jah afgelopen maandag was het dus zover...
Ik had alles rond de middag ontvangen.
Dus ik was erg blij,want ik had het al 3weken geleden besteld en had er dus erg zin in.
De avond viel en dus nog vlug effe wat gegeten.Wat tv gekeken en op de pc effe online geweest tot ik besloot te beginnen met MDMA kristallen..
Rond een uurtje of 23.00 ging ik dus maar naar me kamer toe,daar dus het zakje uit mijn kast gehaald.Ik heb geen goed weegschaaltje dus besloot ik met wat kleine brokjes kristal te beginnen innemen.Het waren er denk ik een 5-tal ofzo niet erg groot.Dus ik maar effe wat op mijn kamer online gespeelt op Call Of Duty 3...tot het 23.30u was.Ik had het al erg warm en zwete dus al wat,ook al was het redelijk fris op me kamer.
Een half uurtje later besloot ik terug naar de living te gaan en een beetje heerlijk naar muziek te luisteren op mijn pc.Ik vond het heerlijk om naar muziek te luisteren,klonk echt erg lekker.Maar het gevoel was niet voldoende..
Het was rond 1.00u ofzo weet ik niet zo goed meer, maar goed

Ik besloot dan maar een vloeitje te nemen en daar wat meer kristallen in te doen.150mg of 200mg zeker zoiets

en ja hoor ik ging heel hard opeens

Was een super gevoel,muziek mmm super mooi,had ook het gevoel dat ik wou dansen.Kon niet stilzitten aan mijn pc dus maar eens heen en weer gaan liggen en zitten in de sofa.Mijn zicht was ook erg wazig.Er stond namelijk een nachtlampje aan,en dat kon ik niet eens meer goed zien van een afstand want het was totaal een wazig licht.
Oke het was half 3 ofzoiets en besloot er 1pilletje bij te doen
Kijken wat voor effect dat nog gaf..
Ik voelde het al meteen na inname.Ogen trilden.Klapperende tanden..en ja erg hard hallucineren.Kon me op sommige momenten niet meer concentreren.Ik zag namelijk de kleuren in de living veranderen van kleur..het behang dus.Ook staat er een standbeeld met een hoed op zijn hoofd.De ogen van dat standbeeld volgden me overal...soms vervaagde het gezicht compleet...
De hoed die het draagt zag ik soms aan als een rat en nog geen kleintje...ik denk dat dit buiten veel leuker moet zijn omdat je dan nog meer gekkere dingen ziet
Okej het was dus al erg laat rond 4.00u en zat nog goed te spacen.Ik had dus ook nog Keta bij me.Ik besloot dan maar de pc af te sluiten en in de keuken effe vlug een sleutelpuntje Keta te snuifen.Dit ging heel makkelijk de neus in.Het had meteen effect,want ik keek in de spiegel en zag mijn gezicht totaal vervagen

Dit was echt raar en vond het wel grappig

Ik ging dus maar naar mijn kamer toe en nam daar nog een sleutelpuntje.
Bewegen ging erg moeilijk,vingers,armen,benen..alles ging een paar seconden trager..
Heb ook erg rare dingen gezien..leuke en slechte..heb daarna nog wat sleutelpuntjes genomen tot mijn neus niet meer kon en mijn lichaam zei..stop nu is genoeg!
Ik was erg loom,kon niks meer,mijn hoofd was totaal verdooft en lag dus op mijn zei in mijn bed.Toen dacht ik aan vanalles..het meeste aan een vriendin waar ik erg om geef en zag soms precies dingen uit de toekomst

Dit vond ik best wel raar want het leken net wel visioenen uit de toekomst...
Ook mijn lichaam voelde een deel verdoofd aan en mijn hartkloppingen gingen trager.Dit was natuurlijk niet goed en een slecht teken vond ik.En het werd ook al terug dag.Ik besloot dus maar wat te gaan slapen.En legde me een andere kant op in mijn bed,weg van het daglicht en met alle dekens die ik had over mijn hoofd te leggen..zodat het toch donker was en ik niks merkte van dat daglicht.Ik voelde me erg weggezakt in mijn bed en viel dus in slaap, maar werd soms wakker en dan dacht ik..hoe laat is het nu?

En dan keek ik op mijn klok en zag dat ik tijd genoeg had nog om verder te slapen...tot een uur of 14.00u.
De dinsdag dus was ik erg raar in mijn kop,beetje depri.Houterig lopen,rare gedachten wisselingen.Zag alles anders aan...
En een beetje last aan mijn kaak..door de kaakbewegingen.
Had ook niet erg veel honger..bijna niks kunnen eten.Alles smaakte toch ranzig..
Nu is het dus vrijdag en wat is mijn besluit erover...
MDMA: vind ik super heerlijk!Love gevoel,Dansen,Praten,..
1Pilletje(Blauw Dolfijntje): Ik kan niet vertellen of ze super goed zijn want had dus al MDMA genomen.Ik weet wel dat ze meteen insloeg door de MDMA en dat ik erg hallucineerde en klappertande..en wegdraaiende ogen,trillend beeld...
Keta : Het was mijn 1ste keer dat ik dit gebruikte.Het begin vond ik leuk,maar na meer inname van dit vond ik het minder leuk.Praten lukte niet,Geluid klonk heel anders.Bv:Alles wat ik buiten hoorde gebeuren.Hoorde ik in mini klank..amper hoorbaar.In mijn kamer hoorde ik werkelijk vanalles..was niet zo leuk.Ik heb dus besloten dit niet zo vaak te nemen.
Okay dus dit is mijn verslagje dat ik nog ging posten
Hopelijk hebben jullie er wat aan,zeker voor de mensen die het ooit eens willen proberen MDMA of Keta..
oja iemand dat ik ken wil een lijntje kopen,wat is de prijs per lijntje?