Knipafval

Smokey046

Bewuste gebruiker
Hallo DF'ers,

Een vriend van me heeft een grote zak vol knipafval gekregen,
Zijn vraag is ; Stel je zou dat knipafval oproken, word je er stoned van?

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Tuurlijk word je'r stoned van, alles waar kristalletjes opzitten word je stoned/high van.
De bladen rondom de toppen, de bladen in de toppen....

Wel scherp in de keel die knipafval.

Probeer er hasj van te maken zou ik zo zeggen...., ook een optie zijn cake's ervan bakken.

Grts

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Zoals mandragora al zegt hasj van maken of verwerken in een receptje. Als je echt veel hebt is olie maken wellicht een idee.
Roken kan wel, maar je hebt er wat meer van nodig dan van wiet (ligt sterk aan de kwaliteit van je afval. Die van buitenwiet is stukken minder dan een binnenhaze) en inderdaad wat scherper op de keel hoewel ik dat ook nog wel mee vind vallen (again, ligt ook sterk aan de kwaliteit van het afval).

Smokey046

Bewuste gebruiker
Ik heb een klein zakje vol, ik woon met mijn ouders dus ik kan niet echt cake gaan bakken. :P
Er hasj van maken is dat moeilijk en duurt dat lang?
En nog eventjes een vraagje, stel dat je het oprookt krijg je er dan hoofdpijn of een andere bijwerking van?

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Smokey046 zei:
Er hasj van maken is dat moeilijk en duurt dat lang?
Niet persé, gewoon de thc-kristallen scheiden van je knipafval.
Het knipafval in de diepvries bewaren vergemakkelijkt het loskomen van de kristallen van je knipafval. Dus eerst de vriezer in daarna je knipafval op een grote zeef leggen en schudden/heen en weer in snokjes... alles dat erdoor komt gewoon ff persen en een nachtje bijeengeperst houden.

Of op deze manier: http://azarius.nl/headshop/extraction_s ... hashmaker/
Of op deze: http://azarius.nl/headshop/extraction_systems/, kijk maar ff rond...

Smokey046 zei:
En nog eventjes een vraagje, stel dat je het oprookt krijg je er dan hoofdpijn of een andere bijwerking van?
Ik krijg van knipafval roken een scherpe keel en soms inderdaad hoofdpijn maar das mijn ervaring ermee kan best dat het bij jou een ander verhaal is.

grts

Smokey046

Bewuste gebruiker
Heb wat hasj gemaakt en heb ook eens wat knipafval gerookt,
Hoofdpijn kreeg ik er niet van, maar het was wel scherp in de keel.
Stoned ben ik er ook wel van geworden alleen echt super kalm,
Ik was ongelofelijk rustig na die joint. :stoned:

SittaMan

Belezen gebruiker
Ik heb nog een klein vraagje over knipafval; is het ook aan te raden knipafval op te 'roken' met een vaporizer?

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Met een vaporizer is het heel prima te doen hoor.
Smaak is iets ''groener'' dan met echte topjes, en je hebt wat meer nodig natuurlijk.
Verder (wanneer je een goede hebt) vap je alleen de werkzame stoffen en laat je al het plantmateriaal ongedeerd achter.

Knipafval is imo ideaal voor het bakken van cakes (oid), hasj(olie) maken of in de vaporizer roken.
't zou eigenlijk geen afval mogen heten :wink:

Bovenaan