Ik kan aanraden om je doseringen te wegen voordat je het snuift. Toegegeven, bijna niemand doet het. Maar vandaar ook de tip. Door de dosis af te wegen kan je een gecontroleerd begin maken om mee te experimenteren.Hallo beste mensen,
ik ben nieuw met keta wil t een keer proberen maar weet niet helemaal hoe heeft iemand tips

Zou het zelf niet beter kunnen uitleggen.Ik kan aanraden om je doseringen te wegen voordat je het snuift. Toegegeven, bijna niemand doet het. Maar vandaar ook de tip. Door de dosis af te wegen kan je een gecontroleerd begin maken om mee te experimenteren.
Voor de eerste keer zou je dan eerst 20 milligram kunnen snuiven; waar je als het goed maar weinig van voelt. Als er na 10 minuten nog geen effect is, neem je nog 10 milligram bij, net zolang tot je wel wat voelt.
Bepaal voor jezelf ook een maximum voor die eerste experimenteer-ronde: bijvoorbeeld 100 milligram. Als je dat eerst apart legt, en dan met jezelf afspreekt dat je die dag niet meer dan 100 milligram gaat nemen, dan zit je wel safe.
Let op dat je ketamine het liefst liggend neemt, want je verliest er controle over je bewegingen van. Er bestaat dus een risico op ongelukkige valpartijen.
Daarnaast is het aan te raden om een snuifbuisje te gebruiken. Daarmee voorkom je dat je de binnenkant van je neus kapot maakt (want die is heel kwetsbaar). Bovendien maakt het snuifbuisje het makkelijker om de voorgewogen hoeveelheden naar binnen te krijgen. Let wel op dat je het snuifbuisje correct gebruikt. De bolle kant moet tegen je neusgat komen (waardoor er dus geen stukken metaal in je neus gaan; want dan is de kans op bloedingen groot).
Bekijk bijlage 57086
Nog een laatste tip: verpoeder de ketamine goed. Dat zorgt ervoor dat de drug goed wordt opgenomen. Anders kan er een deel weer uit je neus vallen, of duurt het langer voordat de ketamine wordt opgenomen, waardoor je per ongeluk meer bijsnuift dan nodig. Ketamine verpoederen kan door met een plat voorwerp over het zakje te wrijven terwijl je er druk op zet. Soms moet je eerst een beetje hameren om de grotere brokken klein te krijgen. Let wel op dat de brokken gaatjes in het zakje kunnen prikken. Wat dat betreft werkt het goed als je een envelopje hebt om het in te crushen. Als je dat niet hebt dan kun je ook gewoon in het zakje verpoederen, en dan het poeder overgooien naar een zakje zonder gaten.
Nou, de voornaamste effecten van ketamine duren 1,5 uur. Maar ook daarna zijn nog effecten merkbaar.Zelf vind ik het enorm fijn van om de 10 à 15 min een lijntje bij te snuiven van 25 of 50 mg, ik vind de verschillende stadia ontzettend leuk om doorheen te varen.
Nu is de vraag of het effect ECHT blijft stapelen...
Ketamine werkt maar een uurtje...
Bedankt voor je heldere uitleg.Nou, de voornaamste effecten van ketamine duren 1,5 uur. Maar ook daarna zijn nog effecten merkbaar.
Maar je merkt het ook wel na dat na een lange sessie de laatste dosis nog flink lang kan nawerken. Soms voel je je de dag erna nog een beetje wazig.
Tussendoor heb je natuurlijk tolerantie opgebouwd. Dus de piekeffecten worden tijdens een sessie steeds minder uitgesproken, maar de effecten blijven wel langer voortduren.
Ja in mijn ervaring werkt het zo. Wel met vier kanttekeningen.Bedankt voor je heldere uitleg.
Dus maar als ik het goed begrijp..., als je beoogde doel een k-hole ervaren is, en dat bereik ik met pakweg 200mg om maar iets te zeggen.
Dit kan door binnen het kwartier 200mg te snuiven waardoor de hole zich meteen manifesteert.
Maar dit kan ook door rustig te blijven stapelen waardoor na een uurtje de hole zich introduceert.
Het resultaat is bij beide da je een hole ingaat en dat de duur van de hole hetzelfde is bij de dosis in 1x te snuiven als bij de hole die je bereikt door rustig te stapelen?
Zelf heb ik de suikervariant, allemaal kleine gelijkmatige kristallen stukjes.2) Het maakt ook uit hoe goed de ketamine verbrokkeld is. Soms als er te grote brokken in zitten dan wordt ketamine niet, of langzamer, opgenomen.
Daar ben ik me van bewust, daarom lijntjes van 50mg...25 links...25 rechts en dan klein kwartiertje later opnieuw, dat maakt het stapelen net zo fijn en de weg naar de k-hole toe.3) Je neus heeft niet enorm veel ruimte om drugs op te nemen. En daardoor is het soms sneller om kleine beetje goed verpoederde ketamine te snuiven, dan in één keer een dikke lijn ketamine.
Daar heb ik weinig last van omdat m´n poeder zo fijn is denk ik✌4) Een deel beland in je maag. Soms wordt ook een flink deel van de ketamine door het neusslijmvlies afgevoerd naar de maag. Dan ervaar je die vieze 'drip'. Zulke ketamine doet er 30 tot 90 minuten over om opgenomen te worden.
Ik zou er eerst zeker van willen zijn hoe sterk je keta is. Vervolgens zou je alle andere adviezen mbt doseringen/gebruik eens kunnen opvolgen.Hallo beste mensen,
ik ben nieuw met keta wil t een keer proberen maar weet niet helemaal hoe heeft iemand tips