Ketamine Roken

ZiWe

Newbie
Beste Gebruikers van DF,

Ik heb vandaag geprobeerd om ketamine te roken. Natuurlijk is dit niet aan te raden, maar welke drug wel?
Ik rolde rustig een shagie en gooide er ongeveer 2 grote sleutelpunten bij. (Ik ben op dit moment nog steeds een beetje van het effect aan het "Genieten")
Het is erg apart. Het voelt, wat niet raar is, enorm anders dan snuiven. Het ruikt naar verbrand plastic en het rookt niet geweldig.
Ik kreeg er een nog snellere hartslag van dan snuiven en ik zit helemaal niet in mijn vel.

Niet aan te raden, maar was leuk om een keer geprobeerd te hebben.

Er is niet echt een vraag. Ik dacht alleen als mensen dachten om het te gaan doen kunnen ze op DF ten minste vinden dat iemand het heeft gedaan en wat de effecten zijn.

ZiWe...

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Was het effect heftiger dan snuiven?

Voor de stille meelezers: er is goede reden om aan te verdenken dat er giftige stoffen worden gevormd bij verbranding!

Laatst bewerkt:

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Ik heb het nog nooit gerookt, wel gevaped van de folie af. Dan heb je naar mijn idee iets meer controle over de temperatuur die de ketamine bereikt.

Het kookpunt van ketamine ligt als het goed is tussen de 320 en 405 °C. Een sigarettenkop heeft een temperatuur van 700-900 °C ten tijde van inhaleren. In rust is de temperatuur lager, zo rond de 400 °C. Tijdens het niet inhaleren verdamp je dus al best veel ketamine.

Ik kon zo snel niet vinden wat de temperatuur is waarop ketamine gaat ontbinden. Maar als dit gebeurt komt er in elk geval chloor en stikstofoxiden vrij. Beide stoffen die niet zo vriendelijk zijn voor ons lichaam.

Ketamine roken/vapen is niet echt een heel efficiënte methode naar mijn ervaring. Er zijn andere RC disso's, zoals o-pce, die zich hier beter voor lenen. Ook omdat je simpelweg veel minder hoeft te vapen voor het gewenste effect.

Ik kan me overigens niet vinden in de geur van verbrand plastic bij het vapen van keta. Dat kan veroorzaakt worden door onzuiverheden, maar natuurlijk ook door het ontbinden van de keta door hoge temperatuur. Ik heb van de folie af nog niet zulke geuren meegekregen van ket.

Bovenaan