ketavraagje

ket

Newbie
he daar ik heb mijn hand weten leggem op 2 potjes ketanest 10 ml 25 multidose ik vraag me af wat ik er het beste mee kan doen heb het in het pannetje geprobeerd maar blijft nix van over en kom zeker niet in een khole wie kan me helpen
krijg alleen maar heel fijn poeder maar geen kristallen die ben ik wel gewend maar die kocht ik kant en klaar en die moest ik eerst pletten wie helpt?

kan je ketanest ook zo opsnuiven met een neussprayflesje zonder iets toe te voegen

ket

Newbie
dus gewoon het flesje leeggieten op een schoteltje en in de magnetron zetten.. hoe lang duurt dat dan voor t helemaal gekristaliseerd is?

Ellesdee

Badass junkie
ik zou als ik jou was van die vloeibare ket puntjes kopen.
Aan je zinnen is te zien dat ze erg duur waren.

Atropa

Bewuste gebruiker
Wat je moet doen met Ketanest?
:openmouth:

Fucking in de spier zette GVD! Nu loop je een fantastische mogelijkheid (waar ik zelf al een tijd naar zoek) te verkwanselen naar die snuif hype wat geen zoden aan de dijk zet.

Snuiven is gewoon te zwak ten opzichte van de krachtige psychedelische ervaring van een shot.

ket

Newbie
hoeveel doe je dan in zon shot? en wat ken ik dan verwachtenen waar moet ik niet van staan te kijken snappie

4 fmp

Belezen gebruiker
Atropa, stel iemand heefd keta poeder dat getest is op 87%.
Zou dit alsnog geïnjecteerd kunnen worden door het op te lossen in een vloeistof?
En zo ja wat voor vloeistof? Is een injectienaald van 20g goed?

Lots of thanx.

Stoneboot

Bewuste gebruiker
Dude, injecteren is wel erg hardcore. Je hoeft jezelf toch geen pijn te doen om een goede ervaring te hebben..

L

Lid 6909

Gast
injecteren klinkt misschien heel erg hardcore, maar eigenlijk gebeurt er hetzelfde als met het op een andere manier innemen van je drugs.

Atropa

Bewuste gebruiker
gNuxx zei:
injecteren klinkt misschien heel erg hardcore, maar eigenlijk gebeurt er hetzelfde als met het op een andere manier innemen van je drugs.

Lees eens literatuur van D.M.Turner of John Lilly.

Wartaal

Belezen gebruiker
Stap1: Pak een koffieschoteltje of iets dergelijks.
Stap2: Gooi de vloeibare ket erin.
Stap3: Zet het op de vensterbank.
Stap4: Wacht 24 - 48 uur = Mooie kristallen/poeder ket in de puurste vorm.

Bovenaan