• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Keta en 3mmc dagje

Hallo allemaal ☀️

Daar zijn we weer ✌😎
Vroeg opgestaan want tot zaterdag niks op de planning dus geen stress scenario's van bezoek, of de deur uit hoeven of andere verplichtingen 🤣 een rustig leeg hoofd ervaar ikzelf als beste mindset als ik ervoor ga.

Vandaag staat Ketamine suiker en 3mmc op de planning. Een Omeprazol 40mg maagbeschermer ingenomen vannochtend voor de bekende Keta buikoorlog op te vangen voor mij. Goede lichte bodem van eten gelegd aangevuld met een paar Omega3+6 vetjes en magnesium tegen spierkrampen.

Time to fire up the music!
Even snel een techno zendertje opzetten en mijn dosis 3mmc afwegen.

Een half uur na maaltijd neem ik mijn bommetje 3MMC 175mg.

Ik heb deze keer voor K suiker gekozen omdat deze mij toch wat steviger bij de oren pakt tegenover de naaldjes variant. En ik nu toch in een thuis setting zit 👌

Ik zet zoals standaard bij mijn begin de stopwatch nu aan om nog een overzicht te hebben welke middelen zijn ingenomen.
Omdat anders het bijpak-scenario bij mij begint af te spelen en ik binnen 3 uur door al mijn spullen heen ben 😂

De suiker punt maakt zijn entree in mijn neus en begin me langzaam beetje wazig te voelen.
De K weeg ik op het moment niet af en pak kleine punten, die klaar liggen om op beetje gewenst niveau te komen.

Zijn ondertussen uur verder en voel me behoorlijk scheef, relaxed en golven van vanalles gaan door me heen.
Voel de mix van K en 3mmc door me heen bruisen.
Soms een rush van energie, bewegen op de muziek en de kleuren in de RGB verlichting🎨woonkamer voelen zalig.

Voor nu is de ervaring wel echt lekker chill en zal dit topic met posts updaten, hoe de dag verder verloopt.

Edit:
Setting: Thuis, rustig alleen. Muziek op tv.
Verschillende RGB lampen door de woonkamer die voor een golf van kleuren zorgen.
Telefoon apps: "Triple A" en "Fluid" voor zelf wat creaties te maken als ik er lekker inzit voor visuals.
Gewicht: 107kg, 1.90m

12:47
75mg bommetje 3mmc erbij
En erna een lijntje K 75mg erachteraan.
Heerlijke innerlijk rust gevoel. En vlagen van extreme geilheid 👌
Met ogen dicht, golven die je overspoelen met allerlei emoties. Ronduit zalig😍 mn gedachtes en visuals(eyes closed) gaan alle kanten op als ik mijn ogen sluit en ze de vrije loop laat gaan.

14:00u 175mg K nasaal. 90mg links 85mg rechts. Typen moeilijk. Update soon✌🥳

15:33 voelt alsof er uren voorbij zijn gegaan aan wat ik heb beleefd.

Ik sta in een groot woud. Het voelt voor mij fris aan alsof ik in mos sta met mijn voeten.
Om mij heen, veel groen en bomen die tot de sterren reiken.
Het is allemaal moeilijk te bevatten en ik snap er niks van hoe dit, zo echt aan voelt en ik hier echt sta.
Ik kijk weer om mij heen en probeer erna mezelf te bevatten.
Opeens voel ik mijn voeten door de aarde heen gaan, alsof ik met het diepste uit de aarde verbonden word. Ik kijk naar beneden en zie dat mijn benen ineens geen mensen benen meer zijn,maar het lijken wel poten van een edelhert.
Ik accepteer dat ik de controle verloren ben, en probeer het nieteens meer te bevatten.
Ik kijk omhoog en er is opeens een gigantisch gewei op mijn hoofd.
Tussen het gewei brand een felle energie bron die ik niet anders kan omschrijven dan een soort van zon. Het geeft warmte en geluks gevoel.
Als ik verder omhoog kijk zie ik mijn gewei verbinden met de sterren in de lucht.
Lichtjes begin ik toch wel in paniek te raken. What the F is going on.
Mijn hoeven verstrengelen zich door de hele aardbodem heen. En zie ze als aders door de hele bodem heen gaan. Het voelt ontzettend koel/koud en kil. Maar wat ik boven mijn gewei voel, houd mij kalm en op een aparte manier ook weer warm.
Het voelt alsof ik met alles verbonden ben.
Dit gevoel is niet te beschrijven.
Het is een mix van wedergeboorte, leven, leven geven en het uitbloeien van leven.
Nog nooit heb ik dit allemaal tegelijk gevoelt en kan het ook niet bevatten.

De achterdeur stond open toen ik aan het gebruiken was, en er kwam constant een frisse wind de woonkamer ingewaaid terwijl het buiten aan het regenen was.
Denk dat dit wel veel invloed heeft gehad op mijn beleving van het buiten zijn.

Ik heb dit nu gauw proberen te verwoorden terwijl ik weer op deze frequentie begin te landen. Excuses als het wat onsamenhangend is, zal het nog een keer nalezen als ik mezelf weer snap. Dit was zeer intens en hoop dat ik nog meer vlagen van herinnering eruit weet te krijgen.

09:21 day after

Ik kan nog steeds niet echt snappen wat ik nou gister heb meegemaakt 😅
Het was een zeer heftige trip die onwerkelijk aanvoelde.
Wel onzettende buikkater!
Rommelende en krampachtige buik/darmen.

Maar na deze ervaring worth it!
Er is wel 400mg 3mmc, en een 600mg aan keta uiteindelijk doorheen gegaan. Dat verklaard wel de buikkater.
De 3mmc wel alleen oraal deze keer gedaan.
Veel minder klachten dan vorige keer toen ik het ook had gesnoven samen met bommetjes.

Kortom geslaagd dagje geweest👌
Keep safe everyone ✌

Laatst bewerkt:
Hmmm een Bambi-trip. Klinkt goed!
Het was een zeer aparte ervaring waar ik nu soms nog naweeën van heb wat ik nu eigenlijk allemaal heb gezien en meegemaakt.
Ook een favoriete combi van mij! Heerlijk aan het einde van een festival dag en dan langzaam overgaan naar alleen ket
De ket als afsluiter was inderdaad zalig voor de comedown op te vangen en zeker ook nog wel een keer voor herhaling vatbaar.

Nu even weer bijkomen en mijn organen weer wat wel verdiende rust geven 🤣

Edit : Thanks everyone voor de goede wensen voor de dag hij was geslaagd 🤘🥳Het multi quoten lukte niet zo goed dus doe het even via deze manier!

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Mooi en interessant report, bedankt voor het delen! Hele bijzondere ervaring!

Ik zou niet echt verwachten dat deze combinatie zo intens zou uitpakken, zelf geen ervaring mee maar ik was een beetje in de brede veronderstelling dat de meeste (primair) stimulerende middelen eerder geneigd zijn om tripeffecten - dus ook dissociatieve tripeffecten - te remmen. Zo simpel is het dus niet. @Neo-Shulginist wat zijn jouw ervaringen?

Ik zet deze combi nu op mijn to-do lijst in ieder geval. :)

Neo-Shulginist

Badass junkie
Mooi en interessant report, bedankt voor het delen! Hele bijzondere ervaring!

Ik zou niet echt verwachten dat deze combinatie zo intens zou uitpakken, zelf geen ervaring mee maar ik was een beetje in de brede veronderstelling dat de meeste (primair) stimulerende middelen eerder geneigd zijn om tripeffecten - dus ook dissociatieve tripeffecten - te remmen. Zo simpel is het dus niet. @Neo-Shulginist wat zijn jouw ervaringen?

Ik zet deze combi nu op mijn to-do lijst in ieder geval. :)
Deze legde het wel aardig uit.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik zou niet echt verwachten dat deze combinatie zo intens zou uitpakken, zelf geen ervaring mee maar ik was een beetje in de brede veronderstelling dat de meeste (primair) stimulerende middelen eerder geneigd zijn om tripeffecten - dus ook dissociatieve tripeffecten - te remmen.
Ik ben zelf wel eens per ongeluk keihard in een K-hole geschoten toen ik na 4-MMC ff een cooldown wilde doen met ketamine in bed. Dus sindsdien pas ik er wat meer mee op :sweatsmile:

Excuses iedereen!
Was even ertussenuit in de natuur ✌😎☀️

Ik was blijkbaar iets te scheef, en het bonus bommetje van 75mg 3mmc bleek dus toen ik weer wat meer op deze frequentie functioneerde, een bommetje van 175mg zijn geweest.
Die erna in combi met de keta suiker van ong 250mg nasaal(ipv genoemde 175mg). Er lag nog 250mg klaar. Maar met het bijkomen was het spiegeltje leeg 😅

Dat zullen de doseringen zijn geweest. Boven de eerder genoemde inname van het begin report.

Een fijn weekend alvast iedereen. En be safe✌😎!

CuriousExplorer

DF-koning
Excuses iedereen!
Was even ertussenuit in de natuur ✌😎☀️

Ik was blijkbaar iets te scheef, en het bonus bommetje van 75mg 3mmc bleek dus toen ik weer wat meer op deze frequentie functioneerde, een bommetje van 175mg zijn geweest.
Die erna in combi met de keta suiker van ong 250mg nasaal. Er lag nog 250mg klaar. Maar met het bijkomen was het spiegeltje leeg 😅

Dat zullen de doseringen zijn geweest. Boven de eerder genoemde inname van het begin report.

✌😎
Kun je vlug ff narekenen?😜🙈

Is wat te onduidelijk momenteel 😂

Kun je vlug ff narekenen?😜🙈

Is wat te onduidelijk momenteel 😂
Ofcourse haha.

10:30 3MMC 175mg bommetje
10:30 tot 12:47 keta op het oog gepunt paar maal schat 100mg totaal

12:47 175mg 3mmc bommetje(wat een 75mg had moeten zijn 😅)
En een lijntje keta 75mg nasaal

14:00 175mg keta nasaal. Maar er lag 250mg totaal nog klaar. Dus resterende 75mg is in de periode van de trip tot 15:33 ook geconsumeerd 👌😋

De volgende keer maak ik zeker dat alles al goed is afgewogen en ik niet meer ga wegen na de K want dit was uiteindelijk niet echt snugger.
Maar denk dat ik met de andere dosissen deze ervaring niet had gehad.
Onverantwoord beetje wel, maar ben toch dankbaar het zo is uitgelopen. Heb er tot vandaag nog soms de rillingen van👌 zeer uniek.

Laatst bewerkt:

CuriousExplorer

DF-koning
Ofcourse haha.

10:30 3MMC 175mg bommetje
10:30 tot 12:47 keta op het oog gepunt paar maal schat 100mg totaal

12:47 175mg 3mmc bommetje(wat een 75mg had moeten zijn 😅)
En een lijntje keta 75mg nasaal

14:00 175mg keta nasaal. Maar er lag 250mg totaal nog klaar. Dus resterende 75mg is in de periode van de trip tot 15:33 ook geconsumeerd 👌😋

De volgende keer maak ik zeker dat alles al goed is afgewogen en ik niet meer ga wegen na de K want dit was uiteindelijk niet echt snugger.
Maar denk dat ik met de andere dosissen deze ervaring niet had gehad.
Onverantwoord beetje wel, maar ben toch dankbaar het zo is uitgelopen. Heb er tot vandaag nog soms de rillingen van👌 zeer uniek.
Dus;
350mg 3mmc
425mg keta

Geen idee of ik het nog steeds wil proberen. De bange haas in mij heeft geen ervaring met dergelijke dosissen keta, en al zeker niet in combi haha.

Wel heerlijk genoten van je post.
Ga je wel nog kunnen genieten van een ervaring die niet zo is?
Chasing the rabbit hole?

Dus;
350mg 3mmc
425mg keta

Geen idee of ik het nog steeds wil proberen. De bange haas in mij heeft geen ervaring met dergelijke dosissen keta, en al zeker niet in combi haha.

Wel heerlijk genoten van je post.
Ga je wel nog kunnen genieten van een ervaring die niet zo is?
Chasing the rabbit hole?
Deze ervaring was eigenlijk niet ene waar ik een craving heb om erheen terug te gaan.
Het voelt meer als een soort openbaring, waar ik een gevoel van rust en vrede mee heb gekregen. En ook niet verlang het nog eens zo mee te maken.

Als ik weer eens zoiets zou mogen meemaken hoop ik dat het misschien een heel ander scenario is, maar geen drang om zo'n scenario nu te gaan forceren.

Ik zal het misschien nog eens proberen als mijn hersenen zich weer klaar voelen voor een nieuw open deurtje ✌😎
En als het niet goed voelt, zou ik mezelf er waarschijnlijk ook niet aan wagen. Want mijn mindset voordat ik eraan begon zat wel echt heel goed, en dat heeft mijn trip zeker ten goede gebracht.

Update dagen na trip.
Ben wat gaan googlen in de hoop iets van een verklaring te vinden.
Hier kwam ik uiteindelijk op een aantal foto's uit wat het letterlijk wel omschreef.

Ik heb nooit een fascinatie met herten gehad of een afbeelding als deze gezien wat zou kunnen hebben lijden tot deze trip.
Fascinerend hoe hersenen zoiets kunnen creëren dat je het hebt gezien of zelfs heb kunnen ervaren in het lichaam ervan te zijn.

Bijlagen

• csodaszarvas-1.jpg
    csodaszarvas-1.jpg
    12,2 KB · Weergaven: 6
  • images.jpeg-3.jpg
    images.jpeg-3.jpg
    15,8 KB · Weergaven: 6
  • csodaszarvas_2.jpg
    csodaszarvas_2.jpg
    51,4 KB · Weergaven: 6

De Schurk

Belezen gebruiker
Update dagen na trip.
Ben wat gaan googlen in de hoop iets van een verklaring te vinden.
Hier kwam ik uiteindelijk op een aantal foto's uit wat het letterlijk wel omschreef.

Ik heb nooit een fascinatie met herten gehad of een afbeelding als deze gezien wat zou kunnen hebben lijden tot deze trip.
Fascinerend hoe hersenen zoiets kunnen creëren dat je het hebt gezien of zelfs heb kunnen ervaren in het lichaam ervan te zijn.
Zeer fascinerend inderdaad.
Ik hoop ook ooit zo'n mooie trip te beleven!

Gemberthee

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Praaaachtiggg!! :hearteyes: Ik heb geen ervaring met beide drugs, maar het klinkt tof man! Een kunstenaar zou zich door jou kunnen laten inspireren! En dat terwijl het niet eens om het beeld gaat. Je hebt het zelf belichaamd. Dat is zooo cool! Volgens mij raak je zo'n ervaring niet meer kwijt :grin:.

Praaaachtiggg!! :hearteyes: Ik heb geen ervaring met beide drugs, maar het klinkt tof man! Een kunstenaar zou zich door jou kunnen laten inspireren! En dat terwijl het niet eens om het beeld gaat. Je hebt het zelf belichaamd. Dat is zooo cool! Volgens mij raak je zo'n ervaring niet meer kwijt :grin:.
Thanks voor dit bericht 👊 ik voel me na deze ervaring ook heel anders in het leven staan. Heb op vlakken echt veel meer rust gekregen om met bepaalde situaties om te gaan. Klinkt extreem zweverig 😅 maar voor mijn gevoel heeft het echt iets met me gedaan.
Heb ook nog steeds geen drang iets van een trip weer op te zoeken of andere middelen te nemen om weer iets te ervaren.
Een verleden met extreem middelen misbruik dus is dit wel mooi meegenomen ✌😎💯☀️ stay safe everyone!

Bovenaan