Ketamine maakt je dom

Cokekoning

Experimenterende gebruiker
Goeieavond,

Ik heb ongeveer 20 tot 30 sleutels genomen tussen 2019 en 2024 niet veel dus maar op nieuwjaar 2020 was ik bij vrienden Ketamine aant snuiven heel leuk en gezellig ze waren gewoon normaal en gedroegen hun niet als een kind van 14 ze kwamen als volwassen personen over van 20, 23, 24, 28 jaar.
Tijdens corona ben ik nergens geweest maar ik ben deze nieuwjaar terug gegaan en ze waren helemaal veranderd ze gedroegen hun als kinderen van 14 en hun woordenschat trok op niks hun zinnen klopten voor geen meter en nee dit lag niet aan de keta want we moesten nog wachten op de dealer.

Ik weet niet als iemand dit van zichzelf merkt of van hun vrienden.

Cokekoning

Heb jij ook een tik van de ketamine gehad?

Nee was sarcasme omdat hij er een lachende emotie achter zijn bericht zet dus ik denk dat hij zichzelf grappig probeert te voelen waar op ik reageer als sarcasme
Echt grappige jongen gy hé hahahaha

Zijn jullie blijven hangen ofzo dat ge niks begrijpt

Zeebats

Wijs gebruiker
Nee was sarcasme omdat hij er een lachende emotie achter zijn bericht zet dus ik denk dat hij zichzelf grappig probeert te voelen waar op ik reageer als sarcasme

Ik vermoed zo dat je het antwoord bij jezelf moet zoeken, zowel van deze vraag als je topic vraag.

N3K0

Badass junkie

Ik voel me niet alleen grappig, ik ben ook erg grappig...

En ja bruh we zijn blijven hangen no cap :lolol:

N3K0

Badass junkie
Yeahhhhhhh nothing but love bitchesssss :cheerpompom: :lolol:
Hopelijk hebben jullie ook net zo een leuke avond als mij. (of leuker)

Neo-Shulginist

Badass junkie
Goeieavond,

Ik heb ongeveer 20 tot 30 sleutels genomen tussen 2019 en 2024 niet veel dus maar op nieuwjaar 2020 was ik bij vrienden Ketamine aant snuiven heel leuk en gezellig ze waren gewoon normaal en gedroegen hun niet als een kind van 14 ze kwamen als volwassen personen over van 20, 23, 24, 28 jaar.
Tijdens corona ben ik nergens geweest maar ik ben deze nieuwjaar terug gegaan en ze waren helemaal veranderd ze gedroegen hun als kinderen van 14 en hun woordenschat trok op niks hun zinnen klopten voor geen meter en nee dit lag niet aan de keta want we moesten nog wachten op de dealer.

Ik weet niet als iemand dit van zichzelf merkt of van hun vrienden.
Ik denk dat het aan de coke ligt.

AFCA21

De periode -na- het snuiven van de keta is communiceren en scherp blijven heel moeilijk (voor mij dan). Dan kan het zo lijken dat ketamine iemand dom maakt inderdaad. Om een of andere reden kan ik geen shaggie of joint meer draaien als ik ketamine heb genomen. Ik vergeet de basic stappen van draaien gewoon en kom er niet uit 🥴 op zo'n moment voel ik me wel dom ja.

Op de lange termijn betwijfel ik of ketamine iemand echt dommer maakt. Ik denk dat regelmatig en veel alcohol nuttigen iemand meer schade toebrengt, vandaar ook de kater door de verloren hersencellen.

mitchieee

Wijs gebruiker
Ketamine maakt een persoon niet dommer verloop van zijn leven, vind het maar een raare opmerking of ondervinding van je

Bovenaan