Koortsdromen/ ijlen

Maccuraja

Newbie
Alvast mijn excuses als deze vraag enige vorm van ergernis uitlokt en/of reeds gesteld is. Had eerst gepost in vraag van de week wat me toch niet zo'n goed idee leek...

Van alle drugs die er bestaan vind ik, zoals velen, hallucinogenen de meest interessante. Je gaat haast niemand, of toch weinigen, horen zeggen dat bijvoorbeeld LSD de zoveelste drug in rij is. Indien goed gebruikt zijn deze stoffen een verrijking (hopelijk toch...) van je zintuigen en veranderen ze de perceptie op zo'n manier dat: filosofische/spirituele onderwerpen, introspectie, wetenschap, et cetera duidelijker worden en daardoor meer doordachte vragen oproepen misschien zelf retorische... Tot hier zeg ik hetgeen reeds geweten is (alweer: hopelijk).

Echter, de enige vorm van hallucineren die ik nagenoeg zonder enige vorm van mentale diepgang ervoer, was het delirium van koorts. Vreemde opvatting van groot en klein, afstanden die onzeker worden, doodnormale dingen die plotseling belachelijk veel angstgevoel opwekten, noem maar op...

Mijn vraag is dus logischerwijs: is er een manier om dit ijlen te krijgen zonder ziek te worden of serotoninesyndroom op te wekken ?

Maccuraja

Newbie
Paperplane. zei:
Net genoeg LSD pakken dat je het nog net kan handelen.

Mja, dus zonder serotoninesyndroom, met andere woorden wat is de stof die deze perceptuele stoornissen veroorzaakt... En in koortsdromen ( om maar even je antwoord te serieus te nemen) zijn de hallucinaties vrij reëel, niet zo "ja er zit iets in m'n systeem en het doet z'n werk".

Paperplane.

Wijs gebruiker
Mja snap wat je bedoelt ja.
Denk toch echt dat je iets op moet hebben wil je zulke "nachtmerries" beleven.

Maccuraja

Newbie
Paperplane. zei:
Mja snap wat je bedoelt ja.
Denk toch echt dat je iets op moet hebben wil je zulke "nachtmerries" beleven.

Bwa, echt nachtmerries zijn het niet, ik voelde wel bepaalde angsten, maar ik was er niet bang voor. Telkens als ik hoge koorts heb ga ik liggen in m'n bed om dan te wachten op die dingen. En in tegenstelling tot mijn driejarige ik, ben ik er nu niet meer bang van. Het is echt intens en je kan nog dingen doen en zo. Zo herinner ik me als ik klein was ( 4 jaar) en naar star wars keek, zag ik plotseling over Darth Vader- achtige maskers vliegen, duurde maar een paar seconden. Eerst dacht ik "ja ik ben geheid om zeep" maar de dokter zei dat er mensen zijn die veel naardere dingen ervaren.

Ja ik snap ook wel wat je bedoelt maar ik gok op (3 dikke lijnen) Keta+(veel) MDMA+ "zelf in te vullen"

Ik zal geduldig moeten zijn op de oplossing en wachten invullen in de zin (?).

Maccuraja

Newbie
Paperplane. zei:
Denk dat als je 2c-P met Keta doet je ook heeel ver komt. Of gewoon 60mg dmt vaporize..

60mg DMT vaporize, mja... als je zo'n koortsdromen hebt, heb je geluk dat je hoofd in daartoe in staat is.... langs de andere kant wil ik wel eens het gezicht zien van de nietsvermoedende zieke die dit overkomt... mwuaha

Kan je even goed bromo-Dfly nemen als je die toer op gaat.

Alleen gaat dat de essentie van koortsdromen grandioos voorbij...

Bovenaan