Keta pluggen?? (3 uur trippen ipv 1!)

_Kat_

Bewuste gebruiker
Heeft iemand ervaring met het pluggen van Keta?

Dit lijkt mij toch echt een stuk interessanter dan snuiven of spuiten. Het kost veel meer Keta, das waar. Maar als het 3 uur kan duren ipv 1 uur, dan zou dit toch eigenlijk wel geprobeerd moeten worden.

Bron

EDIT: Volgens mij klopt de dosering niet helemaal aangezien dezelfde dosering voor orale inname word gegeven.

L

Lid 6909

Gast
Niet doen jong, volgens mij moet je juist minder pluggen?

_Kat_

Bewuste gebruiker
Ja dat dacht ik ook al. Maar weet iemand toevallig iets af van rectale toediening van Ketamine? Of moet ik dit maar lekker zelf uit gaan zoeken? :(

_Kat_

Bewuste gebruiker
Mij ook, maar als dat betekent dat ik 3 uur in de K-hole zit ipv van 1 uur, dan heb ik het er wel voor over! :P Moet toegeven dat ik nog nooit Keta heb gebruikt en ik zit nu ook alleen maar informatie te vergaren. Want ja, ik heb het wel in mijn bezit.

Overigens zou ik ook niet zomaar even een handvol kristallen pakken en ze over mijn reet vegen tot er genoeg in zitten, ik heb de plug guide hier op DF gelezen! :P

Debris

Bewuste gebruiker
Doe dan eerst een keertje keta via de neus :wink:.

Ketamine is uitgevonden als vervangmiddel voor pcp. Denk dus even na voordat je dat wilt gaan pluggen.

Was ketamine niet een van de weinige drugs waarbij je nog vrij makkelijk kan overdoseren?
(Met mdma kun je ook overdoseren, na 8g ofzo, tegen die tijd weet je niet meer wat bijsteken is.)

4 fmp

Belezen gebruiker
Debris, ff je huiswerk maken :wink: Overdoseren met keta hangt erg af van wat je wens is.
Als je (te) veel gebruikt kan de uitwerking nogal heftig zijn voor iemand die dit niet verwacht.

Pluggen, waarom niet? Het werkt plaatselijk verdovend dus echt een schrale aars zul je er niet van krijgen denk ik :wink:

_Kat_

Bewuste gebruiker
Ah, gelukkig. Een brandende kont zal ik er dus niet van krijgen. :grin: En ja, als je iets rectaal neemt dan werkt het 2 tot 3 keer zo hard dus ik denk dat als ik het ga pluggen, ik iets van 80mg neem. Ik wil gewoon heel erg graag die K-Hole bereiken en ik lees overal dat dat met snuiven niet zo vanzelfsprekend is. Ik weeg ongeveer 63 kg en als ik al zou snuiven wil ik ook niet te veel nemen (wil graag nog wel even doen met mijn Keta) dus dan zou ik hooguit 150mg snuiven. Zou ik hiermee de K-Hole bereiken of is dat onmogelijk te bepalen?

TrippyShit

Badass junkie
Me 150mg snuiven kom je niet in de k-hole. Er zal vast wel is een uitzondering geweest zijn maar ik moet je toch teleurstellen denk ik. Wel heb je een prachtig tripje. Ik had 150/200mg gesnoven en met mn ogen dicht ben ik over prachtige landschappen, bergen en weet k veel allemaal gevlogen. TECHNO muziek is trouwens echt vet op ketamine. Ik ben niet zo'n techno-fan normaal. Maar op keta vond ik het echt vet. Spacede er helemaal in weg :grin:

_Kat_

Bewuste gebruiker
Inderdaad. Heb het gisteren gedaan (wat een ervaring...) en ik kwam niet in de K-Hole. Denk ik... Wat er wel gebeurde (en dit was in combinatie met 400 ug LSD) was dat ik mijn aura opeens heel duidelijk kon zien en ik kon ook wat andere ESP-achtige dingen doen. Zo heb ik ook even ge-remote viewed. Vage shit, maar ZEKER voor herhaling vatbaar. Overigens heb ik ook mezelf beter leren kennen door Ketamine. Ik weet niet wat de tolerantie voor Ketamine is maar ik ga het deze maand waarschijnlijk pluggen. Ik wil alleen niet verslaafd raken aangezien ik daar vatbaar voor ben met psychedelics (overigens is Keta zelf zoiezo verslavend) en ik ben net van mijn LSD verslaving af. :P

_Kat_

Bewuste gebruiker
stuikeuh zei:
lol man hoe kan je aan acid verslaafd raken gaat zelf niet tenzij je kk hoge doses neemt

Ik heb nooit minder als 300 ug gebruikt. :P Weet niet of dat veel is. Maar je kunt het ook doorslaan noemen. Hoe dan ook, ik wou vaker trippen dan mijn tolerantie toeliet, en toen mijn tolerantie te hoog was voelde ik me zooooo klote dat ik niet kon trippen. Dat noem ik een verslaving.

Atropa

Bewuste gebruiker
Als die doseringen kloppen kun je het net zo goed oraal nemen.

Waarom men denkt van K te gaan trippen is me nog steeds een raadsel. Tis gewoon vervoering als een los bewustzijn zonder fysieke aanwezigheid.

Met snuiven kun je wel in een K-hole komen, heb het zelf 1 keer gehad. Alleen de snelheid is minder intens. Gaat meer in fases. Maar uiteindelijk kun je toch door het universum reizen als os bewustzijn indien je slim snuift en je systeem verder leeg is.

Debris

Bewuste gebruiker
stuikeuh zei:
lol man hoe kan je aan acid verslaafd raken gaat zelf niet tenzij je kk hoge doses neemt
Zelf nooit acid gedaan zeker? Enig idee hoe heerlijk 't is om me je kop te kunnen fucken, zodanig dat je denkt dat je de wereld begrijpt. alles weet en alles kan (omdat je alles begrijpt).
Die visuals boeien niet veel, zijn gewoon een leuk extraatje.

Spor

Wijs gebruiker
Nou, om te beginnen moet ik zeggen dat ik keta tot nu toe op geen enkel slijmvlies een pretje vind. Vele malen vervelender als bijvoorbeeld coke. Heb het nog nooit gedaan, maar rectaal lijkt het me extra-onprettig. Als je het toch wil doen lees het "pluggen voor dummies" topic eens, daar staat hoe je het het beste kan doen, oplossen in water en in een spuit stoppen dus.

Maar lijkt me alsnog geen pretje om dat rectaal te nemen... Vogelns mij doet dat nog weken erna pijn met poepen

Wartaal

Belezen gebruiker
@Spor: Ketamine lost helemaal op in water dus dat zal echt geen pijn doen.
Alleen in me reet stoppen vind ik net wat te ver gaan.

Atropa

Bewuste gebruiker
4 fmp zei:
Spuit het dan gewoon in je bil. Das half zo pijnlijk nog niet als snuiven en :hearteyes: het effect :grin:

In je bil onder 't huidweefsel of in je anus spuiten? Die laatste optie heb ik wel oren naar maar ik zou me god niet weten welke dosering ik daarbij moet pakken.

Spor

Wijs gebruiker
Wartaal zei:
@Spor: Ketamine lost helemaal op in water dus dat zal echt geen pijn doen.

Wat een onzin :P als iemand weet dat ketamine lost in water dan ben ik het wel he :wink: gezien het neusspray topic enzo, maar dat maakt het nog niet prettig aan je slijmvliezen. Ook al is spray prettiger in je neus als kristallen, het is nog lang geenpretje !

@artopa: zie beginpost :wink: en anaal, onder je huidweefsel zou ik niet doen

Atropa

Bewuste gebruiker
Oraal zijn dezelfde waardes en klinkt eigenlijk onlogisch.

Via je darmkanaal beland het direct in je bloed terwijl er bij de orale eerst afbraak plaatsvind door de lever. Dan maar liever via de mond dan moelijk doen via je achterwerk.

Iemand weleens Ketamine gerookt gebased? Schijnt te kunnen, net zoals DMT...

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
_Kat_ zei:
Klopt. En als alles een beetje goed verloopt ga ik vanavond wat Keta pluggen. :grin:

En heb je het nog gedaan? Ik kan er zelf over een tijdje aan keta komen, en dan wil ik het ook zeker een keer gaan pluggen. Alleen lijkt het me met zo'n spuit nogal een gedoe :rolleyes: . In een capsule lijkt me wat makkelijker.

_Kat_

Bewuste gebruiker
Helaas niet. :angry: Maar het zal zoiezo niet langer als een week of twee duren. Het geld wou dit keer maar niet komen. Wat weer zorgt voor vertraging.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Is het er al van gekomen Kat? :P of iemand anders?
Ik kan over een tijdje aan ketamine komen, en dit is dan de eerste keer dat ik het ga doen. Ik ben dan van plan om eerst een aantal keer het te snuiven, en dan later het dan te gaan pluggen (in capsule). Binnen een maand moet het wel lukken, julie horen het wel. :)

Echelon

Belezen gebruiker
Petrovic zei:
Is het er al van gekomen Kat? :P of iemand anders?
Ik kan over een tijdje aan ketamine komen, en dit is dan de eerste keer dat ik het ga doen. Ik ben dan van plan om eerst een aantal keer het te snuiven, en dan later het dan te gaan pluggen (in capsule). Binnen een maand moet het wel lukken, julie horen het wel. :)

ben benieuwd :)
succes

RSW

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Atropa zei:
Oraal zijn dezelfde waardes en klinkt eigenlijk onlogisch.

Via je darmkanaal beland het direct in je bloed terwijl er bij de orale eerst afbraak plaatsvind door de lever. Dan maar liever via de mond dan moelijk doen via je achterwerk.

Iemand weleens Ketamine gerookt gebased? Schijnt te kunnen, net zoals DMT...

Ik heb het een paar dagen voor het eerst gedaan (shame on me, vond het erg leuk), en voor de lol wat dingen opgezocht over de farmacologie van ketamine. Ik las dat bij orale inname eerst een deel de lever passeerde en werd omgezet naar norketamine, wat een veel verdovender en minder 'visionair/visueel' karakter aan de ervaring geeft. Weet niet of dit met rectaal ook zo is.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Bij iemand trouwens al de doses voor pluggen bekend, want ik word er zo niet wijzer uit. Als ik kijk naar dat schema'tje in de begin post dan zou ik meer moeten pluggen dan dat ik nu snuif. :tearsofjoy:

En ik hoor ook veel over roken of injecteren, iemand daar ervaring mee?

leppeh

Bewuste gebruiker
Injecteren is veel over te vinden, maar over roken heb ik nog niets gelezen behalve de paar posts voor me. Als iemand ervaring heeft dan wil ik het ook graag weten :)

Oom Klaas

Badass junkie
Wat zou beter zijn, om een ampul te pluggen (niet de ampul zelf natuurlijk maar de vloeistof) of de uitgekookte kristallen?

Bewild

Bewuste gebruiker
Intoxication zei:
nee zou ik ook niet doen, stel dat je niemeer weet wanneer je moet kakke :confused:

Ok dan :P!

Nee, maar ik vraag me gewoon af of de dosering echt even hoog ligt als bij oraal gebruik. Ik heb ergens anders ook al gelezen dat die doseringen idd hetzelfde zijn, maar ik zou dit graag horen van iemand met ervaring..

Bovenaan