kleur ghb

snellah

Experimenterende gebruiker
Beste forum leden hoop dat jullie mij vlug raad zullen geven ik heb net mijn eerste ghb test gedaan (gemaakt) voor eigengebruik natuurlijk..... maar hij is toch wel duidelijk gelig gekleurd nu wou ik weten is dit slecht of hoe dat zou komen .
heb er nog niets van geproefd omdat ik natuurlijk ook niets aan de hand wil krijgen mede omdat op internetsites staat dat het slecht is als er een kleur in de ghb zit...

voor de rest is hij helder dus niet troebel zweven geen stukjes in en is ook wel redelijk stroperig de luchtbelletjes bij het schudden gaan zeer traag....

de geur is nogal aan de straffe kant maar herken er duidelijk het ghb geurtje er in wat ik ken als ik ghb kocht .......
tnx ... snellah

Flugeltje

Wijs gebruiker
Je hebt hem te warm laten worden

Doe een lekje op je tong, brand het niet zit je al een stap in de goede richting

snellah

Experimenterende gebruiker
awel flugeltje ik heb inderdaad bijverwarmt maar zeker niet hoger dan 80 graden omde reactie op gang telaten komen en voorde rest plaat uitgezet maar pot er wel laten opstaan.....

Maar de kleur maakr dus nix uit als hij gelig is (goud kleurtje :wink: ) .... branden doet hij niet......

grtzzz snellah :sunglasses:

Bovenaan