ketamine

spacekonijn

Badass junkie
ik heb ketamine :grin:

vanavond ga ik naar een feest , kunnen jullie mee aanraden het eerste veilig rustig thuis te doen of kan het ook wel op een feestje

verder nog tips? :P

Mac...

Badass junkie
Nja, ketamine is niet één van de lichtere drugssoorten. Ik heb het zelf ook voor het eerst ondervonden in een party-omgeving. In principe ging dat best goed, maar LET OP: Je moet puntjes pakken en geen lijnen. Als je een klein sleutelpuntje in ieder neusgat duwt, ben je wel de eerste paar uur zoet.

Iig veel plezier ermee.

Mac... is jaloers :flushed:

Himself

Belezen gebruiker
kun je ketamine tegenwoordig nog ergens kopen? of is dit alleen verkrijgbaar door middel van één dealer :smoke:

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Hm veel succes konijnemans en laat wel ff weten hoe je het vond :) .

Persoonlijk zou ik het niet op een feest gebruiken, vooral niet de 1e keer. Maarrrr ligt natuurlijk ook aan de aard van het feest.

spacekonijn

Badass junkie
feest in een kraakpand moet wel kunnen denk ik.

ik ben benieuwd en als het de moeite waard is maak ik wel ff een tripreportje

Himself

Belezen gebruiker
ik denk dat het meerderheid van dit forum niet graag jaloers worden gemaakt..... dus wil spacekonijn de rust bewaren :P

Bollie

Bewuste gebruiker
omg :grin:
WAT EEN RUIL!!!!

ikke ook wille

Heb daarvan keiveel in putten door gevallen.
IK liep gewoon rond en viel elke keer op de grond...
Toen ik in m'n zetel zat was de hele kamer een put geworden met alleen de zetel waarop ik nog veilig zat.
IK bleef maar in de zetel zitten, tot het me op de moment beu was en me kon overtuigen dat de zwart geworden vloer geen put was.
TOen ik dan toch uit de zetel stapte heb ik ongeveel een half uur gevallen in een bodemloze put, met de kriebelende buik, en de grote angst de bodem te bereiken erbij. Het was echt levensecht, en een fantastische trip. Maar wil deze toch niet meer meemaken :P

Allesinds Keta is Tha bomb !
Enjoy your weekend dude... U will :tongueout:

Mac...

Badass junkie
Translated to Drugsforum.nl language

spacekonijn zei:
Ik heb dus dit weekend de ketamine genomen en moet eerlijk bekennen dat het me best goed was bevallen. Ik ben er zelfs over aan het denken om het mss vaker te gaan gebruiken.

:wink:

Maarre houd je mate hè. Is veel te duur om het veel te lekker te vinden en bovendien moet ik dan ook weer wat vaker jaloers op je zijn en daar pas ik liever voor :wink:

spacekonijn

Badass junkie
ja het is eigenlijk moeilijk te vertellen.

ik had veel gezopen en 5 energie pillen op en daarna nam ik wat keta en heb gewoon in een soort van wakkere droomtoestand met allemaal mensen gepraat kan me absoluut niet herrineren waarover maar blijkbaar kwam ik nog redelijk normaal over en heb een beetje rond gelopen(gestrompeld) en had ontzettend lachkicks en voelde me gewoon super relax :mrgreen:

vanavond weer :rolleyes:

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
spacekonijn zei:
ja het is eigenlijk moeilijk te vertellen.

ik had veel gezopen en 5 energie pillen op en daarna nam ik wat keta en heb gewoon in een soort van wakkere droomtoestand met allemaal mensen gepraat kan me absoluut niet herrineren waarover maar blijkbaar kwam ik nog redelijk normaal over en heb een beetje rond gelopen(gestrompeld) en had ontzettend lachkicks en voelde me gewoon super relax :mrgreen:

vanavond weer :rolleyes:

Hihi oke dan. Kwam je niet in een totaal andere wereld terecht?

spacekonijn

Badass junkie
ja en nee.

had ook nog een lachgasje gehad toen was ik wel echt hard van de wereld.

maar was opzich nog wel redelijk aanwezig alleen alles was gewoon supervet.

vanavond ff op een rustige plek kijken hoe het effect dan is en daarna maar ff tijdje niet denk ik :wink:

cunt

Wijs gebruiker
Mac... zei:
Al het onbekende is eng natuurlijk. Of vond je je eerste pil niet eng?

ik vond het wel en niet eng ..
aan de ene kant wel .. omdat ik niet wist hoe ik er op ging reageren ..
maar ook weer niet omdat ik er veel over gelezen had en er mensen in mijn omgeving waren die ervaring hadden en ik echt vertrouwde

van ketamine weet ik vrij weinig af .. dus drom is dat "enger"

platypus

Belezen gebruiker
keta, de witte motor...

hehe vond het wel leuk maar volgende keer (sorry mensen) toch echt een lijn in plaats van die oeverloze sleutelpuntjes :P
K-Hole, i'm coming after you :wink:

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Spuiten zorgt voor een heel andere ervaring toch? Ik heb gelezen over mensen die het gevoel hadden dat ze stierven.

spacekonijn

Badass junkie
ja spuiten schijnt heel heftig te zijn.
maar als je al dronken bent is het ook heel heftig :wink: en vooral zo van 'what the fuck is happening' maar toen ik t nuchter deed was ik vooral verdoofd en verder niet heel bijzonder

Bovenaan