Knetterstoned

Deranged

Badass junkie
Heb je wel eens dat je stoned bent en allemaal rare shit in je hoofd hoort enzo. Volgens mij is dit als je moe bent offzzo.

Deranged

Badass junkie
En dan krijg je allemaal van die inzichten. En je wordt ineens bang van dingen die een halfuur geleden nog normaal leken.

BacingsPen

Badass junkie
haha krijg zeker inzichten! En ook van die aparte gedachtes inderdaad. Het ene moment kan ik chill met een dame aan het praten zijn, en het volgende moment kan ik zo in mezelf gekeerd zijn dat ik m maar zit spacen en oplet wat er om me heen gebeurd...

Tis wel duidelijk dat je naar een ander bewustzijnslevel gaat :)

crazyfool_girl

Experimenterende gebruiker
Ja dat heb ik ook wel eens
dat je ook overal wat achter gaat zoeken enzo, en ook wat je zegt bang word van dingen die eerst zo normaal leken. :stoned:

michielxboxer

Belezen gebruiker
eergisteravond had ik ff 3 joints gerookt met een vriend. Zat ong. even veel wiet in als tabak. Na 2 uurtjes spacen had ik het wel weer gezien, en wilde ik ervan af. Daar werd ik ook bhoorlijk gestoord van, en ging ik in mijn hoofd helemaal tegen mijzelf schreeuwen enzo. maarja..., na een tijdje legde ik me er maar bij neer dat ik stoned was haha. was echt bruut trouwens die avond. Ik had 2 grote patat speciaal opgegeten daarna:grin:

luts

platypus

Belezen gebruiker
ik kan mezelf aardig gek maken als ik stoned ben...
dingen horen die er niet zijn, het eigenlijk wel weten maar jezelf toch gek maken.
denken dat mensen iets denken terwijl dat helemaal niet het geval is.

maar dat is alleen als ik alleen ben, en het gebeurt ook maar 1 op de 10 keer dat ik stoned ben

Mac...

Badass junkie
Hmm ik heb daar dus echt nooit last van om eerlijk te zijn.
Als ik ook maar ietwat para begin te worden, ben ik er ook alweer overheen. Wel af en toe wat onzeker, vooral als ik met mensen moet communiceren wat dan meestal niet meer zo heel erg lekker gaat. En ze verstaan me niet, pff, nja, heb er ergens ook wel schijt aan. Schaam me er niet voor als mensen aan me zien dat ik stoned ben.

Waterpijp

Bewuste gebruiker
Jonge, wtf, laatst was ik echt behoorlijk paranoia en dat was best wel appart, een maat van mij heeft ons een keer de stuipen op het lijf gejaagd toen ik met 3 andere maten knetterstoned waren... dus afgelopen zaterdag ging hij ff chips halen, en we hadden net een uber joint gerookt van 2 gram, met z'n 2en opgerookt en die kwam kei maar dan ook keihard aan. Dus die gast chips halen en steeds ging er door me hoofd dat hij sneaky achter de bank zou gaan liggen, ik vond het gewoon eng om achter die bank te kijken. Paranoia heb ik tegenwoordig bijna nooit, maar deze keer hakte het er goed op in. Maar toen ik eenmaal achter die bank had gekeken was het ook wel weer goed en tripte ik weer verder :grin:

stuikeuh

Belezen gebruiker
ligt het aan mij of aan jullie maar ik zou dat paranoia gevoel voor geen geld willen missen als ik stoned ben :stoned:

stuikeuh

Belezen gebruiker
ligt het aan mij of aan jullie maar ik zou dat paranoia gevoel voor geen geld willen missen als ik stoned ben :stoned:

Henkfloyd

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ligt aan jou ja ;p
Vind ik inderdaad minder aan (veel) wiet, heb het niet vaak maar vind het niet relaxed eigenlijk. Gebruik wiet sowiezo alleen om lekker te chillen.

Purple haze

Bewuste gebruiker
Heb ik ook niet. Maar ik heb wel als ik lekker geblowd heb dat ik dan graag energiedrank drink. Krijg je lekker wat energie van :)

Purple haze

Bewuste gebruiker
Ik ben 1 keer bad van weed geworden maar dat kwam omdat ik me toen al bad voelde. Maar als ik stoned ben ben ik echt super chill :stoned:

Hyperdrive

Belezen gebruiker
Ik word eigenlijk nooit para. Alleen als ik thuis zit en mijn ouders/zusje/broer of ergens in de stad rondloop waar mensen zijn zit ik altijd te denken dat ze doorhebben dat ik stoned ben. Maar mijn familie ziet het nooit volgens mij.

Hans

Wijs gebruiker
Ik heb weleens dat ik stoned half wakker/half slapend op bed lig en dat ik allemaal gare gesprekken in mijn hoofd hoor. Dit vind ik minder prettig.

Vrije Geest

Belezen gebruiker
1x keer ging ik toch zo slecht en werd ik parranoia op wiet :P

We zaten in de Febo in schagen waar altijd de radio opstaat, opeens kwam na "bitter sweet symphony" van the verve een ziek hard terror nummer en ik schrok me rot en zag overal mensen die wat van me moesten, althans dat dacht ik :rolleyes:

dus toen ben ik naar buiten gevlucht naar een vredig grasveldje bij de kerk en hebben we d'r nog 1 opgestoken en alles was weer goed :stoned:

Hislordship

Wijs gebruiker
haha dit heb ik ook vaak maar ik word niet bang ik heb het meestal als ik naar me mp3 luister dan lijkt het wel of ik leef op de muziek heel mooi :P maar moet afentoe wel me ogen open doen om te kijken wat er om me heen gebeurd weet niet waarom :hearteyes:

HathCore

Newbie
Heb al vele rare dingen meegemaakt met wiet.. Maar als je dr genoeg over weet vallen die altijd wel te verklaren. Wiet versterkt je zintuigen gewoon, samen met een stonede geest die veel gevoeliger is kan dat vanalles veroorzaken.. Ook angsten,..

Van paranoia heb ik wel eens geregeld last. Denken op feesjes dat iedereen over jou bezig is enzo.. Maar valt al bij al wel mee en is meestal zeer tijdelijk, van een paar minuten tot een half uurtje maximum..

Heb ook wel 2 of 3 keer een blackout gehad. Dat was altijd op een feestje. Eerst begin ik me wat angstig te voelen, dan komt de misselijkheid en het slappe gevoel, en dan voel ik dat mn suikerspiegel het niet meer langer trekt.. Dan komen de zwarte vlekjes voor mn gezicht en moet ik gewoon ff zitten. Gelukkig is het dan na 10 minuutjes zitten in frisse lucht alweer over, alleen jammer dat ik daarna meestal bloednuchter ben :grin:

hallotje

Bewuste gebruiker
Ik word gewoon stoned van wiet... niks meer en niks minder :mrgreen: ... psychotische klachten/paranoia/ schizofrenie heb ik geen last van.

Ik ga ook niet hallucineren van wiet en hoor ook geen rare dingen in me hoofd...

Soms blow ik iets te veel en dan heb ik alleen nergens meer zin in enzo maar heb al jaren geen rare bijwerkingen meer gehad.

dirtbag

Bewuste gebruiker
Vrije Geest zei:
"bitter sweet symphony" van the verve

Prachtnummer, heb ik ook wel eens, dat als ik knettertje ben dat ik vage gedachtes krijg,ik dacht eenkeer dat me beste maat me in stukjes wou snijden... o.O[/quote]

Lord Herbal

Belezen gebruiker
ik had laatst toen ik flink weg was dat het geluid van onze afzuigkap om half drie 's nachts (kutgezoem dus) ineens veranderde in een compleet punkrocknummer inclusief text, drums, gitaar, basgitaar én keyboard... geniaal....

ZI09

Bewuste gebruiker
:mrgreen:

Ik hoorde pas een Life of Agony nummer in het café en ik hoorde een zangers zingen, ècht een vrouwenstem.
Grote verwarring, aangezien ik het nummer op CD heb, en gewoon wist dat dat dus ècht níet kon.
Wel leuk.

kotssmurf

Belezen gebruiker
Het enige dat ik echt heb is als ik voor dat ik de trein opstap na mn werk in mn eentje een dikke joint snel naar binnen werk, dat ik denk dat iedereen me aan het aangapen is :rolleyes:
Of zieke gedachten dat mensen erop uit zijn om me te bestelen ofzo :)
Meestal duurt dat ook maar tt de stonedste 20 minuten voorbij zijn..;

ik werd heel erg bang van een man op een scooter (een vriendin kende hem) we stonden met hem te praten en het leek alsof die steeds dichterbij kwam en die blik in zijn ogen en de manier waarop die praatte ik vond het echt eng en zei gewoon dat ik graag weg wou omdat ik het eng vond.. Gelukkig zijn we toen gegaan

Purple haze

Bewuste gebruiker
Deranged zei:
En dan krijg je allemaal van die inzichten. En je wordt ineens bang van dingen die een halfuur geleden nog normaal leken.

Ja heb ik ook wel eens gehad, maar ik relativeer dat meestal wel weg. Ik hou er niet van als er bijvoorbeeld opeens politie voorbij komt rijden :rolleyes: Of ik krijg van die inzichten die helemaal nergens op slaan :mrgreen: :stoned:

Deranged

Badass junkie
Oja, dit was toen ik bij mijn ouders in de garage woonde en ff naarbuiten wa gegaan en toen ik terugkwam had ik hem goed hangen. Net zoals dat deze dagen ook af en toe weereens wil lukken. Die avond heb ik ook nog een hele CD van Camel geluisterd, volgens mij The Snow Goose. Die had ik die middag gekocht samen met Mirage waarna ik de rest van de middag in het Paradijs heb gezeten. Toen ging dat wijf achter de bar nog trippen omdat ik mijn telefoon binnen wilde opnemen. In die tijd had ook de speed nog maar net zijn intrede gedaan en volgens mij was dit zelfs nog in de periode waar we elke zondag ermee stopte(deze keer echt) En ik werkte bij dat kutbedrijf met die kutcontainers wat 3 kwartier fietsen was elke ochtend om 6:15. Die dag was ik op een of andere manier vrij.

Het topic roept dit bij mij op, was geen bijzondere dag opzich maar toch memorabel en daardoor nu toch bijzonder. Sowieso was het een bijzondere en memorabele tijd ook. Een tijd van verandering en vernieuwing en ook wel verbetering. Nu ik erop terugkijk toch wel een mooie tijd. De kleine dingetjes in het leven. Ik denk dat ik over 2 jaar op deze huidige tijd ook zo zal terug kijken. En dan herinner ik me dagan zoals die ene waar ik in dat parkje zat en ik confronteerd werd met dat getrouwde stel wat voor mij zeer inspirerend was en zelfs leidde tot een vernieuwde visie op het hele gebeuren.

De kleine dingen in het leven. Die middagen dat ik nog ff zonder werk zat en weer begon met blowen en hele middagen maar een beetje door de stad liep waren sowieso prachtig. Sinds ik Breda verliet en het ineens niet meer normaal en vanzelfsprekend was heb ik echt iets met deze stad. Het is echt een deel van mij . Toen ik hier niet meer woonde en hier een keer naartoe ging kreeg ik er ineens een bepaald gevoel bij dat ik nooit eerder had gehad. Inmiddels woon ik hier alweer bijna 2 maanden en dat gevoel heb ik nog steeds. Iedereen hier vind het maar overdreven enzo maar ik vind het mooi en kan het iedereen aanraden.

Bovenaan