Kopen van cambodjaanse paddo

Jdaems

Newbie
Hallo,

Mijn eerste post hier op het forum...
Ik had even een vraagje in verband met het kopen van cambodjaanse paddo.
Wat is ongeveer de prijs dat je betaald voor een portie hiervan en hoe groot is de portie hiervan?
Het is namelijk de eerste keer dat ik paddo zou kopen en zou de cambodjaanse kopen.

Alvast bedankt voor de reactie

Groeten

Jonko

Newbie
De prijs was ongeveer 15 euro per portie, maarja toen werden ze verboden :grin:

growkitje bestellen is een aanrader, een vriend van mij doet dit ook, is niet zo heel duur, zo'n 30 euro, en het is makkelijk als wat, ik zal me dan wel even verdiepen in het droogproces van paddo's, want je zal er heel wat porties uit kunnen halen, en het zou zonde zijn dat weg te gooien :)

je kan ze kopen bij azarius.

Jdaems

Newbie
Hoi ,

Bedankt voor de reactie ,

hoe groot is een portie van cambodjaanse dan?

Drogen doe je best als volgt zeker :
na het plukken ze in karton leggen op keukenpapier en daarop ook keukenpapier en dan laten drogen tot je het steeltje kan kraken?

Groeten

Johannus

Newbie
Hi,

Een portie is ongeveer 15 gram vers of 2 gram droog. Als je een redelijke opbrengst hebt kan je het beste even testen wat de sterkte van de paddo 's is. Kan je bij een latere sessie een beetje meer of minder nemen.

Op http://www.magic-mushrooms-shop.com las ik dit:
Een beginnerportie Paddo's en Truffels is niet meer dan 10 gram vers.. Bij 5 gram kan er al een prettig gevoel ontstaan en bij 15 gram een goede trip. Overschrijd deze hoeveelheid niet. Ook niet als het effect bij je vrienden al begint, maar nog niet bij jou. Bij iedereen is de spijsvertering anders en ook de snelheid ervan.
Een portie gedroogde Paddo's is ongeveer 1,5-2 gram. Consumeer niet meer dan dit.

Drogen is de beste manier om de paddenstoelen te conserveren. De paddo verliest 90% van zijn gewicht. Kies een plek die goed droog is met weinig tot geen tocht. Vervang het papier ( keuken rol of pleepapier) als het vochtig wordt. Zo droog als een cracker kan je de paddo's het beste in een zipbag of glazen pot bewaren.

Bovenaan