Kijktips op LSD

Psaveler

Experimenterende gebruiker
Hallo allemaal,

Morgenavond staat er weer een avondje LSD op de planning. Lekker thuis chillen in mn uppie.
Nu heb ik al eventjes zitten zoeken en her en der wat gezien, maar er is geloof ik geen topic aan gewijd.
Kijktips op LSD en dan specifiek op Netflix.
Ik denk dan zelf vooral aan dingen als Avatar (staat niet op netflix) of Aquaman, geweldig voor de visuals.
Maar iets wat meer op de mindfuck gericht is is uiteraard ook goed.
Ik zou zeggen laat je fantasie de vrije loop😁

Psaveler

Als ik LSD op heb vind ik beeldschermen meestal totaal oninteressant.
Bij mij verschilt dat nogal. Als ik mega aan het pieken ben luister ik het liefst gewoon lekker muziek. Als het wat begint af te zwakken en alles is nog wel moooooi, vind ik het wel lekker om een vage film of visueel prikkelende film te kijken.

Neo-Shulginist

Badass junkie
De witte muur naast het televisiescherm vind ik doorgaans een stuk interessanter.
Maar de hele tijd binnen trippen vind ik ook maar niks.
Smaken verschillen uiteraard.

Blaatschaap

Bewuste gebruiker
Planet earth 1/2, blue planet 1/2. De beelden zijn nuchter al erg vet en mooi om te zien, onder invloed van lsd nog vetter ^^ en David Attenborough vind ik persoonlijk een hele fijne narator :)

Our Planet (netflix) is ook erg vet (sommige scenes zijn zo bizar scherp gefilmd dat je zou zweren dat het cgi is), ook met sir David. Alleen heeft deze docuserie ook elke aflevering een stukje confronterende 'wij slopen de hele planeet' beelden. Wat misschien wat minder lekker valt als je eraf ligt van de lsd :tongueout:

Daarnaast ook leuk: Timescapes, verzameling van timelapses, best cool.

Psaveler

Planet earth 1/2, blue planet 1/2. De beelden zijn nuchter al erg vet en mooi om te zien, onder invloed van lsd nog vetter ^^ en David Attenborough vind ik persoonlijk een hele fijne narator :)

Our Planet (netflix) is ook erg vet (sommige scenes zijn zo bizar scherp gefilmd dat je zou zweren dat het cgi is), ook met sir David. Alleen heeft deze docuserie ook elke aflevering een stukje confronterende 'wij slopen de hele planeet' beelden. Wat misschien wat minder lekker valt als je eraf ligt van de lsd :tongueout:

Oooh ja geweldige tips thanks. Heb our planet gezien inderdaad, maar "gelukkig" ben ik zeer doordrongen van die ellende, dus ik ben gewend om daarmee geconfronteerd te worden als ik eraf lig, maar inderdaad wellicht geen aanrader om het nog eens bevestigd te zien weer. Vond die nuchter al erg pittig:wink:

Psaveler

De witte muur naast het televisiescherm vind ik doorgaans een stuk interessanter.
Maar de hele tijd binnen trippen vind ik ook maar niks.
Smaken verschillen uiteraard.
Ik ga er ook nog weleens op uit met LSD op. Van de zomer het zeer wijze besluit genomen om door de voordeur te vertrekken. Links, kak buren buiten dan maar naar rechts. Kak andere buren buiten, storing, paniek, normaal doen:tearsofjoy: Was niks aan de hand en uiteraard niet in mijn piek, maar dan krijg je toch ineens ff kortsluiting:grin: Volledig in de natuur vind ik dan toch wel spannend nog.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik ga er ook nog weleens op uit met LSD op. Van de zomer het zeer wijze besluit genomen om door de voordeur te vertrekken. Links, kak buren buiten dan maar naar rechts. Kak andere buren buiten, storing, paniek, normaal doen:tearsofjoy: Was niks aan de hand en uiteraard niet in mijn piek, maar dan krijg je toch ineens ff kortsluiting:grin: Volledig in de natuur vind ik dan toch wel spannend nog.
In de natuur lijkt me een stuk kalmerender dan de buurt waarin je woont.

Dr. Paddo!

Belezen gebruiker

Overigens ook met een 2c-btje of keta prima te doen. En anders wel Night on Earth!

Bovenaan