Hey,
Ik ben afgelopen zaterdag geweest naar Nooit Meer Naar Huis en ben daar behoorlijk los gegaan.
Kheb dus heel wat Xtc geslikt en toen werd er door een vriendin keta onder me neus geschoven.
Het eerste wat ik dacht fuck it (ik had keta trouwens nog nooit gedaan)
en ik nam een behoorlijk dik sleutel punt.
en na 10 mins sloeg tie in en heerlijk getript en samen met die Xtc al helemaal heerlijk.
Maar na 1.5 uur toen het ongeveer was uitgewerkt voelde ik mij opeens heel brak en werd een beetje sip..
Dus die vriendin komt aan met pep dus daar 2 nakkies van genomen en voelde me al iets beter.
Toen zei ik dat ik nog nooit keta had gedaan en ze zei ooh Fuck zei dat dan! dan had ik je niet zoveel gegeven...
maar fuck it maar ik neem dus nog wat xtc (witte hartjes) en die werkte ook niet echt goed..
dus eigenlijk heeft et wel de laatste paar uur van het feest verneukt..
Maar ik ben tot 8 uur 's ochtends gebleven en heb et toch helemaal meegemaakt.
Toch wel één ding geleerd Gebruik nooit XTC en Keta tegelijk...
Ik ga keta nog wel een x doen maar niet meer met andere shizzle..
Waarom voelde ik mij nou eigenlijk zo brak daarna....?
Later,
Pascal
Ik ben afgelopen zaterdag geweest naar Nooit Meer Naar Huis en ben daar behoorlijk los gegaan.
Kheb dus heel wat Xtc geslikt en toen werd er door een vriendin keta onder me neus geschoven.
Het eerste wat ik dacht fuck it (ik had keta trouwens nog nooit gedaan)
en ik nam een behoorlijk dik sleutel punt.
en na 10 mins sloeg tie in en heerlijk getript en samen met die Xtc al helemaal heerlijk.
Maar na 1.5 uur toen het ongeveer was uitgewerkt voelde ik mij opeens heel brak en werd een beetje sip..
Dus die vriendin komt aan met pep dus daar 2 nakkies van genomen en voelde me al iets beter.
Toen zei ik dat ik nog nooit keta had gedaan en ze zei ooh Fuck zei dat dan! dan had ik je niet zoveel gegeven...
maar fuck it maar ik neem dus nog wat xtc (witte hartjes) en die werkte ook niet echt goed..
dus eigenlijk heeft et wel de laatste paar uur van het feest verneukt..
Maar ik ben tot 8 uur 's ochtends gebleven en heb et toch helemaal meegemaakt.
Toch wel één ding geleerd Gebruik nooit XTC en Keta tegelijk...
Ik ga keta nog wel een x doen maar niet meer met andere shizzle..
Waarom voelde ik mij nou eigenlijk zo brak daarna....?
Later,
Pascal