Komt het nog weer terug?

Status
Niet open voor verdere reacties.

010010

Newbie
Iemand enig idee of de GBL nog weer beschikbaar word? Of is dit het einde van mijn favoriete drankje ( ghb )

Chr0nic

Bewuste gebruiker
Excuses als ik hiermee de regels overtreed!! Mods mogen de post deleten op het moment dat dit wel het geval is.

GBL is nog steeds beschikbaar en gewoon door consumenten te bestellen in verschillende hoeveelheden in NL. Je moet het dan nog wel zelf converten naar GHB uiteraard waarbij met dit specifieke GBL product een paar extra stappen nodig zijn.
Ik heb het een hele poos geleden geprobeerd met de kleinste hoeveelheid wat ze aanbieden en aan de hand van wat info wat ik verkregen had via reddit zelf de conversion naar GHB gedaan. Dit was verassend goed gelukt. Daarna nooit meer echt tijd aan gespendeerd. Ben er zelf al een tijdje geleden mee gestopt. Ik neem nu af en toe Phenibut.

Niet gelijk met zijn allen in me DM's sliden als een hongerige hyena... ik heb geen zin in een BAN.

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Excuses als ik hiermee de regels overtreed!! Mods mogen de post deleten op het moment dat dit wel het geval is.

GBL is nog steeds beschikbaar en gewoon door consumenten te bestellen in verschillende hoeveelheden in NL. Je moet het dan nog wel zelf converten naar GHB uiteraard waarbij met dit specifieke GBL product een paar extra stappen nodig zijn.
Ik heb het een hele poos geleden geprobeerd met de kleinste hoeveelheid wat ze aanbieden en aan de hand van wat info wat ik verkregen had via reddit zelf de conversion naar GHB gedaan. Dit was verassend goed gelukt. Daarna nooit meer echt tijd aan gespendeerd. Ben er zelf al een tijdje geleden mee gestopt. Ik neem nu af en toe Phenibut.

Niet gelijk met zijn allen in me DM's sliden als een hongerige hyena... ik heb geen zin in een BAN.
Heb ik ook gezien, maar moest je dan niet aantonen dat je een bedrijf had bijv en/of z'n officieel formulier invullen? Neem aan dat je van die industriële sites bedoelt?

Chr0nic

Bewuste gebruiker
Heb ik ook gezien, maar moest je dan niet aantonen dat je een bedrijf had bijv en/of z'n officieel formulier invullen? Neem aan dat je van die industriële sites bedoelt?

Nope. Het woordje GBL komt niet eens voor in de naam van het product. Je kunt gewoon als consument bestellen en wordt de volgende geleverd. Vanuit Nederland zelfs.

Pleuny

Bewuste gebruiker
Nope. Het woordje GBL komt niet eens voor in de naam van het product. Je kunt gewoon als consument bestellen en wordt de volgende geleverd. Vanuit Nederland zelfs.
Dat is blauwe gel gbl die 96% is , vraag me af of dat wel zo handig is zeker als je veel gebruikt .

Chr0nic

Bewuste gebruiker
Is het oke of wat denk jij?
hmmm, durf ik geen uitspraak over te doen. Heb er vanmiddag maar 250ml van besteld. Kijken of ik eventueel de rest stoffen eruit kan dampen ofso. damppunt van GBL is volgens mij behoorlijk hoog. Moet me nog even goed inlezen. Kan me namelijk niet voorstellen dat organische geur en kleurstoffen een hoger damppunt hebben..

Pleuny

Bewuste gebruiker
hmmm, durf ik geen uitspraak over te doen. Heb er vanmiddag maar 250ml van besteld. Kijken of ik eventueel de rest stoffen eruit kan dampen ofso. damppunt van GBL is volgens mij behoorlijk hoog. Moet me nog even goed inlezen. Kan me namelijk niet voorstellen dat organische geur en kleurstoffen een hoger damppunt hebben..
Als het goed is wanneer je het kookt gaat de gel hoog zitten en kan je het verwijderen .

Chr0nic

Bewuste gebruiker
Als het goed is wanneer je het kookt gaat de gel hoog zitten en kan je het verwijderen .
Ja dat is de cellulose. Na de reactie drijft het naar boven en kun je het eruit filteren. Ik zelf was het meeste bang voor de lavendel geur, dat de smaak zou overheersen maar ik heb er geen enkele keer last van gehad. amper echt geproefd, je ruikt het meer dan dat je het proeft.

Pleuny

Bewuste gebruiker
Ja dat is de cellulose. Na de reactie drijft het naar boven en kun je het eruit filteren. Ik zelf was het meeste bang voor de lavendel geur, dat de smaak zou overheersen maar ik heb er geen enkele keer last van gehad. amper echt geproefd, je ruikt het meer dan dat je het proeft.
Maar hoe is het effect ?

Pleuny

Bewuste gebruiker
Er staat indirect wel gbl op maar via een serie nummer half , als je die op zoekt op google zie je gelijk gbl .

Chr0nic

Bewuste gebruiker
Maar hoe is het effect ?
Jaa vanzelfsprekend het zelfde als al het andere GHB. De werkzame GHB molecuul zal niet zomaar veranderen in iets anders mits je de conversie goed doet. altijd met PH strips werken. Het enige waar je evne mee moet spelen is de dose, want ik had mijne veelte dun doordat ik iets meer water had gebruikt en had geen zin meer om het nog verder uit te koken dus was die iets wateriger, no biggie, speel je even met de dose tot je het gvonden heb.

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Dit begint een beetje op het randje te liggen van wat is toegestaan omtrent de regels over extractie en bereiding van drugs. Laten we het hier dan ook bij houden. Anders moet ik het topic helaas sluiten.

Fijne avond!

ricorieks

In memoriam - 15 juli 2022
Door de liefde wilt ontwekken,
spoed u herders op de baan,
om naar Bethlehem te trekken,
en om naar de stal te gaan.
Vrede, vrede, vrede op aard aan alle mensen,
die van goede wille zijn.

Wie komt hier ons ruste storen,
in het midden van de nacht,
door zo blijde jubelkoren,
samenspelend onverwacht.

Vreest niet herders, 't zijn goê maren,
van een onverwachte vreugd,
die 'k u lieden kom verklaren,
weest nu, herders, al verheugd.

't Is de Messias die op heden,
uit een maagdelijn gebaard,
ons de rust brengt en de vrede,
uit de hemel, op de aard.

Bron: https://muzikum.eu/nl/vlaamse-kerstliederen/vrede-op-aarde-songtekst

Pleuny

Bewuste gebruiker

samenspelend onverwacht.

Bespaar me je bijbel tekst .

Pleuny

Bewuste gebruiker
Jaa vanzelfsprekend het zelfde als al het andere GHB. De werkzame GHB molecuul zal niet zomaar veranderen in iets anders mits je de conversie goed doet. altijd met PH strips werken. Het enige waar je evne mee moet spelen is de dose, want ik had mijne veelte dun doordat ik iets meer water had gebruikt en had geen zin meer om het nog verder uit te koken dus was die iets wateriger, no biggie, speel je even met de dose tot je het gvonden heb.
Hoeveel water en naoh moet je toevoegen dan ?

ricorieks

Hoeveel water en naoh moet je toevoegen dan ?
hier krijg je een ban voor
vandaar de bijbel tekst
je mag het hier niet over extractie hebben ,zal maar net verkeerd verteld uitgelegd worden en je wordt niet meer wakker.
Voldoende fora waar je dat soort dingen beter kunt doen.
maar goed dat heeft @Mezelf hier al geplaatst
misschien krijg je wat tijd om je tog eens in de bijbel te verdieppen.

HappyMind

Badass junkie

samenspelend onverwacht.

Je bent nuchter zeker 😂 Rico Abraham Rieks

ricorieks

Je bent nuchter zeker 😂 Rico Abraham Rieks
ja klopt
heb wel paar mg xanax op maar geen alcohol of drug
dat was gister.
en niet elke dag de weg kwijt.
Laatste maand sowieso al bijna niks
Wil alleen nog wel steeds lsd gebruiken haha.
hoorde dat je nog wat over had lol.
mischien kan je me trip sitten 😘 :thinking:

HappyMind

Badass junkie
ja klopt
heb wel paar mg xanax op maar geen alcohol of drug
dat was gister.
en niet elke dag de weg kwijt.
Laatste maand sowieso al bijna niks
Wil alleen nog wel steeds lsd gebruiken haha.
hoorde dat je nog wat over had lol.
mischien kan je me trip sitten 😘 :thinking:
Jij zei dat ik het voor de zekerheid moest weggooien. Als ik op jouw teen ga staan, gaat je mond open zeker? Net als een Brabantia prullenbak 😂 enne, vragen naar drugs mag niet dus... Ik gun je geen ban bij nader inzien 😎
Zeg ff als ik dit citaat voor je aan moet passen, oki?

ricorieks

Jij zei dat ik het voor de zekerheid moest weggooien. Als ik op jouw teen ga staan, gaat je mond open zeker? Net als een Brabantia prullenbak 😂 enne, vragen naar drugs mag niet dus... Ik gun je geen ban bij nader inzien 😎
Zeg ff als ik dit citaat voor je aan moet passen, oki?
ik vraag nergens na hoorde alleen dat je nog wat over had! in je vriezer....in een zwart grip zakje :grimacing:
vraag niet of ik dat mag hebben ...:wink:
Neem zoowiezo altijd me eigen spullen mee.
weet nooit waar of van wie andere mensen hun spullen hebben ...
of ik moet het spul kennen dan weet ik ongeveer waar ik mee bezig ben...
ij zei dat ik het voor de zekerheid moest weggooien
ook niet
meer wat lucy zei
het kost niks dus als je er aan twijveld
zoveel kost het ook niet
koop je gewoon nieuwe for je peace of mind...

HappyMind

Badass junkie
ik vraag nergens na hoorde alleen dat je nog wat over had! in je vriezer....in een zwart grip zakje :grimacing:
vraag niet of ik dat mag hebben ...:wink:
Neem zoowiezo altijd me eigen spullen mee.
weet nooit waar of van wie andere mensen hun spullen hebben ...
of ik moet het spul kennen dan weet ik ongeveer waar ik mee bezig ben...

ook niet
meer wat lucy zei
het kost niks dus als je er aan twijveld
zoveel kost het ook niet
koop je gewoon nieuwe for je peace of mind...
Oke, vooruit dan maar. En als je goed hebt gelezen hoort het niet in de vriezer maar tussen een boek 😂 Heb toevallig de verslaving voorbij gekocht van Jan Geurtz omdat ik er denk ik nog wat van kan leren. Hoe het in m'n hoofd werkt, cravings etc. Mooie plek voor 1P-LSD haha

ricorieks

Oke, vooruit dan maar. En als je goed hebt gelezen hoort het niet in de vriezer maar tussen een boek 😂 Heb toevallig de verslaving voorbij gekocht van Jan Geurtz omdat ik er denk ik nog wat van kan leren. Hoe het in m'n hoofd werkt, cravings etc. Mooie plek voor 1P-LSD haha
gelijk ook bij de inleiding neer leggen
dan op blz 10 zal het boek een hele andere wending nemen,

GABA-B Bonanza

Bewuste gebruiker
Man zo een grote show verkopen van geen crisis enz. Conversie gelezen op reddit, blijkt dat je het nog niet aan hebt gekregen..

Proef je puur of mix je het in frisdrank? :nerd:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan