Ketamine bezit, hoe strafbaar is dat?

Tante Ket

Experimenterende gebruiker
Nu weet ik dat Ketamine niet onder de Opiumwet valt, maar stel dat ze je pakken en je hebt Ketamine in je bezit, kunnen ze je dan alleen pakken op het feit dat je het niet op doktersrecept hebt gekregen?(poeder is volgens mij zowiezo geen doktersrecept).
Wie heeft hier een antwoord op? :beer: :beer: :beer: :confused: :confused: :confused:

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
"Ketamine valt onder de Wet op de Geneesmiddelenvoorziening en mag dus alleen voorgeschreven en toegepast worden door artsen."

Ik neem aan dat je het dus mag inleveren + eventuele boete als je geen doktersverklaring kunt overleggen.

Tante Ket

hmmzzz.... ben benieuwd of ooit iemand is aangehouden met Ketamine, ben erg benieuwd hoe hoog die boete dan zal zijn.
Dank je wel voor je info! :wink: :wink: :wink: :wink:

sober_worm

bij ons zeiden de politie dat het suiker was! haha!

dus je praat je er gemakkelijk uit..
"o ik heb dat op dat ene feest gekocht van iemand, hij zei dat het xtc was en je moest het in je drinken doen.. maar ik voel er niks van"

:mrgreen:

Tante Ket

Suiker...........hihihihihi :grin:
Ik ga vandaag bij de politie vragen of ze nog wat suikerzakjes gevonden hebben hahaha ...mijn suiker is even op... :grin: :grin: :grin: :grin: :rock: :rock:

Spor

Wijs gebruiker
Om eerlijk te zijn denk ik zelf dat het in de praktijk net zo strafbaar is als coke of speed of andere snuifdrugs... Zou het niet gaan testen in ieder geval.

Ketaboy

Bewuste gebruiker
De autoriteiten kunnen al­leen optreden tegen illegale handel en merkvervalsing. Be­zit lijkt me zonder meer strafbaar als je geen recept hebt, het is tenslotte receptplichtig

Finesse*

Belezen gebruiker
Is een reclamebot, een soort internetmachine die niks doet behalve hier reclame neerkwakken.

Besteed er maar geen aandacht aan, ook al is het inderdaad wel erg storend.

Bovenaan