Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik wil binnenkort eens keta proberen maar heb veel last van hartkloppingen. Heeft keta invloed op je hartslag en bloeddruk? Of kan ik zonder problemen een lijntje nemen? :P
Ketamine is gelukkig een drug waarbij je geen last krijg van je hart.
Bij cocaine, xtc en speed gaat het altijd als een gek tekeer.
Bij Ketamine, GHB en alcohol niet.
Dat zou je toch echt aan een dokter moeten vragen. De huisarts bijvoorbeeld. Je kunt hier op DF al je medische vragen ook wel kwijt, maar neem het zeker voor het onzekere en ga gewoon eens langs de huisarts.
Ketamine is gelukkig een drug waarbij je geen last krijg van je hart.
Bij cocaine, xtc en speed gaat het altijd als een gek tekeer.
Bij Ketamine, GHB en alcohol niet.
bij ghb wel hoor als je tijd ghb gebruikt daarna als je wa wilt stoppe begingt de shit overslaan enz kloppingen krijgen heb ik toch oda je tijd je hart traag laat slagen en dan ineens weer hard dus moet je toch mee op passe
Heb je met je hartkloppingen al eens bij de huisarts langs geweest? Als je een beetje een relaxe huisarts hebt kun je 'm ook gewoon vragen stellen over of bepaalde drugs wel of niet kunnen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.