Ketamine + MDMA

lolzornated

Experimenterende gebruiker
Beste leden,

Vanavond staat de combi ketamine en MDMA (+ aantal jointjes) in de planning. We beginnen buiten met een groepje mensen en naarmate de avond vordert gaan we binnen verder.

Nou vroeg ik me af of er andere mensen ervaring hebben met deze combinatie. Is er een volgorde van innemen die jullie aanraden? En zijn er nog dingen waar ik op moet letten bij deze combinatie?

Mij leek het best om te beginnen met de MDMA en dan vervolgens hier een tijdje van te genieten en dan later op de avond rustig aan de keta beginnen. Iemand nog andere ideeën?

Alvast bedankt!

Mvg,
lolzornated.

W.F.L.

Badass junkie
lolzornated zei:
Nou vroeg ik me af of er andere mensen ervaring hebben met deze combinatie. Is er een volgorde van innemen die jullie aanraden? En zijn er nog dingen waar ik op moet letten bij deze combinatie?

Ik heb enkel ervaring met ketamine na MDMA, en dat is zeker chill. Ik zou het doen in de volgorde die jij opnoemt.

Oom Klaas

Badass junkie
Maar een klein puntje op het hoogtepunt van je pil kan ook erg leuk zijn :grin:
Voor de rest lijkt me je volgorde prima.

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Ik ben zeker benieuwd naar je tripreport. Ik wil zelf ook de zo genoemde "Kittyflip" gaan testen.

Alleen dan met XTC en R-keta denk ik.

:)

KoxBox

Badass junkie
Sublimo zei:
Fishhead0707 zei:
Alleen dan met XTC en R-keta denk ik.

Wat is MDMA dan volgens jou ?

lolzornated

had de avond van het innemen van de MDMA nog geen reactie gehad, dus heb er nog geen keta bij gedaan.

Volgende mdma avond staat over 2 maanden gepland, dan gaat er zeker keta bij en zal ik een trip reportje posten :)

Bedankt voor de reacties!

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Sublimo zei:
Wat is MDMA dan volgens jou ?

Je hebt gelijk, ik bedoel inderdaad pillen ipv. kristallen. Tuurlijk het gaat beide om de zelfde stoffen. Maar pillen kunnen ook andere dingen in zitten.

Gelukkig heb ik nu sterke (128 mg) pillen met alleen mdma + bindmiddelen natuurlijk (geen pep etc.)

De combi blijft interessant.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of de ketamine de MDMA gaat versterken of onderdrukken. Ik heb beide dingen namelijk al gehoord.

Telpeva

Belezen gebruiker
Als je de euforie en energie van MDMA kan meenemen in je keta trip.... :hearteyes:

Als het gaat onderdrukken... Dan is het gewoon niet zo heel spannend toch, maar geen ramp

Drientje

DF-koning
Had zondag de combi 2cb en keta en het versterkte de 2cb trip aanzienlijk. Kan me zo voorstellen dat het je xtc trip ook erg versterkt.

exopolitics

Een vriend van mij heeft dat als zijn standaard weekend mix en die vermaakt zich altijd pima.
Nu is het wel zo dat die jongen al compleet verpest is maar toch :wink:

truffels eten om vervolgens een bommetje mdma + 3 verschillende 2 c'tjes te droppen, flink er bij blowen en drinken, en vervolgens terwijl ie zich al niet zo goed voelt toch maar uit gaan raad ie wel af :wave: maar goed, dat is ook een beetje de reden dat ik m vermijd op dat soort dagen

KoxBox

Badass junkie
exopolitics zei:
Een vriend van mij heeft dat als zijn standaard weekend mix en die vermaakt zich altijd pima.
Nu is het wel zo dat die jongen al compleet verpest is maar toch :wink:

truffels eten om vervolgens een bommetje mdma + 3 verschillende 2 c'tjes te droppen, flink er bij blowen en drinken, en vervolgens terwijl ie zich al niet zo goed voelt toch maar uit gaan raad ie wel af :wave: maar goed, dat is ook een beetje de reden dat ik m vermijd op dat soort dagen
Lekker gezond maw.

exopolitics

Dorpsjeugd, paar jaar jonger dan ik maar ken de meeste wel, allemaal zo tussen de 16 en 20 en alles wat ze kunnen krijgen naar binnen proppen, vaak geen idee wat het is en wat het doet. En alles is er ook in overvloed te krijgen en nog goedkoop ook. Dat word daar echt nog een teringzooi over een paar jaar :rock:

Bovenaan