keta

moody

Newbie
jee ik heb een keertje keta gebruikt vond het heftig en had een bijna dood ervaring mensen hier ervaring mee? :openmouth:

scrappy

Newbie
je moet echt zeer kleine hoeveelheden hiervan nemen, een fractie van wat je zou leggen als het speed of coke was (bedoel dan echt 1/4 ofzo). je begint het toch altijd te voelen na 10 à 15 min en kan altijd ééntje extra nemen. Ben nog niet veel KO gegaan maar toen ik me van pakje vergist had (K ipv snel) scheelde het niet veel. Ik besefte het meteen maar kon toen enkel nog wachten op de impact :openmouth:

Mac...

Badass junkie
staan genoeg ervaringen over ketamine in het forum. Vind het ook super wazig-lekker-appart-interessant!-leuke ervaring, dus bij mij was het ok!!

Mac...

Badass junkie
idd, pas er maar mee op. Te hard gaan op K is voor de meeste mensen een minder prettige ervaring.

Audio Scum

Belezen gebruiker
Vind het persoonlijk het leuks op die manier. Zet dan meestal een goeie space cd op en ga liggen, ben dan zo een uur aan het trippen, vlieg van vage piramides naar bossen en andere planeten. Nadeel is wel als je naar de wc moet dan is het er erg moeilijk om er te komen.

spacekonijn

Badass junkie
Audio Scum zei:
Zet dan meestal een goeie space cd op en ga liggen, ben dan zo een uur aan het trippen, vlieg van vage piramides naar bossen en andere planeten.

bij zulke woorden woorden worden mijn pupillen groot krijg ik rillingen en wil ik spacen :grin:

klinkt een beetje als mijn eerste keer mdma

Mac...

Badass junkie
Hahaha, ja ken het gevoel, alleen jammer dat K niet makkelijk te verkrijgen is hier in t zuiden des lands

Zoomwijck

Newbie
moody zei:
jee ik heb een keertje keta gebruikt vond het heftig en had een bijna dood ervaring mensen hier ervaring mee? :openmouth:
NOU VERTEL EENS WAT JE ERVAN MOET VOELEN!!ik heb het een paar maanden geleden voor het eerst op maar wist niet wat ik er van moest verwachten na een paar sleutelpunten had ik nou og niet echt het gevoel van :openmouth: ik had ook al het een en ander op sos pillen veel bier!! weet niet!! maar als ze zeggen dat het zulke goede zooi is zou het er wel boven uit stijgen zou je denken!! :confused: . hoor graag jou verhaal!! :wave:

ShessY

Newbie
Heb best vaak Keta gehad...Vind wel leuk spul...
Alleen neem nii te veel...Kon nii meer praten en lope..
Was wel minder...

Bovenaan