Ketamine-2C-B Combi

Pascal FM

Bewuste gebruiker
Hoi! Heb sinds vandaag na jaren wachten ketamine kunnen bemachtigen. Nu zat ik eraan te denken om het te combineren met 2C-B. Lsd, speed en ghb heb ik ook nog tot mijn beschikking. Zijn er mensen met kete-2C-B ervaring of is het echt af te raden?? Andere tips zijn ook van harte welkom.

lolzornated

Experimenterende gebruiker
Ik heb zelf aanstaande zaterdag een 2CB tripje gepland, ook heb ik keta in mijn bezit. Ik denk dat deze 2 stoffen wel lekker bij elkaar aansluiten, maar weet dit niet zeker.

Heb een aantal tripreports gelezen over deze combi, maar voor de rest is er niet veel over te vinden.

Nasica

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Pascal FM zei:
Hoi! Heb sinds vandaag na jaren wachten ketamine kunnen bemachtigen. Nu zat ik eraan te denken om het te combineren met 2C-B. Lsd, speed en ghb heb ik ook nog tot mijn beschikking. Zijn er mensen met kete-2C-B ervaring of is het echt af te raden?? Andere tips zijn ook van harte welkom.

Ik kan je over geen van de combi's vertellen of het wat is of niet, zelf geen ervaring maar even wat anders... Als jij zolang wacht totdat je keta hebt, is het dan niet bijzonderder om het te proberen zonder toevoegen van andere stoffen?

Als je voor het eerst LSD neemt maak je er ook geen candyflip van. Tenminste ik niet :P

Dreuge

Badass junkie
Begin met snuiven en als je na een tijdje spacen zin hebt om 2c-b bij te nemen, waarom niet?

Pascal FM

Bewuste gebruiker
Nasica zei:
Pascal FM zei:

Ik kan je over geen van de combi's vertellen of het wat is of niet, zelf geen ervaring maar even wat anders... Als jij zolang wacht totdat je keta hebt, is het dan niet bijzonderder om het te proberen zonder toevoegen van andere stoffen?

Als je voor het eerst LSD neemt maak je er ook geen candyflip van. Tenminste ik niet :P

natuurlijk is dat niet het eerste wat ik doe, eerst het pure effect keta proeven, dan combineren :) Ik zat er gewoon over te fantaseren aangezien ik het in bezit heb en kon er niet veel info over vinden :)

Pascal FM

Bewuste gebruiker
Dreuge zei:
Begin met snuiven en als je na een tijdje spacen zin hebt om 2c-b bij te nemen, waarom niet?

Lijkt mij ook prima. Tenzij ervaringsdeskundigen het afraden...met een goed argument welteverstaan :)

Telpeva

Belezen gebruiker
Ehhh, ik ben geen ervaringsdeskundige, maar tenzij je de 2c-b wil gaan snuiven (en dat wil je niet :wink:), dan zou ik het andersom doen.

Keta werkt namelijk in een kwartiertje ofzo, 10 minuten? Met 2C-B ben je rap een uur verder voordat er iets gaat gebeuren, dus het is veel moeilijker om het moment te bepalen waarop je de overstap qua trip moet gaan maken. En als je in je K-hole achtige space zit, is de kans heel groot dat je niet de coordinatie hebt om die 2C-B in te nemen, terwijl dat andersom veel beter gaat. (misschien heb je dan wel energie tijdens je keta trip?).

Enne, ik sprak een keer een vrouwtje dat vaak tripte, en die was echt helemaal lyrisch om tijdens een LSD trip ff aan de keta te gaan, en LSD is dan wel vergelijkbaar qua duur en efffect met 2C-B.

Drientje

DF-koning
2cb droppen, wachten, wachten en nog eens wachten. Tijdens dat wachten een grote lijn keta neer leggen en die in gedeeltes opsnuiven. Telkens een beetje om te voelen wat het met je trip doet.

Het versterkt elkaar op een fijne manier.

Pascal FM

Bewuste gebruiker
Drientje zei:
2cb droppen, wachten, wachten en nog eens wachten. Tijdens dat wachten een grote lijn keta neer leggen en die in gedeeltes opsnuiven. Telkens een beetje om te voelen wat het met je trip doet.

Het versterkt elkaar op een fijne manier.
:)

HarryNak

Experimenterende gebruiker
Ben ooit is op 3 kwart van een 2cb tripje redelijk hard aan de keta gegaan, vind de combi niet echt geweldig. 2cb vind ik meer een gezellig warm kleurrijk, en keta is gewoon lekker hard en rauw. niet de beste combi.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Waarschijnlijk ga ik deze combinatie vanavond eens proberen. Ben er ontzettend benieuwd naar ! :hearteyes:

Telpeva

Belezen gebruiker
Sublimo: Und, hoe was het?
Pascal: Ik heb op het moment alleen nog 2C-I liggen, combineert dat ook goed denk je? En kan je een beschrijving tikken over wat je dan kan verwachten?

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Telpeva zei:
Sublimo: Und, hoe was het?
Pascal: Ik heb op het moment alleen nog 2C-I liggen, combineert dat ook goed denk je? En kan je een beschrijving tikken over wat je dan kan verwachten?

Niet meer gedaan. Ik heb maar 35 mg 2c-b, dat is niet voldoende voor twee mensen. Als ik het eerdaags probeer zal ik het hier alsnog posten. :wink:

Ik kan je wel wat vertellen over de 2c-i, daar heb ik al eens 35 mg van genomen, oraal. Het resultaat was een zeer onaangename bodyload en zo goed als geen visuals. Daar heb ik zelfs geen ketamine bij gedaan, dit gaat dus puur over de 2c-i alleen. Ik vindt het persoonlijk absoluut geen aanrader.

leppeh

Bewuste gebruiker
Traditionele hallucinogenen met ketamine :hearteyes: Ga ervoor, zorg wel dat je eerst wat ervaring hebt met beide stoffen op zichzelf, want het gaat hard :)

Bovenaan