Nog niet veel ervaring met ketamine, maar na flink gezopen te hebben dacht ik dat mijn derde keer ketamine wel kon. Nooit geweten dat deze combi (voor mij in ieder geval) misselijkmakend tot kotsend aan toe is.
Hoe is deze combinatie bij anderen? Wel goed gegaan bij jullie?
Voordat ik zo misselijk was heb ik toch heerlijk getript. Leek alsof ik op een bed van rozen lag maar tegelijkertijd toch vloog over de wolken heen. Voelde mijn armen en benen niet meer, wist ook niet meer waar mijn hoofd zat, maar toen ineens voelde ik alles weer, wist ik weer waar ik was en toen ben ik half opgestaan, naar de plee gekropen onder leiding van een aantal mensen en daar heb ik de wc ondergekotst.
Daarvoor was mijn trip hemels overigens.
Hoe is deze combinatie bij anderen? Wel goed gegaan bij jullie?
Voordat ik zo misselijk was heb ik toch heerlijk getript. Leek alsof ik op een bed van rozen lag maar tegelijkertijd toch vloog over de wolken heen. Voelde mijn armen en benen niet meer, wist ook niet meer waar mijn hoofd zat, maar toen ineens voelde ik alles weer, wist ik weer waar ik was en toen ben ik half opgestaan, naar de plee gekropen onder leiding van een aantal mensen en daar heb ik de wc ondergekotst.
Daarvoor was mijn trip hemels overigens.