Ketamine

MarSNEL

Experimenterende gebruiker
Ik ben een vervente speedfreak, maar ik hoor goeie verhalen over ketamine. Wat moet ik er me bij voorstellen wat er met je gebeurt als je het gebruikt? Is het heel anders als speed? Hoe lang duurt het effect?

MarSNEL

Bedankt voor de moeite, ik zal er een blik op werpen, ben toch nog wel ff wakker :wink: ...

MarSNEL

Ben jij te dom om normaal te doen? Met vragen over drugs kun je toch op het drugsforum terecht, of niet dan?

greenpower

Bewuste gebruiker
Nee dat is verboden. Op dit forum mag niks gezegd worden over: de verkoop, werking, duur, prijs, plaats etc van drugs.

Sorry jongen maar je zal ergens anders moeten zoeken.

Oom Klaas

Badass junkie
Dit zijn van die vragen die je met 8 letters en 1 druk op de knop kan beantwoorden,
als je daarvoor het initiatief neemt uiteraard.

Tuurlijk kan je hier terecht met vragen,
maar heb je nog nooit gehoord van google, erowid ect. ?

Tadaaaaa, het resultaat van 3 seconden zoeken :rolleyes:

en het topic hierboven "wat is ketamine eigenlijk" is een zelfde topic, als je de moeite zou nemen om te lezen voordat je gaat posten.

Aap

Wat doe je nou raar? Dit ís toch een drugsforum? ( de naam doet anders wel zo vermoeden ) Hij vraagt om ervaringen met keta? Als je geen zin hebt om daarin te reageren, reageer gewoon niet. Je had hem ook wat info kunnen geven in plaats van al die loze reacties.

OT:

Keta is toch wel heel anders van speed. Speed is oppeppend, keta niet echt. Actief word je er niet van, eerder sloom. Alles hangt af van de dosissen natuurlijk, maar keta vind ik ook niet echt een partydrug. Je wordt er gewoon ontzettend wazig van. Al je zintuigen beginnen af te nemen, je ziet minder, je kan geluiden moeilijker onderscheiden enz. Je gevoel voor evenwicht is weg. Niet zoals bij alcohol dat je evenwicht even wegschommelt, maar bij keta is het gewoon helemaal weg.
Voordeel is wel dat het niet zo heel erg lang duurt. Na anderhalf uur is je piek al voorbij en na dan nog ongeveer 1 a 1,5 uur ben je al redelijk nuchter. Opnieuw keta pakken levert wel al meteen weer een piek op, wat ook een voordeel is. Want in tegenstelling tot bijvoorbeeld MDMA wat meestal maar 1x piekt, begin je met een nieuwe dosis keta gewoon weer 'opnieuw'.
Voor de rest is het een moeilijke drug om uit te leggen.. als het je iets lijkt probeer het dan gewoon een keer, maar begin rustig aan met lage dosissen.

Wat houdt ketamine hcl in?

heb het geprobeerd te vinden, zonder succes??

Kan iemand mij dat vertellen;

| For 1 kg of K e t a m i n e H C L the price is 4000 USD |

Ik weet dat je eigenlijk geen prijzen mag geven, maar aangezien dit een forum is en je mensen zoveel mogelijk informatie moet geven ... hier..

kaboutertje

Ik heb al vanalles gedaan..

en meeste xtc en speed..

Ket eerst vorig jaar voor de 1ste x, was wel leuk spul!

En toevallig afgelopen weekend ook weer ket op!!
Maar ik vond het echt lekker spul!! :grin:
mar ik had best veel andere soorten drugs op dus de preciese werkin geen idee.!! :wink:
Maar deze combi was SUPER!!! :rock:

Bovenaan