• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ketamine Trip ( K Hole ??? )

J0rrit

Badass junkie
Woensdagavond wat gaan poolen met vrienden, flink gedronken en nog voordat ik naar huis ging een joint gerookt. Thuis aangekomen had ik echt zin in drugs, en ik had nog Ketamine, mijn ouders sliepen. Dus ik weeg 160 mg af, maar dat leek me toch niet echt genoeg, ik wilde echt heftig gaan. Dus ik gooi nog een puntje erbij. Heb het net gewogen en er bleek +- 210 mg weg te zijn. Heb dus 210 mg in 1 keer gesnoven.

Ik ga op bed liggen met mijn ipod op. Het echte Keta gevoel begint al, en het wordt steeds heviger, toen een moment dat het niet echt heviger leek te worden, ik voelde me wel zeer wazig, de muziek klonk alsof die er altijd al was, alsof die uit de hemel kwam, zoals elke keer tot nu toe bij Keta. Opeens, na 3-4 minuten werd het toch heviger, en flink ( tot nu toe altijd bij Keta gehad, ik voelde t meteen al, maar pas 3-4 min later werd het pas echt heftig ). Ik kreeg het gevoel alsof ik maar bleef vallen en vallen, en hard. Het werd steeds heftiger en heftiger, en ook in me hoofd begon ik veel waziger te worden.

IK had het gevoel alsof ik doodging, maar ik kon er niks aan doen, ik viel en viel en terwijl het gevoel maar heftiger werd leek het echt alsof ik doodging, maar raar genoeg vond ik het niet heel erg, ik had er vrede mee ( denk omdat ik eig wel wist dat je van zon dosis niet kan sterven, maar dat ik gwn wist dat ik tripte, maar toch begon ik ergens te twijfelen of ik wel niet echt doodging, het voelde echt heel echt. ). Door het heftige gevoel kon ik niet bewegen leek het wel, ik had het gevoel alsof ik keihard viel, waardoor ik me benen en armen nauwelijks kon bewegen ( steeds als ik het probeerde kostte het zeer veel moeite, zodat ik al stopte voordat ik daadwerkelijk bewoog.Of ik nu echt paralized was weet ik niet zeker, maar zo voelde het zeker wel. Het enige wat ik wel kon bewegen was mijn hoofd, maar steeds als ik die voorover wilde buigen kosste het zoveel moeite door het vallende gevoel, dat het gewoon niet lukte meer.

Ik begon alle besef te verliezen, waar ik was, tijd, wie ik was zelfs . Ik had het gevoel alsof ik alsmaar door een leegte zweefde, door de ruimte ofzo leek het wel. Opeens krijg ik het gevoel alsof mijn lichaam niet van mij is, het gevoel wordt zo heftig dat als ik een prikkel naar mijn ledematen wil sturen om te bewegen, hij gewoon niet aankomt, en mijn lichaam voelt niet meer van mij. Ik voel mijn lichaam niet meer. Of ik kon bewegen weet ik niet, daarvoor was ik té ver weg, en voelde mijn lichaam niet dus als ik al bewogen had heb ik t niet gevoeld. Ik heb het gevoel alsof ik alleen nog maar mijn geest ben, mijn ziel, dat ronddaalt door de eeuwige diepte, echt te raar gevoel dit. Ik ben alle besef kwijt en laat het over me heenkomen.

Dit moment duurde voor mijn gevoel niet lang, het was een fractie, misschien 5 minuten. Daarna voelde ik dat ik heel erg moest pissen. Toen ik me hier op ging concentreren kwam ik weer iets meer tot besef, ik had het gevoel weer terug dat ik lichaam en geest was, mezelf dus. Ik moest nu echt nodig en ben met vallen en opstaan naar de wc gestrompeld. Toen ik terug kwam ben ik weer in bed gaan liggen, ik tripte nog steeds zeer heftiger, maar ik was uit die zeer vreemde staat van vallen en gelanceerd worden, en wat meer bij kennis. Toen viel ik in slaap.

Heb het gevoel alsof ik echt zeer realistische hallucinaties heb gehad, maar kan me zeer weinig herinneren, ook van hoe ik me precies voelde, hoe me gedachten waren, weet alleen dat ik me besef echt zwaar kwijt was.

Het is niet geschreven om een trip report van de maand te worden, dus lees het ook niet zo. Het is puur en alleen om deze ervaring met jullie te delen. Dus hopelijk geen commemtaar op de schrijfstijl.

Greetz

mmn

Belezen gebruiker
zo dat klinkt als een zware trip
en voel je je nu weer als herboren :P

Fractal

Belezen gebruiker
Interessant, klinkt als een intense dissociatieve ervaring :) Is het de eerste keer dat je het in een dergelijke grote hoeveelheid gebruikt?

Ik denk dat het wel overeenkomt met een k-hole, namelijk de volledige dissociatie van je lichaam, het gevoel dat je enkel nog een "bewustzijnpunt" bent, het gevoel dood te gaan.

Meestal wordt een k-hole ook nog als heel beangstigend ervaren, maar als je weet waaraan je je kan verwachten zal dat wel al minder angstwekkend overkomen veronderstel ik :)

Als je meer wil onthouden kan je misschien een bandrecordertje overwegen ofzo?

Op welke muziek trip je dan? En hoe lang heeft de trip zo ongeveer geduurd?

200 mg in één keer is wel echt veel. Had je geen ongelofelijke "drip" in je keel? Meestal wordt aangeraden van enkele minuten tussen lijntjes te laten om je neus de kans te geven het poeder op te nemen, waardoor er minder in je keel terechtkomt. Geen idee echter hoe effectief dat is.

J0rrit

Badass junkie
Fractal zei:
Interessant, klinkt als een intense dissociatieve ervaring :) Is het de eerste keer dat je het in een dergelijke grote hoeveelheid gebruikt?

Ik denk dat het wel overeenkomt met een k-hole, namelijk de volledige dissociatie van je lichaam, het gevoel dat je enkel nog een "bewustzijnpunt" bent, het gevoel dood te gaan.

Meestal wordt een k-hole ook nog als heel beangstigend ervaren, maar als je weet waaraan je je kan verwachten zal dat wel al minder angstwekkend overkomen veronderstel ik :)

Als je meer wil onthouden kan je misschien een bandrecordertje overwegen ofzo?

Op welke muziek trip je dan? En hoe lang heeft de trip zo ongeveer geduurd?

200 mg in één keer is wel echt veel. Had je geen ongelofelijke "drip" in je keel? Meestal wordt aangeraden van enkele minuten tussen lijntjes te laten om je neus de kans te geven het poeder op te nemen, waardoor er minder in je keel terechtkomt. Geen idee echter hoe effectief dat is.

Dit was mijn 3e keer. De 1e keer had ik 60 mg in 1 keer, de 2e keer ongeveer 4/5 lijntjes van 50 mg verdeeld over 2.5 uur. Dus dit was eigenlijk de 1e keer dat ik zon hoeveelheid had. Het gevoel een bewustzijnspunt te zijn komt me zeer bekend voor, dat omschrijft het goed inderdaad. IK had minimal opstaan, lekker spacend, zeer goed voor de trip. De trip duurde naar mijn gevoel niet lang. Maar toen ik weer wat meer besef had en naar mijn wekker keek, was het toch zeker een uurtje later geloof ik, weet niet precies wanneer ik het genomen had, maar minimaal een uur daarvoor schat ik zo. Ik had de 210 mg verdeeld over 3 lijnen, en deze wel gewoon achter elkaar opgesnoven. Het kwam inderdaad zeer smerig door, maar toen begon ik al te trippen dus merkte er erna niks meer van.

IK heb ook het gevoel gehad zeer realistische en mooie hallucinaties te hebben gehad, weet hier alleen niks meer van, wat ik allemaal zag, alleen dat ik me in de ruimte waande. Volgende dag had ik wel ng lichte hallu's, wat dingetjes bewegen en beetje trillen. Door dit is het wel aannemelijker dat ik ze inderdaad gehad heb.

Fractal

Belezen gebruiker
Ik vraag me af of die "vallende" gewaarwording komt doordat je hersenen het ontbreken van "zwaartekrachtsprikkels" associëren met bijvoorbeeld "van iets springen" of een skydive waarbij je enkele minuten freefall hebt en waarbij je dan ook een korte tijd geen zwaartekracht voelt. Je voelt op dat moment geen druk op je voetzolen, geen trekkracht aan je armen, dingen die je normaal gezien ALTIJD voelt en dus ook niet bewust ervaart.
Maw: iemand die zijn volledige leven opgegroeid is in een zwaartekrachtsvrije omgeving, zou die "vallende" sensatie waarschijnlijk niet gewaar worden, omdat hij continu in een zwaartekrachtsloze omgeving leeft.

Iemand die hier iets over te vertellen heeft? :)

YourePrivateDj

Belezen gebruiker
leuke report :sunglasses: ik heb dit volgende week.Heb dit nog nooit gedaan.

Als je het snuift..prikt het in je neus,branderig gevoel,geurloos?

En hoe lang duurt het ongeveer 1a2uur?Wat zijn de nawerkingen?

Ik heb ook gelezen dat je dit samen met MDMA kan nemen,iemand ervaring daar mee?

oke ik lees het wel :wave:

Fractal

Belezen gebruiker
Zoekfunctie van dit forum en gaan kijken in het ketamine-subforum kan ook wel eens interessant zijn :wink:
In je neus prikken doet het alleszins niet, het ruikt en smaakt wel nogal chemisch.

Fractal

Belezen gebruiker
Zorg gewoon dat je niet al teveel in één keer snuift, en dat je uiteraard beide neusgaten gebruikt... Het schijnt het beste te zijn van lijntjes met enkele minuten tussen op te snuiven, dan kan je neus het beter opnemen.

teebo

Bewuste gebruiker
krachtig, to the point, en passionele beschrijving! :stoned:

lijkt mij zeer interessant, hoe voel je je eigelijk nadat je zo een indukwekkende ervaring hebt meegemaakt.?

azgaza

Badass junkie
Interessant report; ik vind ketamine reports altijd heel interessant, en deze is geen uitzondering.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
YourePrivateDj zei:
Ik heb ook gelezen dat je dit samen met MDMA kan nemen,iemand ervaring daar mee?

Heb het zelf 1 keer in combinatie met mdma genomen, erg lekker moet ik zeggen. Van zichzelf is ketamine soms een beetje eehm doods ofzo, niet heel vrolijk in ieder geval. ALs je er dan mdma bij combineert heb je een veel fijnere space.

verder prikt het niet echt in je neus maar smaakt wel erg ranzig. Water en iets om de smaak mee te verdoezelen zijn geen overbodige luxe imo.
Het duurt totaal iets van anderhalf - twee uur en dan heb je nog een half uur of uurtje een vage naspace, maar niet zo heel erg aanwezig.

J0rrit

Badass junkie
teebo zei:
krachtig, to the point, en passionele beschrijving! :stoned:

lijkt mij zeer interessant, hoe voel je je eigelijk nadat je zo een indukwekkende ervaring hebt meegemaakt.?

Nja, ik ben in 1 keer in slaap gevallen, ik voelde me echt uitgeput en besefte nauwelijks wat ik had meegemaakt, het was echt heel intens. 's morgens voelde ik me nog steeds wazig.

Ik had zon gevoel van WTF 's morgens. :openmouth:

YourePrivateDj

Belezen gebruiker
okej :grin: ga het thuis wel eens alleen nemen dan,tijdens het fifa2008 spelen :)

En ook wel eens samen met mdma ,maar dan met vrienden.

bedankt voor de goede info :grin:

Bovenaan