klaar voor LSD?

peace frog

Experimenterende gebruiker
Na een paar champ-tripjes, op vrij hoge doseringen, weet ik dat ik champs wel aankan, dus ik zoek naar een zelfde ervaring doe tog heel anders is (LSD)..

Mentaal kanik champs wel aan, alleen benik soms totaal versufd/braindead en de visuals maken hier graag misbruik van..

Maar me lichaam kan de champs aventoe niet aan, gaat dit ook gelden voor LSD?

hopelijk ga ik onder LSD geen halfuur in de zetel totaal braindead ( het juiste woord voor de situatie kan ik niet vinden)

En hopelijk worden de visuals wat realistisher/meer in leefbaar :)

-

tripsetter nodig als je met 3 man lichte dosis neemt op een zeer betrouwbare locatie (oost west, thuis best), ook voor hun 2, en als je al menig ervaring hebt in bewustzijnsveruiming?

-

op mijn gevoel ben ik er klaar voor maar dit idee kan me gruwelijk rapen, hoor ik en lees ik :)

minamo

Bewuste gebruiker
ten eerste heb je zelfvertrouwen nodig, en moet je goed in je vel zitten:) ten tweede, een goede locatie en vriendelijke omgeving

dan denk ik dat het wel goed zit

Adrenochroom

Wijs gebruiker
oohh ik dacht die chmpagnelegals ofzo, van die mephedrone dingen :tearsofjoy:

Wat zijn hoge doseringen? Als je ervaren bent met boven de portie dan kan ik je sowieso wel vertellen dat lsd geen probleem moet zijn, en ik zelf ervaar de bodyload wel prettiger van lsd maar dat is voor iedereen anders, gewoon 50mics nemen en na een paar uur nog eens 50 als het goed voelt, no problemo lijkt me!

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Als je al wat ervaring hebt met paddo's en iets anders wilt maar wel heftig is LSD een van de alternatieven.
Begin gewoon met een lage dosis (50-75ug?) en kijk hoe het je bevalt.
Persoonlijk vind ik paddo's een zwaardere mindfuck geven.
Lekker thuis met mensen die je vertrouwd zal niet snel mis gaan denk ik :)

magicwasso

Belezen gebruiker
haha, yeah ik had hier in nederland niemand champs hore zeggen, maar ik gebruikt het wel (in mexico en latijns america zeggen ze ook champs tegen paddo's). Maar ja ik denk wel dat je klaar voor bent, LSD is lief tegen jou als jij ook tegen hem lief bent :)

azgaza

Badass junkie
LSD is een stuk stimulerender dan paddo's en heeft op mij althans een wat prettiger lichamelijk effect, vooral milder lichamelijk. Dus ik denk dat dat wel goed zit. Visueel.. is het scherper, helderder etc. Je bent wat minder ver van de wereld, maar denkt juist weer veel sneller.
Je kan altijd met een lage dosis, bv rond de 50 ug beginnen en kijken hoe het bevalt en bevalt het dan kan je de dosis langzaam wat opschroeven.

Welhallodaar

Bewuste gebruiker
minamo zei:
ten eerste heb je zelfvertrouwen nodig, en moet je goed in je vel zitten:) ten tweede, een goede locatie en vriendelijke omgeving

dan denk ik dat het wel goed zit

Is het niet normaal dat je zenuwachtig word?

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
ja je kan best beginnen met 50µg, en dan gwn bijpakken als je zelf wilt.
maar ik had al best gng met 50µg.

offtoppic: had overlaatst een halve genomen maar had niks visueel en bijna enig teken van mindfuck.
misschien teken dat ik de dosis moet levelen ?

MGV.

azgaza

Badass junkie
lucifer in the sky zei:
offtoppic: had overlaatst een halve genomen maar had niks visueel en bijna enig teken van mindfuck.
misschien teken dat ik de dosis moet levelen ?

MGV.

Als een halve weinig deed is je zegel mogelijk slap. Als je een beetje ervaring hebt kan je van die zegels beter een hele nemen om te kijken of het adn wel werkt.

peace frog

minamo zei:
ten eerste heb je zelfvertrouwen nodig,

Ben niet zenuwachtig,
maar bij LSD, zijn de bad trips confronterend (verleden, etc..., of gewoon toevallig (heb gelezen over iemand met een wonde in zijn duim -> bad trip)

minamo zei:
en moet je goed in je vel zitten:)
Alledaagse probleempjes, geen problemen met me verleden
minamo zei:
ten tweede, een goede locatie en vriendelijke omgeving
Met me 3 beste vrienden, thuis met 50 meter van me een bos en geen drukke toestanden

magicwasso zei:
haha, yeah ik had hier in nederland niemand champs hore zeggen,:)

Belgish, is nogal plat :P , is wel cool om te zeggen :grin:
zal wat meer op me woorden passen (drugsforum.nl)

weet niet meer wie zei:
Als je ervaren bent met boven de portie dan kan ik je sowieso wel vertellen dat lsd geen probleem moet zijn

eet zowiezo de hele dosis op, heb is een dosis mexicaantjes met philosiphers gegeten (creatief omgaan met boefkick)
(boefkick = na het smoren je vet vreten)

extra vraagje

heeft leeftijd invloed op lsd trips?
hoe zit het dan met 16 jaar?

Henkfloyd

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik vind wel dat leeftijd inderdaad invloed heeft. Naar mijn mening moet je pas beginnen met trippen als je uitgegroeid bent. Op 16-jarige leeftijd ben je nog vol in ontwikkeling en kan je beter nog een paar jaartjes wachten. Het gaat ook vooral om geestelijke volwassenheid en sommige mensen bereiken dat eerder dan andere mensen.

Maar iedereen moet natuurlijk voor zichzelf kiezen, maar mijn advies is wacht tot je een jaar of 20 bent, zodat je wereldbeeld wat meer compleet is en je dingen beter kan relativeren.

Special_K

Ben het eens met Henkfloyd.
Ik ben zelf 20 en heb laatst acid gebruikt, en het is zeer heftig. Ik ben niet bad gegaan ofzo, maar dan nog. Een trip is mentaal echt niet te onderschatten: op bepaalde momenten was ik echt volledig gek aan het worden, en daarom vind ik 16 zeker wat te jong. Ik ben 20 en heb nu (sinds 2 weken) nog altijd niet goed uitgemaakt wat het voor me deed en hoe ik me er over voel. 't Is echt niet zo simpel. Daarom raad ik ook aan even te wachten. Je zit nog in volle ontwikkeling (al denk je misschien zelf van niet).

azgaza

Badass junkie
Ik heb zelf voor het eerst LSD gedaan op zijn 17e en ik ben nog nooit bad gegaan en heb er nog nooit andere problemen mee gehad. Wel is het meer uitzondering dan regel, want als je nog vol op mentaal in ontwikkeling bent kan je veranderlijk zijn, en daardoor jezelf niet zo goed kennen als dat je jezelf denkt te kennen en LSD kan dan extra confronterend zijn.

Het is opzich mogelijk, maar dan raad ik echt aan met een héle lage dosis te beginnen, dus echt niet meer dan 50 ug, om te kijken of je er tegen kan. Als het oncomfortabel is: wacht dan nog ongeveer 2 jaar.

peace frog

Maarjah het is gewoon dat ik shrooms mentaal wel aankan, en de chaos in me hoofd enz al heb meegemaakt en kan der dus al beetje mee omgaan,
maar daar gaat het niet om bij lsd?

azgaza zei:
Het is opzich mogelijk, maar dan raad ik echt aan met een héle lage dosis te beginnen, dus echt niet meer dan 50 ug, om te kijken of je er tegen kan. Als het oncomfortabel is: wacht dan nog ongeveer 2 jaar.

Had al 50µg in me gedachten :)

Henkfloyd zei:
Ik vind wel dat leeftijd inderdaad invloed heeft. Naar mijn mening moet je pas beginnen met trippen als je uitgegroeid bent. Op 16-jarige leeftijd ben je nog vol in ontwikkeling en kan je beter nog een paar jaartjes wachten. Het gaat ook vooral om geestelijke volwassenheid en sommige mensen bereiken dat eerder dan andere mensen.

Wil bewustzijnsveruiming al meegemaakt voor ik volgroeid ben, gaat me kijk op het leven positief veranderen, gaat me meer ervaring geven met bewustzijnsverruiming( alls wat erbij komt), en alsik bad ga, en als nu mijn angsten leer confronteren, is dit ook positief denkik (oftewel gaat er iets mis in me hoofd maar aangezien ik niet meer als 50µg neem en al ervaring heb, lijkt deze kans kleiner)

Ga wel proberen leren mediteren (yoga)
Lijkt me een van de weinige mentale hulpmiddelen tijdens trippen
kunnen mediteren handig of niet?

henkie84

Bewuste gebruiker
Mediteren tijdens trips? Heb het één keer uitgebreid gedaan op de paddo's. Het ging even héél lekker, opperste rust in m'n hoofd, gevoel van gewichtloosheid, totdat ik afgeleid werd door closed eye visuals en de gedachtenstroom weer openbarstte.

Jeller

Badass junkie
als je hoge dosissen paddo's aankan dan moet je LSD zeker aankunnen..
het enigste wat ik aan LSD lastiger vind dan bij paddo's is dat je je impulsiviteit nogal op hol slaat :tongueout:

henkie84

Bewuste gebruiker
Haha herkenbaar. Mijn eerste (en enige) LSD trip tot nu toe hebben we het huis van een vriend vol gehangen met uitgeprinte a4=tjes met wazige spreuken. Het moest gewoon ineens :).

Jeller

Badass junkie
idd op het moment lijkt het allemaal normaal en schijn je helder te denken zijn en de volgende dag heb je er dan toch je bedenkingen over :grin:

wel leuk natuurlijk

azgaza

Badass junkie
Ik denk eigenlijk ook dat als je je aan een lage dosis houdt, ruime paddo ervaring hebt en het onder andere wil doen om voor de toekomst alvast te leren dat het best mogelijk is, ik denk dat je met een dergelijke instelling waarschijnlijk ook wel tot goede dingen zal komen uit je trips, want veel mensen zijn er eigenlijk wel over eens dat paddo's zwaarder zijn. Voor paddo's zou ik toruwens eigenlijk nog een gemiddeld hogere leeftijd aanraden dan voor LSD denk ik.

Bovenaan