Ik gebruik zelf ghb, pep, sos en wiet... af en toe eens wat anders paddo's of lsd is ook wel leuk! Wat je zegt is waar maar elke keer kan je ook andere effecten hebben van drugs! Bv heb ik veel dat ik na gebruik agrsief sta en neem ik dan een lijntje dan ben ik super gevoelig en ben ik iemand die mijn vriendin super veel aandacht geef... Maar Bv in een discotheek en ik heb een lijn op dan ben ik daar de flachkop die zijn amuseert je kop naar boven en alles maar geven op die muziek de muziek neemt je meee in de sfeer ook wat voor liedje dat ze dan draaien... Maar heb ook al veel rare dingen mee gemaakt maar als je bv 2 weken lang 24/24 aan pep zit en dan stopt dan heb je letterlijk een week nodig om terug normaal te zijn heb zo echt die week liggen slapen en enkel mijn wekker gezet om dan eens effe te gaan eten en word enkel wakker als ik naar de wc moest... Maar zo heb ik over alles wel mijn ervaringen want ben vanaf mijn 13 al beginnen dingen proberen en vanaf mijn 16 ben ik speed beginnen gebruiken van wege dat je dit minst hard ziet aan de persoon. Coke zie je gewoon niet behalve aan de ogen maar je hebt er ook geen afkick normaal gezien... Maar is te duur voor mij ze ne!