel je alles door en kan je weer een dikke lijn naar binnen snuiven.

R

Revolutionair

Gast
Je kan ook een zoutoplossing kopen om je neus te spoelen.

Dat is helemaal niet nodig.
Veel mensen denken dat.
Maar water blijft gewoon het beste.
Het werkt echt!
Om de 2 a 3 snuifjes even een beetje water en klaar.

Bovenaan