Kloppend geweld !

KNIFTIGEKARELTJE

Bewuste gebruiker
Als ik pilletjes of speed heb gebruikt , word men lul erg klein dit vind ik erg klote en denk van hier kan ik toch niks mee, maar als ik dan ff ga douchen en men lichaam word warm of flink opgegeild word dan word het een brok kloppend geweld die uren kan blijven doorgaan , soms tot ergernis toe, ik bedoel je wil zelf toch ook klaarkomen.
Wie kan mij hiermee helpen ?!
Ik wil graag serieus antwoord !

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Lieve Kareltje. Neem in t vervolg alleen koude douches en omring je met dikke, behaarde mannen zodat er geen enkele seksuele stimulans aanwezig is.

Liefs!

KNIFTIGEKARELTJE

Bewuste gebruiker
Ah dit klinkt erg goed maar ik denk dat dikke behaarde mannen mij in mijn trip niet stimuleren en ik vooral angstig word omdat ik in mijn verleden aangerand ben geworden door een sinterklaas !!

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Altijd weer die sinterklaas he! Misschien kun je in t vervolg het beste drugs nemen samen met het meisje van de natte kut door pep. Zij heeft vast voldoende uithoudingsvermogen om je te helpen met je probleem.

KNIFTIGEKARELTJE

Bewuste gebruiker
Ja misschien wel een goed idee, maarja dan moet dat meisje van de pep mij ook willen he , en aangezien ik geen pep meer doe zal mijn uithoudingsvermogen minder zijn, Maar men cumload een aanzienlijk stuk hoger, hopen maar dat ze van cum houd :tongueout: !

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Vast wel! Wie kan zo'n aanbod nou weigeren. Daarbij is ze heel erg geil van de speed, dus ze kan vast wel wat hulp gebruiken om haar eigen probleem op te lossen. En zo helpen jullie elkaar weer om de wereld een fijner plekje te maken.

Drientje

DF-koning
Holy crap, wat een fail topic!

TS, gefeliciteerd! Je bent ingewijd in de wereld van seks en drugs. Welkom!

Zoek een meiske die ook haar neusje graag poedert en ga samen op de ontdekkingsreis die velen u zijn voor gegaan.

Als je alleen bent is een opblaasbaar meiske met een paar ademteugen en flink wat glijmiddel even bereid als een opgewonden dame van vlees en bloed.

Judas

Wijs gebruiker
KNIFTIGEKARELTJE zei:
je wil zelf toch ook klaarkomen.
Wie kan mij hiermee helpen ?!
Ik wil graag serieus antwoord !

De meeste mannen schijnen tijdelijk impotent te worden van speed & pilletjes. De medische literatuur onderschrijft dit oordeel. Yeti kan daar zelf niet uit ervaring over meepraten omdat hij dat soort middelen niet consumeert en omdat hij geen man maar een BEEST is. :grin:

On topic: als je lekker wilt bonken en klaarkomen, Kniftigekareltje, dan zal je een drastische keuze moeten maken. Spoel de speed en pillen die je nog hebt door de WC en koop ze nooit meer!
De beste methode om je libido weer op pijl te krijgen en met je jongeheer het plafond te witten is om meerdere dagen per week eens flink te gaan sporten. Zware lichamelijke oefening bevordert een goede doorbloeding van het lichaam en zoals je wellicht bij biologie geleerd hebt is je lul een vel vol bloedvaten die bij seksuele opwinding volgepompt worden met bloed. En dan wordt die paling van je hard en lekker gevoelig. En die gevoeligheid wordt al snel hypersensitiviteit en dan hoeft je eikel nog maar iets te raken en je loost de hele lading kuit.

Een middel als speed is bloedvaatvernauwend en doet daardoor de normale gezonde sexuele reacties totaal teniet. Je KAN door de vaatvernauwing geen (volwaardige) erectie meer krijgen. Bij onvoldoende bloedtoevoer neemt ook de gevoeligheid van je huid dramatisch af, op een orgasme kan je dan wachten tot je een ons weegt :(
We hebben het nu over tydelijke impotentie maar langdurig structureel gebruik van dergelijke drugs leiden tot chronische vaatvernauwing en onherstelbare inwendige schade aan het geschlachtsdeel. Dan gaan je zwellichamen naar de klote en hangen je ballen er de rest van je leven nutteloos bij.

Ga dus regelmatig sporten voor de ontwikkeling van een goede doorbloeding en besteedt daarbij veel aandacht aan goede voeding. Want dat is ook heilzaam. Een echte aanrader is het eten van vette vissoorten: haring, makreel en paling bijvoorbeeld. Naast het leveren van waardevolle eiwitten die je spieren en sperma goed doen beschermt de omega-3olie in die visssoorten je bloedvaten tegen beschadigingen en dichtslibben. En je hart & bloedvaten worden er sterker van zodat je het lekker warm krijgt en er veel bloed naar je lul gepompt wordt op de cruciale momenten. als je geen zin hebt om elke dag bij de viskar te hangen, dan kan je omega3 ook in pilvorm slikken (kruidvat). Slik je toch nog pillen :tearsofjoy:

Betekent dit nu dat je alle drugs moet afzweren om weer goed te kunnen neuken? Nee. Zo nu en dan een glaasje rode wijn zal je libido nog meer ten goede komen. De rode pigmenten uit de druiven zijn namelijk ook heel erg goed voor je bloedvaten en een matige portie alcohol is een van de weinige genotsmiddelen die de naam afrodisiac verdient. 1 a 2 a 3 glazen rode wijn voor en tydens het liefdesspel stimuleert de sexuele opwinding. Maak het echter niet te bont, want van teveel drank gaan je aders zodanig verwijden dat je ook een slappe krygt.

Een blowtje kan ook goed uitpakken, maar dan wel een mellow-light exemplaar.

Tsja, ik denk dat dit de beste oplossing voor jou is kerel :mrgreen:
Even een tijdje de tanden op elkaar, maar na een paar weken zwemmen, fietsen, hardlopen en haringhappen zal je het resultaat gaan merken en kan je hem weer lekker van jetje geven :wink:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Mijn lief en ik houden er van, om zo eens in de zoveel tijd, samen lekker een weekendje aan de pep te gaan. Het grootste gedeelte van zo'n weekend besteden wij dan eigenlijk altijd aan seks. Je wordt er inderdaad ontzettend geil van en voor ons is seks in combinatie met pep dus favoriet! Van erectieproblemen heeft mijn lief totaal geen last en klaarkomen lukt ook altijd en meerdere keren achter elkaar. Hij krijgt in eerste instantie natuurlijk wel het bekende speedlulletje, maar zodra wij ons dan op onze "seksmarathon" storten en er voldoende seksuele prikkels aanwezig zijn, is dat kleine piemel probleem helemaal verdwenen en kan hij dus gewoon de hele tijd nonstop doorgaan! In een paar gevallen is het bij mijn vriend wel eens voorgekomen dat zijn piemelotje toch klein en slap bleef, maar dit was wel pas aan het einde van ons weekend en wij dus eigenlijk al behoorlijk doorgesnoven en uitgeput waren...

Dus mannen: zorg gewoon dat je geslacht aandacht krijgt en gestimuleerd wordt - dit kan je partner zijn of gewoon je eigen handwerk als je zonder vaste relatie zit - en alles zal hoogstwaarschijnlijk toch wel goed komen hoor!

Judas

Wijs gebruiker
Zucht, mijn stichtende werk in 1 klap teniet gedaan :(

Geloof niet dat het met dat handwerk van Kniftigekareltje goed komt, anders was hij dit topic waarschijnlijk niet gestart. Met een minnares van jou kaliber redt hij het zonder twijfel een poosje Maria :P Lijkt me trouwens voor een vrouw een flipperige start als er zo'n regenwurm uit een boxershort floept waar je als een bezetene mee aan de slag moet gaan alvorens het een hete rookworst wordt.Respect voor de geduldigen onder jullie diersoort :tearsofjoy:

Voel echter intuitief aan dat Kareltje met haring, rode wijn en een stevige portie romantiek beter af is :grin:
Champagne met een snifje yayo als overgangsfase naar het spartaanse (seks)leven zal hem ook geen kwaad doen.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
De meeste vrouwen hebben liever kloppend geweld, dan slap gelul.

een leuk meisje uit de bar
Zullen we het gesprekje maar overslaan, en meteen naar bed gaan ik ben zo geil en nat...

tja was maar eenmalig, niets aan overgehouden, want durex.

Ik heb haar thuis gebracht en ben weer naar de kroeg gegaan, waarna ik meteen een halve liter bier kreeg aangeboden van de barman...

Judas

Wijs gebruiker
loadrunner zei:
De meeste vrouwen hebben liever kloppend geweld, dan slap gelul.

een leuk meisje uit de bar
Zullen we het gesprekje maar overslaan, en meteen naar bed gaan ik ben zo geil en nat...

tja was maar eenmalig, niets aan overgehouden, want durex.

Ik heb haar thuis gebracht en ben weer naar de kroeg gegaan, waarna ik meteen een halve liter bier kreeg aangeboden van de barman...

Dat was dus een supersnel vluggertje :rolleyes:
Denk dat Kareltje nou ook niet op PATS-BOEM-SPUITEN MAAR/IN 2 MINUTEN KOM IK KLAAR zit te wachten :tearsofjoy:

Bovenaan